troche zbaczamy z tematu, ale podepne sie bo ostatnio wyczailem dziwny objaw. Zaczelo sie od tego, ze ruszalem silnikiem zeby sprawdzic poduszki. Uslyszalem gluchy tempy stuk w tylnej czesci pod spodem auta. "Szarpnalem" tylnym kolem (lapiac od gory) tak, ze auto kolysalo sie lewo i prawo byl stuk. Najpierw myslalem, ze tlumik bo gdzies z tych okolic dobiegal. Odpialem go - to samo. Trzymalem - to samo. Szarpalem samym tlumikiem - cisza :shock: A odglos dochodzi gdzies z blachy oslonowej nad tlumikiem. Jest tam cos co moze halasowac ? Przy najblizszej okazji zajrze tam, ale z ciekawosci pytam, bo moze ktos juz to obadal. Dodam, ze ten dzwiek jest metaliczny i tak jakby kula odbijala sie w naczyniu - z czasem, dosc szybko wygasza sie.
MOD: Wydzielono nowy temat.
0
[W201] Stuki z okolic koncowego tlumika
Rozpoczęty przez Charlie9, maj 28 2008 17:52
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 28 maja 2008 - 17:52
#2
Napisano 28 maja 2008 - 22:38
Tlumiki sa OK. Tak jak pisalem jak trzymam za koncowy to i tak cos stuka. Wsadzilem tez lape i organoleptycznie obmacalem ta aluminiowa blache oslonowa nad tlumikiem koncowym (tam wlasnie jest ten dziwiek). Trzyma sie jak diabel soltysa. Zadnej padliny ni epociagnalem
(nigdy w zyciu zadnym autem). Od strony bagaznika tez wlasnie w tym rejonie to slychac. Dlatego pytam co jest nad ta blacha
(nigdy w zyciu zadnym autem). Od strony bagaznika tez wlasnie w tym rejonie to slychac. Dlatego pytam co jest nad ta blacha
#3
Napisano 30 maja 2008 - 19:13
Charlie9 napisał:
Wsadzilem tez lape i organoleptycznie obmacalem ta aluminiowa blache oslonowa nad tlumikiem koncowym (tam wlasnie jest ten dziwiek).
Przerabiałem to trzy tygodnie temu...blacha zaczęła mi dziwnie brzęczeć przy niskich obrotach silnika gdy na karoserię przenosiły się drgania. Też wsadziłem tam swoją mała łapkę w celu podgięcia tej nieszczęsnej blachy i...ją urwałem Co się okazało aluminium było już tak słabe i cienkie przy otworach mocujących że zaczęło się kruszyć i osłona brzęczała bo była luźna... Przy okazji zdejmowania tłumików odkręciłem stare śruby dałem większe podkładki i jest , już nic nie brzęczy metalicznie... Jeżeli okaże się że to rzeczywiście ta osłona brzęczała to jak będziesz ją profilował i mocował to tak ją umocuj żeby nie dotykała bokami do wnęki bo będzie brzęczała... Ja tak zrobiłem żeby była ciaśniej i musiałem ją ponownie zdejmować i jeszcze raz profilować :?
#4
Napisano 30 maja 2008 - 21:03
Przeciez pisalem, ze to nie tlumik ani nie blacha tylko cos nad nia
Blacha jest w idealnym stanie i dokladnie przylega w miejscach mocowania. Siedzi sztywno i nic nie brzeczy. U mnie cos STUKA.
Blacha jest w idealnym stanie i dokladnie przylega w miejscach mocowania. Siedzi sztywno i nic nie brzeczy. U mnie cos STUKA.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W201 AUTOMAT stuki i szarpanie lewarkiem skrzyni biegów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Miłośnicy w124/201 Tczew, Starogard Gdański i okolice |
HydePark | Kristoff |
|
||
[W124] Charakterystyczne stuki i brzęczenie 2.5D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | VDIV |
|
|
|
W124 - stuki w silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Fighter600 |
|
||
Dziwne stuki przy ruszaniu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kac955 |
|