Skocz do zawartości




[w201] driftingisrisk 1.8E 91'


57 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   driftingisrisk


  • Postów: 47
  • Na forum od: 15 maj 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Nissan 200SX s13 4.0 V8

Napisano 08 czerwca 2015 - 19:18

Witam wszystkich forumowiczów!
Niecały miesiąc temu nabyłam Mietaska 190 :) długo na niego czekałam aż się udało.
Trafiła się okazja i mega dobra sztuka bez grama rdzy na podwoziu, progi nadkola zdrowiuteńkie. Niestety były małe problemy mechaniczne bo przegrzewał się a po kilkunastu minutach jazdy na wolnych obrotach gasł. Tak jak od początku obstawiałam to były pierdoły. Ale szczegóły tego problemu znajdziecie w dziale "Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka...".
Poniżej link do tematu:
http://mb201-124.eu/...sie-i-przygasa/

Przód mietasa stoi jak totalna KOOOOZAAAA! Dlaczego? Oto kreatywność jaką popisali się serwisanci ASO w Niemczech: założyli sprężyny i amory od diesla 2,5 :D Jak wiadomo silnik diesla jest cięższy więc dlatego tak to teraz wygląda :/ Poniżej załączyłam zdjęcia.

Chwilę po podpisaniu umowy kupna :)
Dołączona grafika

Głośniki praktycznie umarły! Wymienione na Pioneer'y...
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Ten jeden głośnik miał chyba spotkanie z jakimś gryzoniem....
Dołączona grafika

Pod maską trzeba było trochę poczyścić i odświeżyć:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika


Jak na razie poza rozwiązaniem problemu z przegrzewaniem się i przygasaniem nic nie grzebałam mechanicznie. Zbieram fundusze aby dalej działać. Możliwe,że za rok max dwa lata dostanie nowe serducho, a jakie to jeszcze się waham ale na pewno będzie to V8. Wszystko w swoim czasie i z rozsądkiem ;)



#2 Offline   majsterus


  • Postów: 4 467
  • Na forum od: 10 lis 2011
  • Miejscowość: wielkopolskie
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:drugi to za dużo
  • Trzeci Mercedes:skuter chińczyk
  • Inne auto:i rower

Napisano 08 czerwca 2015 - 19:40

Nie...no ta pokrywa wygląda tak jakbyś kokardkę uwiązał psu na jajkach....
Chyba nie wiesz na co się porywasz w ostatnich dwóch zdaniach :D
Już jeden zepsuł tutaj na forum E420 i teraz stoi kupi złomu :D

Użytkownik majsterus edytował ten post 08 czerwca 2015 - 19:43


#3 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 czerwca 2015 - 20:17

Faktycznie V8 w W201 to trochę jak porywanie się na słońce z łopatką i grabkami, ale jest to możliwe.
Chociaż dość trudne.
Bardzo trudne.
:E
Ale rzędowa szóstka wystarcza, wierz mi, do siania niezłego popłochu, a i sam swap dużo prostszy.

Liczę, że w jakiś czwartek wpadniesz do "loży szyderców" pochwalić się maszyną... ;)

#4 Offline   driftingisrisk


  • Postów: 47
  • Na forum od: 15 maj 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Nissan 200SX s13 4.0 V8

Napisano 08 czerwca 2015 - 20:37

Wiem na co się porywam i wiem jak to zrealizować i wiem ile to pracy i pieniędzy ale to nie o to chodzi, żeby zrobić kupę złomu rozgrzebać i zostawić. Mam taki plan jak się uda to będzie super, trzeba dążyć do pewnego celu z rozsądkiem ;) Zobaczymy co czas pokaże. Dla mnie jedynym problemem jest czas na uzbieranie kasy bo nie ma rzeczy nie możliwych. Nie musicie od razu próbować mnie zniechęcać bo to nie wyjdzie, bo ja zawsze dopinam swego prędzej czy później.

