Ponieważ kroi mi się zakup amerykańca 190 mam pytanie dotyczące teili. Jak z dostępnością? Będę musiał kupić przedni zderzak (urwany częściowo przy zjeżdżaniu z krawężnika), brak takiej cienkiej listwy gumowej lub plastykowej pod drzwiami przy progu, brak niewielkiej części listwy odbojowej, no i najważniejsze - środek (tapicerka) to jedna wielka kupa.
Da się te rzeczy kupić?
0
Części do amerykańca.
Rozpoczęty przez Waldi_L_N, lut 26 2007 20:41
20 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26 lutego 2007 - 20:41
#2
Napisano 26 lutego 2007 - 20:48
generalnie amerykaniec sie nie rozni niczym jest pare szczegolow ktorych nie ma w europejskich wersjach ale te rzeczy o ktorych mowisz znajdziesz spokojnie
A dlaczego akurat amerykanca??
A dlaczego akurat amerykanca??
#3
Napisano 26 lutego 2007 - 20:49
Waldi_L_N napisał:
brak takiej cienkiej listwy gumowej lub plastykowej pod drzwiami przy progu,
#4
Napisano 26 lutego 2007 - 20:54
Nie powinno być problemów z częściami. Amerykańce różnią się tylnimi i przednimi lampami (ustawiane z zewnątrz , chyba brak regulacji z wnętrza takiej jak w Europejskich<------ dotyczy aut ściagniętych prosto z USA , w Europie są przerabiane tzn wymieniają lampy przednie i zakładają elementy do regulacji od Europejskiej wersji) oraz prędkościomierzem (skala w milach i kilometrach) . Tak chyba wszystko jest normalne
#5
Napisano 26 lutego 2007 - 20:56
nie do konca przegladajac kiedys wis w amerykancach sa jakies lekkie modyfikacje na tamten rynek ,musialbym postudiowac wis...
#6
Napisano 26 lutego 2007 - 20:56
ZaBsI, dlatego, że cena jest jak za papiery - właściciel na emigracji zarobkowej.
MICHAL200, nie, ta tuż nad nią.
Ale koledzy to generalnie tylko przykłady, samochód obejrzałem tylko z zewnątrz, cenę ustalał ktoś zupełnie inny. Nawet nie wiem jaki tam jest silnik 2,3 czy 2,6. Czekam na kontakt i dopiero będą konkrety. Po prostu przed decyzją robię wywiad, który da mi obraz tego na czym stoję. Ceny w tej chwili nie podam - dopiero po umowie, ale koła z niezłymi alusami od tego autka pchnął jakiś czas temu za 250 PLN :evil:
No i ma te dziwaczne światła.
MICHAL200, nie, ta tuż nad nią.
Ale koledzy to generalnie tylko przykłady, samochód obejrzałem tylko z zewnątrz, cenę ustalał ktoś zupełnie inny. Nawet nie wiem jaki tam jest silnik 2,3 czy 2,6. Czekam na kontakt i dopiero będą konkrety. Po prostu przed decyzją robię wywiad, który da mi obraz tego na czym stoję. Ceny w tej chwili nie podam - dopiero po umowie, ale koła z niezłymi alusami od tego autka pchnął jakiś czas temu za 250 PLN :evil:
No i ma te dziwaczne światła.
#7
Napisano 26 lutego 2007 - 21:00
Waldi_L_N, obadaj sprawe i daj znac na forum co i jak a najwazniejsze odpisz numer VIN (numer nadwozia) i zobaczymy co to za machina
#8
Napisano 26 lutego 2007 - 21:04
Jasne. Na pewno tak zrobię. Gdybym wcześniej trafił na FST, to w życiu nie kupiłbym scorupy w tym włoskim dieslu. A stało tam w komisie 124 kombi 2.5D 3 lata starsze 300Euro droższe i durny wozak zamiast mi powiedzieć że jest to dał cynk o skorupie, bo młodsza :evil:
#9
Napisano 26 lutego 2007 - 21:06
tak na marginesie "opel i ford gowno wort"
generalnie moj dobry kumpel pracuje jako zaopatrzeniowiec ,potrzebowal duze combi namawialem go na 124TE albo124TD ale co zrobil kupil duzo mlodszego scorpiaka z 93roku ta ostatnia edycja ucieszony ze w miare mlode na full wypasie tym czasem rwie wlosy z glowy bo sie tak wpierniczyl ze szopka .... remont ASB 3500zł,wymiana tylnich amorow 2200zł bo padly na cycki,a ostatnio spalila mu sie cala wiazka elektryczna od motoru i auto ani drgnie ogolnie parch jakich malo i teraz chodzi i mi truje baniak ze mogl mnie posluchac a wystraszylo go tylko to ze mercedes drogi w utrzymaniu
generalnie moj dobry kumpel pracuje jako zaopatrzeniowiec ,potrzebowal duze combi namawialem go na 124TE albo124TD ale co zrobil kupil duzo mlodszego scorpiaka z 93roku ta ostatnia edycja ucieszony ze w miare mlode na full wypasie tym czasem rwie wlosy z glowy bo sie tak wpierniczyl ze szopka .... remont ASB 3500zł,wymiana tylnich amorow 2200zł bo padly na cycki,a ostatnio spalila mu sie cala wiazka elektryczna od motoru i auto ani drgnie ogolnie parch jakich malo i teraz chodzi i mi truje baniak ze mogl mnie posluchac a wystraszylo go tylko to ze mercedes drogi w utrzymaniu
#10
Napisano 26 lutego 2007 - 21:09
I jest coś na rzeczy. Ale tak już jest i chwilę pobędzie. Za dużo własnej pracy w niego włożyłem. Ze 3 latka musi się odwdzięczać.
ZaBsI, ten Twój kolega niech zajrzy do nas na forum Ford Scorpio Team
http://ford-scorpio.pl/forum/index.php
Może mu coś pomożemy.
Ja mam tzw. "oczatego" to jest ostatnia edycja MKIII ale to 94-98, 93-94 to przejścówka MKII podobna do MKI. Albo pomyliłeś roczniki albo to nie oczaty.
A części do niego bywają niewyobrażalnie drogie.
ZaBsI, ten Twój kolega niech zajrzy do nas na forum Ford Scorpio Team
http://ford-scorpio.pl/forum/index.php
Może mu coś pomożemy.
Ja mam tzw. "oczatego" to jest ostatnia edycja MKIII ale to 94-98, 93-94 to przejścówka MKII podobna do MKI. Albo pomyliłeś roczniki albo to nie oczaty.
A części do niego bywają niewyobrażalnie drogie.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|
||
Podpięty Wyszukiwarka części ze schematami i nr ASO |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | aku1980 |
|
|
|
Pomoc w znalezieniu części do 500sl |
Mercedes SL, SLK | HCC124 |
|
|
|
Podpięty Baza zdjęć nowych części |
Uwagi Administracyjne | szafa |
|
||
Handel używanymi częściami silnikowymi z Niemiec - czy to ma sens ? |
HydePark | dezoo |
|
|