witam kolegów,
200 D,1993 r. wyłazi korozja - nadkola. Co robić? czy konserwować całe podwozie
MOD: Prosze zapoznac sie z zakladka "Przeczytaj zanim zamiescisz post".
0
[w124] Nadwozie - korozja
Rozpoczęty przez adam 70, wrz 02 2007 17:44
24 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02 września 2007 - 17:44
#2
Napisano 02 września 2007 - 18:05
Jesli rudy wyszedl na wierzch, to zadna konserwacja nie pomoze - zwlaszcza podwozia.
Trzeba to naprawic - oczyscic, zagruntowac i pomalowac. Jesli sam nie umiesz podjedz do lakiernika.
Trzeba to naprawic - oczyscic, zagruntowac i pomalowac. Jesli sam nie umiesz podjedz do lakiernika.
#3
Napisano 02 września 2007 - 19:11
jezeli w przednich to nie ma co sie z nimi bawić niestety... i tak wyjdą na wierzch... NOWE blotniki chodza po 100-120 zł i to jest rozwiązanie.
jezeli chodzi o tylne to juz gorzej... niby są reparaturki ale sporo z tym roboty .
jeżeli nie jest mocno zaawansowane to czyścić i zabezpieczać (polecam hammeraid )
jezeli chodzi o tylne to juz gorzej... niby są reparaturki ale sporo z tym roboty .
jeżeli nie jest mocno zaawansowane to czyścić i zabezpieczać (polecam hammeraid )
#4
Napisano 02 września 2007 - 19:20
ja mialem taki problem w swojej w124. swoje lata juz ma i sila rzeczy rdza musiala wyjsc... zrobilem dwa tylne nadkola u lakiernika. zastosowali wlasnie reperaturki. wraz z lakierowaniem zaplacilem niecale 1000 zl
co do przodu to bially33, ma racje, nie ma co sie bawic, mozna spokojnie kupowac nowe blotniki i lakierowac pod swoj kolor lakieru. wyjdzie taniej niz ew. naprawa starego blotnika, w ktorym po jakims czasie rdza znowu by sie pojawila..
co do przodu to bially33, ma racje, nie ma co sie bawic, mozna spokojnie kupowac nowe blotniki i lakierowac pod swoj kolor lakieru. wyjdzie taniej niz ew. naprawa starego blotnika, w ktorym po jakims czasie rdza znowu by sie pojawila..
#5
Napisano 02 września 2007 - 22:00
Cytat
wraz z lakierowaniem zaplacilem niecale 1000 zl
najlepiej zrobic to wyciac kawalek wstawic reperaturke lakierowanie,potem bawic sie w konserwe nadkoli i spodu ,mercedes ma to do siebie ze leci strasznie podloga od spodu tego nie widac bo jest zawalony ta konserwacja oryginalna ale jak sciagnie sie tapicere to mozna zobaczyc niemile widoki
#6
Napisano 02 września 2007 - 22:08
bially33 napisał:
NOWE blotniki chodza po 100-120 zł i to jest rozwiązanie.
biały33 ma rację że nie ma się co bawić bo i tak wylezie ale ja proponuję kupno oryginalnych używanych przednich błotników niż zamienników bo sam już mam z zamiennikami problemy. Bo rudy bardzo lubi zamienniki i po roku potrafi wyleźć tu i tam... Więc www.allegro.pl i szukamy oryginałów bez rdzy.
#7
Napisano 02 września 2007 - 22:10
zalezy jak sie zrobi opcjonalnie tez warto poszukac blotnika w tym samym laku
#8
Napisano 03 września 2007 - 06:11
markusso77 napisał:
Bo rudy bardzo lubi zamienniki
Zgadzam się z tym - miałem w W201 zamienniki z przodu po 3 latach ruda je zżarła.
Zakupiłem oryginalne używki (100 zł szt.) i po 4 latach nic się z nimi nie działo
#9
Napisano 03 września 2007 - 06:17
no wiadomo, zamiennik oryginalowi nigdy nie dorowna...
no troszke drogo, ale za to wyglada super prawie jak nowy
ZaBsI napisał:
boze co za chore ceny :shock:
no troszke drogo, ale za to wyglada super prawie jak nowy
#10
Napisano 03 września 2007 - 21:39
no wiadomo jak robic to dobrze a nie na odwal sie... ale ceny zaporowe :roll:
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w124/w201] Korozja. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | KasQ |
|
||
Audi A8 nadwozie z alumunium, czy to się sprawdza? |
HydePark | KamillO124 |
|
||
Tylna belka-korozja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mhabm |
|
|
|
[W124] Liczba wyprodukowanych aut z nadwoziem typu... |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | EssiRS |
|
|