Co do czwartku wpadnę na pewno jak ogarnę swoje sprawy :) tylko przypominajcie mi czasem bo jestem trochę zakręcona i może mi wylecieć z głowy czasami :P

#5 Offline   KrystaGG


  • Postów: 331
  • Na forum od: 04 lip 2011
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W201 3.2 M104

Napisano 08 czerwca 2015 - 20:42

No to bede kibicowal koledze z tym fau osiem :D

#6 Offline   driftingisrisk


  • Postów: 47
  • Na forum od: 15 maj 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Nissan 200SX s13 4.0 V8

Napisano 08 czerwca 2015 - 20:44

KOLEŻANCE Kolego :)

#7 Offline   XperT


  • Postów: 823
  • Na forum od: 29 kwi 2009
  • Miejscowość: Kamienna Góra
  • Mercedes:W124 4.2E - M119
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:ex w201 2.3E 1991
  • Inne auto:BMW e61+VW golf IV

Napisano 08 czerwca 2015 - 20:49

Witam " http://www.500eboard...read.php?t=5931 " tutaj temat w małym stopniu ukazuje część problemów z jakimi trzeba się zmierzyć wsadzając V8 do w201 ;] Wg mnie taniej kupić ładne w124 z V8 lub inną markę z v8 niż bawić się w takie przeróbki. Jest to możliwe i efekt byłby piorunujący no ale nie oszukujmy się to są meeeega koszty... sporo rzeczy trzeba przerobić i bez własnego warsztatu i umiejętności będzie pod górkę cały czas... trzeba mieć worek siana lub nawet dwa ;P . A tak na marginesie ( tak mi się wydaje ) to aby znacznie zredukować koszty to lepszy byłby w201 2.6 niż baby benz z najmniejszą pojemnością pod maską ;] Tak czy siak życzę powodzenia ;]

PS

Przy takim zabiegu strzelam w ciemno bez 20 tyś się nie obejdzie... wg mnie to takie krytyczne minimum ;]

Wyświetl postUżytkownik majsterus dnia 08 czerwca 2015 - 19:40 napisał

Nie...no ta pokrywa wygląda tak jakbyś kokardkę uwiązał psu na jajkach....


A mnie tam się podoba ;D ;D ale chyba dla tego że lubię ten kolor ;D

Użytkownik XperT edytował ten post 08 czerwca 2015 - 20:53


#8 Offline   driftingisrisk


  • Postów: 47
  • Na forum od: 15 maj 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Nissan 200SX s13 4.0 V8

Napisano 08 czerwca 2015 - 21:04

20tyś to na pewno z gratami potrzebnymi i zdaję sobie z kosztów ale tak jak już pisałam wszystko z rozsądkiem. Nie jestem zielona w temacie motoryzacji i swapów więc wiem ile to wszystko wymaga czasu, pieniędzy, i nerwów (lekko mówiąc) ale później efekt i radość czerpana z jazdy jest nie policzalna w żadnej walucie :D Miałam budować Skyline'a GTR r33 nismo z silnikiem RB26DETT (2,6 l twinturbo) parę lat temu ale to już stanowczo więcej niż 2 razy po 20tyś, także jestem gotowa na wysokie koszty ale jak wiadomo motoryzacja to nie jest tania pasja ;)

#9 Offline   StempeL


  • Postów: 237
  • Na forum od: 19 sty 2014
  • Miejscowość: Biała Podlaska
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 czerwca 2015 - 23:07

Plan na V8 w 190 super ale po takim przeszczepie auto będzie jechać tylko i wyłącznie w linii prostej, chyba żeby przesunąć silnik baaardzo w stronę kabiny (jak zrobili to goście którzy upchali m120 do c-klasy i zrobił się wtedy praktycznie centralnie umieszczony silnik ;)). Tak jak napisał Wojtek poszedłbym bardziej klasycznie w stronę m104 i jakby brakowało mocy ew. turbo - było to już zrobione wiele razy i zawsze jakaś pomoc się znajdzie. Tak czy inaczej powodzenia i będę obserwował Twoje dalsze poczynania z samochodem.

#10 Offline   driftingisrisk


  • Postów: 47
  • Na forum od: 15 maj 2015
  • Miejscowość: Poznań
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Nissan 200SX s13 4.0 V8

Napisano 08 czerwca 2015 - 23:19

Wyświetl postUżytkownik StempeL dnia 08 czerwca 2015 - 23:07 napisał

Plan na V8 w 190 super ale po takim przeszczepie auto będzie jechać tylko i wyłącznie w linii prostej

Nie ma jechać w linii prostej tylko bokiem :)

PS:
Zmierzona kompresja w obecnym silniku M102:
I - 12;
II -12,5;
III - 12;
IV - 12,3;

:)

Użytkownik driftingisrisk edytował ten post 08 czerwca 2015 - 23:35