3
[W124] Konserwacja blach w środku auta
Rozpoczęty przez Recy, sty 13 2015 22:39
59 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 16 stycznia 2015 - 17:18
No to chyba dokupie jeszcze ten reaktywny. A czy nie jest tak, ze tego reaktywnego NIE WOLNO kłaść na zdrową blachę, czy można w celu konserwacji?
Lakier czyli mogę przez to rozumieć "emalia uniwersalna" za 15zl w spraju?
A coś o malowaniu wnętrza? ;(
Lakier czyli mogę przez to rozumieć "emalia uniwersalna" za 15zl w spraju?
A coś o malowaniu wnętrza? ;(
#32
Napisano 16 stycznia 2015 - 17:28
Reaktywny nie trzyma się dobrze zdrowej blachy.
#33
Napisano 16 stycznia 2015 - 17:35
To wytłumacz dlaczego stosuje się reaktywny po piaskowaniu np. Reaktywny dobrze trzyma się podłoża a ile rdza była usunięta !!!
A co do malowania wnętrza zrób tak samo jak bagażnik.
A co do malowania wnętrza zrób tak samo jak bagażnik.
#34
Napisano 16 stycznia 2015 - 17:43
Nie chce mi się z Tobą tego ciągnąć, reaktywny na zdrową blachę...
Reaktywny jak sama nazwa wskazuje wchodzi w reakcję z rdzą i wtedy jego działanie jest odpowiednie a co da położony na zdrową blachę to już nawet nie chcę sie dowiedzieć tej mądrości.
Reaktywny jak sama nazwa wskazuje wchodzi w reakcję z rdzą i wtedy jego działanie jest odpowiednie a co da położony na zdrową blachę to już nawet nie chcę sie dowiedzieć tej mądrości.
#35
Napisano 16 stycznia 2015 - 17:45
Chodzi mi o coś na temat malowania wszystkich boczków na kolor?
#36
Napisano 16 stycznia 2015 - 17:50
Użytkownik Recy dnia 14 stycznia 2015 - 01:11 napisał
Nie za bardzo mam dostęp do pistoletu
Ważne żeby warstwy były cieńkie i równe, pędzlem będzie Ci ciężko takie uzyskać. Robiłem podłogę wewnątrz epoksydem na pędzel i po pól roku była w rdzawze kropki.
Dodatkowo testuję brunox i jak na ten moment, to bym go nie skreślał. W miejscach gdzie był stosowany, nie ma problemu z wyłażącą rdzą. Sam epoksyd dawał radę na krótką chwilę, chyba że blacha była naprawdę czysta.
#37
Napisano 16 stycznia 2015 - 18:16
Czyli moze ten reaktywny/ala Brunox warto położyć pod epoksydowy?
#38
Napisano 16 stycznia 2015 - 18:53
Użytkownik nicu89 dnia 16 stycznia 2015 - 17:28 napisał
Reaktywny nie trzyma się dobrze zdrowej blachy.
Przeglądając grube projekty odnowy aut, większość stosuje po całości podkład reaktywny (wash primer), i to nie tylko w Polsce, również zagranicą. Czyżby źle robili?
Użytkownik w0jta5 edytował ten post 16 stycznia 2015 - 18:55
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Nietypowy maszt Hirschmann AUTA 6000 KE |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Mati25 |
|
||
[W124]Poszukuję blacharza lakiernika |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Rafal6283 |
|
|
|
Konserwacja szyberdachu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamil124 |
|
||
[W124] pompa powietrza dodatkowego - jak wyjąć z auta |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Ruszi |
|
|
|
[w124] szarpanie auta przy stałej prędkości |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | stiv88 |
|
|