1
[W124] Oryginalne koło zapasowe nie kręci się
Started by Matwrobel, Mar 28 2018 20:11
20 replies to this topic
#11
Posted 24 October 2018 - 18:59
Dla potomnych, śruby do alufelg są zawsze dłuższe a do felgi stalowej krótkie, oczywiście mówię o gwincie wynika to z budowy felgi.
#12
Posted 27 October 2018 - 22:31
Do alusa standard (24mm stożek)
do stalówki (standard) taka mała śmieszna 20mm kula
Ja w alusach miałem troszkę za długie, tarło o sprężynkę ręcznego, skróciłem gumówką 1mm, i jest git.
Polecam wozić w bagażniku 5szt do stalówki- 20mm gwintu,(febi 4zł szt.)
(foto z internetu)
do stalówki (standard) taka mała śmieszna 20mm kula
Ja w alusach miałem troszkę za długie, tarło o sprężynkę ręcznego, skróciłem gumówką 1mm, i jest git.
Polecam wozić w bagażniku 5szt do stalówki- 20mm gwintu,(febi 4zł szt.)
(foto z internetu)
#13
Posted 28 October 2018 - 17:32
Do fabrycznych felg w124 zawsze szła śruba z łbem (płaszczyzną przylegania) typu kula. Nie stożek.
Przeważnie były to śruby o długości roboczej ok 40mm
Ale sprawa jest posta i do sprawdzenia dla każdego. Śruba musi wystawać poza felgę jakieś 1,7-1,8mm.
EDIT: 1,7-1,8 cm
Przeważnie były to śruby o długości roboczej ok 40mm
Ale sprawa jest posta i do sprawdzenia dla każdego. Śruba musi wystawać poza felgę jakieś 1,7-1,8
EDIT: 1,7-1,8 cm
Edited by w0jta5, 28 October 2018 - 18:01.
#14
Posted 28 October 2018 - 17:42
Użytkownik w0jta5 dnia 28 October 2018 - 17:32 napisał
Do fabrycznych felg w124 zawsze szła śruba z łbem (płaszczyzną przylegania) typu kula. Nie stożek.
Przeważnie były to śruby o długości roboczej ok 40mm
Ale sprawa jest posta i do sprawdzenia dla każdego. Śruba musi wystawać poza felgę jakieś 1,7-1,8mm.
Przeważnie były to śruby o długości roboczej ok 40mm
Ale sprawa jest posta i do sprawdzenia dla każdego. Śruba musi wystawać poza felgę jakieś 1,7-1,8mm.
Edited by mars121, 28 October 2018 - 17:42.
#16
Posted 02 July 2020 - 06:41
Witam, nie wiem czy piszę w dobrym temacie ale mam problem z kołem zapasowym/dojazdowym do S124. Poszukuję koła żeby zmieściło się w oryginalną wnękę na zapas w bagażniku, dodam że mam silnik M104 i duże hamulce, znaczy przód 4-tlocxkowe, z tyłu też tarczowe wentylowane. Jaka powinna być dojazdowka, jakie ET. Na aucie mam 16stki, ET bodajże 37.
#17
Posted 02 July 2020 - 07:28
Jeśli masz oryginalną instrukcję obsługi to ostatnie strony o tym mówią.Odnajdź motor 320 i będą podane wszystkie parametry koła.
Typowych dojazdówek w w124 nie było, tylko zawsze pełne koło zapasowe.
Dodatkowo w kombi na feldze stalowej była mała owalna naklejka z napisem T - Model, te felgi były wzmacniane.
Typowych dojazdówek w w124 nie było, tylko zawsze pełne koło zapasowe.
Dodatkowo w kombi na feldze stalowej była mała owalna naklejka z napisem T - Model, te felgi były wzmacniane.
Edited by Kristoff, 02 July 2020 - 07:38.
#19
Posted 02 July 2020 - 09:03
Teraz to już sam zgłupiałem, za dużo tych rozmiarów, myślisz że ta pośrednia, czyli 7jx16 H2 ET46 R16 wejdzie na te duże tarcze fi290 i zaciski czterotloczkowe?
#20
Posted 02 July 2020 - 19:12
Wg.prospektu z 1992 r.rozmiar opony to 195/65/ZR 15
Niestety nie ma podanego ET i miary felgi w calach
Niestety nie ma podanego ET i miary felgi w calach
Edited by Kristoff, 02 July 2020 - 19:15.
Podobne tematy
Topic | Forum | Started By | Stats | Last Post Info | |
---|---|---|---|---|---|
Pinned [W201/W124] Oryginalne rozmiary felg i opon |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | maryusz123456 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
||
W124 1992r. felgi 15" 8 loch kod oryginalnego koloru? |
Modyfikacje,Tuning | MBCAR |
|
||
[W124] M104 Kręci ale nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | BiG BoSs |
|
||
[w201] Które lampy oryginalne ULO 381 czy RS ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Terenowiec |
|