Sprawa 1: nie działa regulacja kierownicy góra-dół, po rozkręceniu mechanizmu, silniczek załącza się i działa (jeżeli nie jest połączony z kolumną), jak jest połączony to tylko słychać cyknięcie i widać jak tryb kawałeczek się przesuwa a dalej jakby nie miał siły i kierownica stoi w miejscu.
Sprawa 2: podciśnienie. Na zdjęciu wrzuciłem wolne miejsce na podciśnienie przy kolektorze ssącym, na drugim zdjęciu jest coś, do czego powinno być podłączone podciśnienie a nie jest, wiem też, że przy zaworze EGR nie ma podłączonego podciśnienia, ale nie wiem jak to połączyć i czy te wolne wyjścia mają z tym jakiś związek. Nad kolektorem wydechowym są jakieś 2 wężyki podciśnieniowe obcięte, raczej na pewno związane z tymi wolnymi miejscami.
http://c.wrzuta.pl/w...47b5da6/kolektr
http://c.wrzuta.pl/w...dad547b5da6/nwm
Sprawa 3: pompka centralnego. Wszystko działa, zagłówki, wysuwana klamka bagażnika, antenki wysuwające się przy cofaniu, centralny z wyjątkiem 1 rzeczy: pompowania foteli. Czy obcięty i zaślepiony wężyk może mieć z tym związek ? Chciałbym usunąć rzeźbę bo to co opisałem to jedyne rzeźby jakie mają miejsce w tym samochodzie.
http://c.wrzuta.pl/w...547b5da6/pompka
Użytkownik MBkamil140 edytował ten post 30 listopada 2014 - 19:29