Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Nadwozie - korozja


24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   adam 70


  • Postów: 41
  • Na forum od: 02 wrz 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 02 września 2007 - 17:44

witam kolegów,
200 D,1993 r. wyłazi korozja - nadkola. Co robić? czy konserwować całe podwozie :E

MOD: Prosze zapoznac sie z zakladka "Przeczytaj zanim zamiescisz post".



#2 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 września 2007 - 18:05

Jesli rudy wyszedl na wierzch, to zadna konserwacja nie pomoze - zwlaszcza podwozia.

Trzeba to naprawic - oczyscic, zagruntowac i pomalowac. Jesli sam nie umiesz podjedz do lakiernika.

#3 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 02 września 2007 - 19:11

jezeli w przednich to nie ma co sie z nimi bawić niestety... i tak wyjdą na wierzch... NOWE blotniki chodza po 100-120 zł i to jest rozwiązanie.

jezeli chodzi o tylne to juz gorzej... niby są reparaturki ale sporo z tym roboty ;).

jeżeli nie jest mocno zaawansowane to czyścić i zabezpieczać (polecam hammeraid :E )

#4 Offline   PozdrawiamyMame


  • Postów: 422
  • Na forum od: 16 lip 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 02 września 2007 - 19:20

ja mialem taki problem w swojej :E w124. swoje lata juz ma i sila rzeczy rdza musiala wyjsc... zrobilem dwa tylne nadkola u lakiernika. zastosowali wlasnie reperaturki. wraz z lakierowaniem zaplacilem niecale 1000 zl

co do przodu to bially33, ma racje, nie ma co sie bawic, mozna spokojnie kupowac nowe blotniki i lakierowac pod swoj kolor lakieru. wyjdzie taniej niz ew. naprawa starego blotnika, w ktorym po jakims czasie rdza znowu by sie pojawila..

#5 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 września 2007 - 22:00

Cytat

wraz z lakierowaniem zaplacilem niecale 1000 zl
boze co za chore ceny :shock:

najlepiej zrobic to wyciac kawalek wstawic reperaturke lakierowanie,potem bawic sie w konserwe nadkoli i spodu ,mercedes ma to do siebie ze leci strasznie podloga od spodu tego nie widac bo jest zawalony ta konserwacja oryginalna ale jak sciagnie sie tapicere to mozna zobaczyc niemile widoki :E

#6 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 02 września 2007 - 22:08

bially33 napisał:

NOWE blotniki chodza po 100-120 zł i to jest rozwiązanie.

biały33 ma rację że nie ma się co bawić bo i tak wylezie ale ja proponuję kupno oryginalnych używanych przednich błotników niż zamienników bo sam już mam z zamiennikami problemy. Bo rudy bardzo lubi zamienniki :E i po roku potrafi wyleźć tu i tam... Więc www.allegro.pl i szukamy oryginałów bez rdzy.

#7 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 02 września 2007 - 22:10

zalezy jak sie zrobi :E opcjonalnie tez warto poszukac blotnika w tym samym laku

#8 Offline   akim 42


  • Postów: 235
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Rybnik
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 września 2007 - 06:11

markusso77 napisał:

Bo rudy bardzo lubi zamienniki

Zgadzam się z tym - miałem w W201 zamienniki z przodu po 3 latach ruda je zżarła.
Zakupiłem oryginalne używki (100 zł szt.) i po 4 latach nic się z nimi nie działo :slinka:

#9 Offline   PozdrawiamyMame


  • Postów: 422
  • Na forum od: 16 lip 2007
  • Miejscowość: Wrocław

Napisano 03 września 2007 - 06:17

no wiadomo, zamiennik oryginalowi nigdy nie dorowna...

ZaBsI napisał:

boze co za chore ceny :shock:

no troszke drogo, ale za to wyglada super :slinka: prawie jak nowy :slinka:

#10 Offline   ZaBsI


  • Postów: 1 071
  • Na forum od: 17 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 03 września 2007 - 21:39

no wiadomo jak robic to dobrze a nie na odwal sie... ale ceny zaporowe :roll:








Podobne tematy Zwiń