Skocz do zawartości




[w201] driftingisrisk 1.8E 91'


57 odpowiedzi w tym temacie

#51 Offline   carl00s


  • Postów: 2 004
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 czerwca 2015 - 19:24

To silnik / przekazanie napędu. A co z resztą? Hamulce? Zawieszenie? W jakim stanie jest buda sama w sobie, zwłaszcza okolice tylnego zawieszenia?



#52 Offline   driftingisrisk


  • Postów: 47
  • Na forum od: 15 maj 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Nissan 200SX s13 4.0 V8

Napisano 15 czerwca 2015 - 19:49

Wyświetl postUżytkownik carl00s dnia 15 czerwca 2015 - 19:24 napisał

To silnik / przekazanie napędu. A co z resztą? Hamulce? Zawieszenie? W jakim stanie jest buda sama w sobie, zwłaszcza okolice tylnego zawieszenia?
Nie ma grama rdzy. Cała buda była sprawdzana miernikiem lakieru, dodatkowo na kanał jak wjechałam i sprawdzaliśmy też progi i nadkola jak zdjęłam koło wszystko zdrowiutkie. Zawieszenie i hamulce będę robić jakoś za 2-3 tyg.

#53 Offline   carl00s


  • Postów: 2 004
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 15 czerwca 2015 - 21:16

Robić to znaczy dokładniej co?

#54 Offline   driftingisrisk


  • Postów: 47
  • Na forum od: 15 maj 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Nissan 200SX s13 4.0 V8

Napisano 15 czerwca 2015 - 21:32

Tzn zmienić zawieszenie na gwintowane robione na zamówienie i cały układ hamulcowy.

#55 Offline   KrystaGG


  • Postów: 331
  • Na forum od: 04 lip 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Napisano 16 czerwca 2015 - 02:17

5, 6 kola to sam zakup kompletnego swapa w stanie idealnym ze skrzynia kompletnym sprzeglem itd. Nie liczylem roboty czyjejs itd. M104 ma zeliwny blok, a to bardzo dobrze do turbienia. Tyle tylko ze taki turbobandit procz bloku nie ma nic oryginalnego z tego silnika, wszystkie czesci sa customowe, a na fabryce to moze max do 300 koni mozna sobie podmuchac. Na forum 190rev sa projekty po 500+ z m104 dobrze opisane

#56 Offline   driftingisrisk


  • Postów: 47
  • Na forum od: 15 maj 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Nissan 200SX s13 4.0 V8

Napisano 16 czerwca 2015 - 08:14

To na 500+ z R6 nie lepiej wpakować np 2JZ? to na serii jest bardzo wytrzymałe i nie trzeba kutych gratów żeby podlecieć w okolice 500. A koszty są podobna i wydaje mi się większa dostępność części do tego jest a dodatkowo też temat przerobiony z tym silnikiem był nie raz w różnych kastach rożnych marek.

#57 Offline   KrystaGG


  • Postów: 331
  • Na forum od: 04 lip 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Napisano 16 czerwca 2015 - 13:29

Pewnie ze lepiej, wciaz czy to to czy tamto 20k musisz liczyc na kucie :D a bez pincet minimum pod macha do zawodowstwa nie masz co podchodzic. I sponsorow i mechanikow i prywatnej przyczepy z oponami :D mega drogie sa te balety

#58 Offline   driftingisrisk


  • Postów: 47
  • Na forum od: 15 maj 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Nissan 200SX s13 4.0 V8

Napisano 16 czerwca 2015 - 13:41

Wyświetl postUżytkownik KrystaGG dnia 16 czerwca 2015 - 13:29 napisał

Pewnie ze lepiej, wciaz czy to to czy tamto 20k musisz liczyc na kucie a bez pincet minimum pod macha do zawodowstwa nie masz co podchodzic. I sponsorow i mechanikow i prywatnej przyczepy z oponami mega drogie sa te balety
Wiem o tym :) siedzę od 5 lat w temacie :) Jak negocjacje, które w tej chwili prowadzę przyniosą oczekiwane efekty chłopakom ode mnie ogarnę pierwszego sponsora. Na razie nie chcę zapeszać.
Jest też liga amatorów w Drift Open, a pojawiają się też auta z mocą poniżej 500 kuca. Ale mnie zawody nie interesują bo i tak są ustawiane i mega przewidywalne, a w Drift Masters start 1500zl za możliwość wystąpienia to przegięcie bez dofinansowania... to już lepiej zebrać się w kilka osób i pojechać na Kąkolewo czy do Torunia za mniejszy hajs. Dodatkowo chora rywalizacja jest nie do zniesienia na tych promowanych zawodach, a rok czy dwa lata temu zwycięzca rundy dostawał przysłowiowy płyn do spryskiwaczy i uścisk prezesa PFD... nie ma co się pchać w zawodowstwo lepiej się tym bawić :) Keep Drifting Fun :D