obejrzyj moją galerię i goń do żyda
2
103 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 25 kwietnia 2009 - 16:10
#12 Gość__
Napisano 25 kwietnia 2009 - 16:20
bobak40 napisał:
Pucha bitexu do pokrycia tego wszystkiego
#13
Napisano 25 kwietnia 2009 - 20:34
Powiem tak
Blacharka to wcale nie jest prosta sprawa . Dziury i ubytki w podłodze to nie problem - zawsze to zrobisz lepiej lub gorzej ale nie ma to większego znaczenia . Jeżeli masz taka rdze w tych miejscach to i w innych punktach się jej spodziewaj . Prawdopodobnie będą do wymiany reperaturki błotników tylnych , mogą być problemy z dołem drzwi , pod lampami z przodu , no i tradycyjnie progi w okolicach miejsca na lewarek . zobacz na to spokojnie i oceń straty poczynione w czasie . Jeżeli tego nie robiłeś - ODPUŚĆ SOBIE
Po pracach blacharskich trzeba to jeszcze polakierować i zakonserwować . Potrzebne jest do tego doświadczenia i kilka niezbędnych narzędzi .
Blacharka to wcale nie jest prosta sprawa . Dziury i ubytki w podłodze to nie problem - zawsze to zrobisz lepiej lub gorzej ale nie ma to większego znaczenia . Jeżeli masz taka rdze w tych miejscach to i w innych punktach się jej spodziewaj . Prawdopodobnie będą do wymiany reperaturki błotników tylnych , mogą być problemy z dołem drzwi , pod lampami z przodu , no i tradycyjnie progi w okolicach miejsca na lewarek . zobacz na to spokojnie i oceń straty poczynione w czasie . Jeżeli tego nie robiłeś - ODPUŚĆ SOBIE
Po pracach blacharskich trzeba to jeszcze polakierować i zakonserwować . Potrzebne jest do tego doświadczenia i kilka niezbędnych narzędzi .
#14
Napisano 25 kwietnia 2009 - 21:00
zundapp600, na czymś przecież trzeba się nauczyć a chyba jednak lepiej na takim aucie, które ma dwie opcje: złom albo "restauracja" Ja gdybym miał warunki to bym się za takie coś wziął
KasQ Jeśli nie masz dwóch lewych rąk, umiesz czytać i masz literaturę, a najlepiej kogoś doświadczonego w tym temacie kto Ci pokaże co i jak albo wytknie błędy
Pozdrawiam
KasQ Jeśli nie masz dwóch lewych rąk, umiesz czytać i masz literaturę, a najlepiej kogoś doświadczonego w tym temacie kto Ci pokaże co i jak albo wytknie błędy
Pozdrawiam
#15
Napisano 25 kwietnia 2009 - 21:03
Właśnie, że blacha jest prosta. Kiedyś miałem garbusa zjedzonego jeszcze bardzej. Kupiłem migomat i sam zrobiłem chociaż nigdy nie miałem spawarki w ręku. Pamiętam, że na podłogę wspawałem 74 łaty z blachy 1mm oraz elementy podłogi dużego fiata. Auto chodzi do dziś. Od tego czasu zrobiłem kilka aut. Także. jak masz możliwość to kup migomat, szlifierkę kątową i parę innych gratów i ognia. Powodzenia
#16
Napisano 26 kwietnia 2009 - 08:20
Jesli sie chce zrobi sie wszystko .Ja mialem do czynienia z blacharka i to nie taka starszna rzecz.Wiele razy robilem z niczego cos,i jezdzi do tej pory.Ludzie spawaja stare 123 [beczki] gdzie nie ma juz do czego spawac.A szkoda samochodu jesli reszta jest OK.
#18
Napisano 26 kwietnia 2009 - 09:51
Cytat
kristransmed
#19
Napisano 26 kwietnia 2009 - 13:15
kristransmed napisał:
połatać za pomocą żywicy i włókna szklanego.
#20
Napisano 26 kwietnia 2009 - 13:41
nie jest tak źle jeszcze ja też kopiłem od wójka i sam go naprawiam rozebrałem wszystko i do roboty migomacik blacha i ogień jest troszkę roboty ale jest tego warty tag ze rób sobie go sam bo udanie do fachowca się nie opłaca
jak skończę swojego to dodam fotki
jak skończę swojego to dodam fotki
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Tylna belka-korozja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mhabm |
|
|
|
[w124] Nadwozie - korozja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | adam 70 |
|