2.0 i 2.2 to technicznie to samo, jednak oba generują podobne koszta (serwis i spalanie) a ten mniejszy jest zauważalnie słabszy.
2
Zakup W124 w benzynie tolerujący gaz
Rozpoczęty przez Mariano85, sie 01 2018 12:00
57 odpowiedzi w tym temacie
#51
Napisano 05 września 2018 - 07:13
#52
Napisano 06 września 2018 - 23:03
Rozumiem czyli 2.0 i 2.2 są dobrymi silnikami a 2.2 daje więcej frajdy z jazdy :-)
#53
Napisano 07 września 2018 - 07:23
Moim skromym zdaniem, to frajdy nie oferuje żaden z nich 2.2 Jakoś się nadaje do obecnych warunków, 2.0 jest trochę za słaby. Miałem kiedyś W201 z 1.8 i 2.0, analogiczna sytuacja, oba generują identyczne koszta, palą właściwie tyle samo, ale w 1.8 brakowało mocy. Może po mieście jeżdżąc tego nie czuć, ale nawet nie mówiąc o autostradach, ile to razy zapas mocy mi się przydał jak wyprzedzałem na krajówce ciężarówkę i nagle przed sobą zobaczyłem rozpędzone auto. Gaz w podłogę, kickdown i bez problemu mogłem wyprzedzić. To ciężkie auto jakby nie patrzeć. Owszem, 200D da się jeździć, ale wystarczy się przesiąść nawet do głupiego 260E, żeby zobaczyć różnicę. W portfelu też, no ale jak komuś na tym tak bardzo zależy, to może kupić zagazowane Tico.
#54
Napisano 12 września 2018 - 21:57
Rozumiem szału niema ale można normalnie jeździć ;-) co do lepszych osiągów frajdę daje mi motocykl :-) Tutaj wystarczy żeby dobrze się autem przemieszczać :-) Przy tej cenie paliwa celuje napewno w 2.2 a jesli w gazie to moze jeszcze 2.8.
#55
Napisano 03 października 2018 - 09:20
Temat ucichł więc trzeba go troszkę ruszyć ;-) Wracając do zakupu auta podpowiedzcie jeszcze jakie ciśnienie oleju powinien pokazywać wskaźnik na liczniku po odpaleniu auta jakie po rozgrzaniu? Będzie troszkę wiadomo w jakiej kondycji jest silnik.
#56
Napisano 03 października 2018 - 11:54
Po odpaleniu 3,po rozgrzaniu jak pokazuje ok 1,5 to jest dobrze.Będzie miał 1 po rozgrzaniu i też jeszcze długo pochodzi.W książce piszą o granicznym 0,3
#57
Napisano 04 października 2018 - 10:55
Dziękuje za info :-) przyda się przy zakupie ;-) A jak po odpaleniu będzie miał 2 to po rozgrzaniu całkiem dupa :-)
#58
Napisano 06 października 2018 - 04:31
Albo czujnik do wymiany.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Zakup old i youngtimerów, współpraca |
HydePark | badu |
|
|
|
Przerywa na gazie jak wilgotno |
LPG i Paliwa Alternatywne | stradlin |
|
||
[W124] cięgno gazu i... ? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gumisio |
|
||
Zakup felg W201 1991 2.0 Sportline |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kowalski0791 |
|
||
W124 2.0 m111. Szarpie przy delikatnej jeździe po dodaniu gaz. . |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Przemek84 |
|
|