A0085452432
EPC podaje tylko jeden. Może tak ma być?
2
ABS/ASD/KONTROLA TRAKCJI
Rozpoczęty przez TOM0808, cze 23 2019 11:37
35 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 15 lutego 2020 - 18:02
#12
Napisano 15 lutego 2020 - 20:36
Dzięki Ci jak nie wiem co
#13
Napisano 27 listopada 2023 - 12:45
Cześć
Właśnie kupiłem sobie kolejny Problem. Po kupnie długo szukanego Mercedesa w 124 E280 z 1994 r. automat 5 biegów z tempomatem podczas jazdy do jego nowego domu (trasa 500 KM) zauważyłem takie dziwne zjawisko:
podczas jazdy do prędkości 100km/h nie świecą się żadne kontrolki (podczas włączania zapłonu pala się wszystkie więc żarówki działają i systemy działają ABS i ASD). Zaczyna się "dziać" dopiero podczas wyprzedzania kiedy przekraczam 100 km/h zapala się kontrolka z wykrzyknikiem (rozumiem że system sygnalizuje poślizg samochodu ale samochód nie jest w poślizgu). Kontrolka pali się cały czas do momentu kiedy prędkość spadnie poniżej 100 km/h wtedy gaśnie. Jazda odbywała się na drodze ekspresowej nie oblodzonej. Poradzi ktoś proszę co to może być? Dodam że tempomat działa prawidłowo, silnik pracuje równo i wydaje mi się, że podczas przekraczania 100 km/h gdy zapala się "wykrzyknik" nie odejmuje automatyczne gazu samochód przyspiesza dalej.
Właśnie kupiłem sobie kolejny Problem. Po kupnie długo szukanego Mercedesa w 124 E280 z 1994 r. automat 5 biegów z tempomatem podczas jazdy do jego nowego domu (trasa 500 KM) zauważyłem takie dziwne zjawisko:
podczas jazdy do prędkości 100km/h nie świecą się żadne kontrolki (podczas włączania zapłonu pala się wszystkie więc żarówki działają i systemy działają ABS i ASD). Zaczyna się "dziać" dopiero podczas wyprzedzania kiedy przekraczam 100 km/h zapala się kontrolka z wykrzyknikiem (rozumiem że system sygnalizuje poślizg samochodu ale samochód nie jest w poślizgu). Kontrolka pali się cały czas do momentu kiedy prędkość spadnie poniżej 100 km/h wtedy gaśnie. Jazda odbywała się na drodze ekspresowej nie oblodzonej. Poradzi ktoś proszę co to może być? Dodam że tempomat działa prawidłowo, silnik pracuje równo i wydaje mi się, że podczas przekraczania 100 km/h gdy zapala się "wykrzyknik" nie odejmuje automatyczne gazu samochód przyspiesza dalej.
#14
Napisano 27 listopada 2023 - 13:06
Opony rozmiarowo takie same?
#15
Napisano 27 listopada 2023 - 17:56
Dziękuję za zainteresowanie. Przed chwilą sprawdziłem wszystkie cztery koła 225x45 17' z podobnym stanem bieżnika.
#16
Napisano 04 grudnia 2023 - 22:16
Nie ma więcej pomysłów? Chciałbym wyeliminować jakieś trywialne usterki typu przepalony bezpiecznik przed oddaniem samochodu do mechanika.
#17
Napisano 04 grudnia 2023 - 23:19
Najprościej będzie zacząć od sprawdzenia czujników w piastach, czy nie są oblepione jakimś brudem. Być może, któryś czujnik jest uszkodzony i powyżej danej prędkości przekłamuje.
#18
Napisano 08 grudnia 2023 - 12:56
Dyfer ma katalogowe przełożenie?
#19
Napisano 09 grudnia 2023 - 11:49
Cześć
Obecnie samochód stoi u mechanika na standardowym przeglądzie po zakupowym. Zobaczymy co da się ustalić w sprawie ASD. Dziękuję za podpowiedź poproszę żeby mi w warsztacie sprawdzili ten dyfer.
Obecnie samochód stoi u mechanika na standardowym przeglądzie po zakupowym. Zobaczymy co da się ustalić w sprawie ASD. Dziękuję za podpowiedź poproszę żeby mi w warsztacie sprawdzili ten dyfer.
#20
Napisano 17 grudnia 2023 - 20:00
Podpowie ktoś jakie powinno być przełożenie w dyfrze Mercedes W124 E280 1994r.