Skocz do zawartości




- - - - -

[W140] Kilka 'pierdół' z którymi nie wiem co zrobić


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Offline   MBkamil140


  • Postów: 9
  • Na forum od: 30 lis 2014
  • Miejscowość: Chojnów
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:W140
  • Inne auto:Suzuki Bandit 600N

Napisano 30 listopada 2014 - 19:14

Zakładam drugi temat, żeby nie wrzucać wszystkiego do jednego, myślę, że tak będzie łatwiej, opisałem problem ze stacyjką, teraz zapytam o kilka rzeczy, z którymi nie wiem co zrobić:

Sprawa 1: nie działa regulacja kierownicy góra-dół, po rozkręceniu mechanizmu, silniczek załącza się i działa (jeżeli nie jest połączony z kolumną), jak jest połączony to tylko słychać cyknięcie i widać jak tryb kawałeczek się przesuwa a dalej jakby nie miał siły i kierownica stoi w miejscu.

Sprawa 2: podciśnienie. Na zdjęciu wrzuciłem wolne miejsce na podciśnienie przy kolektorze ssącym, na drugim zdjęciu jest coś, do czego powinno być podłączone podciśnienie a nie jest, wiem też, że przy zaworze EGR nie ma podłączonego podciśnienia, ale nie wiem jak to połączyć i czy te wolne wyjścia mają z tym jakiś związek. Nad kolektorem wydechowym są jakieś 2 wężyki podciśnieniowe obcięte, raczej na pewno związane z tymi wolnymi miejscami.

http://c.wrzuta.pl/w...47b5da6/kolektr

http://c.wrzuta.pl/w...dad547b5da6/nwm

Sprawa 3: pompka centralnego. Wszystko działa, zagłówki, wysuwana klamka bagażnika, antenki wysuwające się przy cofaniu, centralny z wyjątkiem 1 rzeczy: pompowania foteli. Czy obcięty i zaślepiony wężyk może mieć z tym związek ? Chciałbym usunąć rzeźbę bo to co opisałem to jedyne rzeźby jakie mają miejsce w tym samochodzie.

http://c.wrzuta.pl/w...547b5da6/pompka

Użytkownik MBkamil140 edytował ten post 30 listopada 2014 - 19:29




#2 Offline   Goly_Oi


  • Postów: 361
  • Na forum od: 07 sie 2013
  • Miejscowość: Jamajka
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:w140 3,5 td 1994 cip na 200 koni
  • Inne auto:Opel omega 2,5 td 1996

Napisano 01 grudnia 2014 - 01:13

Co do 3 punktu prostym sprawdzeniem jest proste dmuchnięcie w rurkę która jest zatkana. Weź drugą osobę niech usiądzie na fotelu albo niech przyłoży rękę a Ty dmuchaj i dmuchaj może napompujesz :D








Podobne tematy Zwiń