Skocz do zawartości




- - - - -

Mercedes w124 2,3 89r


10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Maciekkk


  • Postów: 6
  • Na forum od: 01 kwi 2020
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 kwietnia 2020 - 09:32

Witam
Z góry przepraszam jeżeli post jest zły jak by co usunę ....
Chciałem dowiedzieć się ile mniej więcej kosztuje remont generalny auta od silnika po lakier i zawieszenie tak jak temacie ( w124 2,3 kombi ) jaki jest mnie więcej koszt takiej zabawy i kogo polecacie w Trójmieście i okolicach

Z góry dziękuję i pozdrawiam



#2 Offline   Kristoff


  • Postów: 615
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 24 kwietnia 2020 - 14:41

Za cenę kapitalnego remontu kupisz egzemlarz który bardzo dobrze wygląda i równie dobrze jezdzi.Tych aut jest na rynku jeszcze wiele,więc jest z czego wybrać.Koszt renowacji przewyższy zakup fajnego egzemplarza.Zależy czy robisz silnik i resztę na oryginałach czy zamiennikach.Lakiernik lakiernikowi tez nie równy cenowo i jakościowo wykonanej pracy.Cena takiego projektu najbiedniej od 30 tyś wzwyż.Co Cię skłania do tak niecodziennego przedsięwzięcia? Jednym.logicznym wytłumaczeniem byłoby to ze samochód od nowości w rodzinie,kupuony przez tatę czy dziadka w salonie,duża wartość sentymentalna i pełna historia.Bo jeśli to jakiś kapeć z ogłoszenia to niesamowicie zły krok.Za podstawową blacharkę i lakier lakiernik kasuje od 12.000 wzwyż.

Użytkownik Kristoff edytował ten post 24 kwietnia 2020 - 14:43


#3 Offline   Maciekkk


  • Postów: 6
  • Na forum od: 01 kwi 2020
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 kwietnia 2020 - 17:08

Właśnie chodzi o to że auto ma dla mnie wartość sentymentalną a po drugie jest na żółtych tablicach

#4 Offline   Kristoff


  • Postów: 615
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 24 kwietnia 2020 - 17:59

Jeśli jest na żółtych tablicach to oszczędnośći i zamienników nie stosujesz.Tylko porządna i uczciwa praca.

#5 Offline   Maciekkk


  • Postów: 6
  • Na forum od: 01 kwi 2020
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 24 kwietnia 2020 - 20:18

Zgadzam się w 100 % tylko weź i znajdź tutaj warsztat który zrobi to tak jak powino być zrobione :D bo zazwyczaj wygląda to to że albo czegoś nie wymienia albo wstawia jakiś szajs i do tego rozwalą milion innych rzeczy :)

#6 Offline   Kristoff


  • Postów: 615
  • Na forum od: 01 lut 2017
  • Miejscowość: Kołobrzeg
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 124 230E WDB1240231B288314
  • Inne auto:w210 2.9 Turbodiesel Sprzedany

Napisano 24 kwietnia 2020 - 21:14

Też zgadzam się z Tobą w 100%
Niemniej jedno jest pewne - gdy potrafisz wiele zrobić przy samochodzie czyli blacharkę, mechanikę, lakier to sam siebie nie oszukasz i zrobisz jak należy bo robisz dla siebie.Jest znany warsztat Stajnia 124 tyle że pod Warszawą i oni robią bardzo solidnie i uczciwie tyle że terminy długie a koszta wysokie.Jest kilka wątków o nich tu na forum.

m.facebook.com/stajniaw124/

https://www.google.c...d=1587759601386

Użytkownik Kristoff edytował ten post 24 kwietnia 2020 - 21:21


#7 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 25 kwietnia 2020 - 19:06

No ale co Ty tam masz do zrobienia? Pospawać próg, zmatowić i malować czy szlifować budę, spawać konstrukcję od podłogi po dach i wstawiać ćwiary?
Silnik do uszczelnienia i wymiany świec, czy tłoki out, korba out, głowica out i wtrysk do przebudowy?
Lakiernik jest w Pasłęku, gość od silnika w Sierakowicach, wtryski ja ogarniam, skrzynie w Gdyni. Koszt to będzie pewnie cena niezłego W212.

#8 Offline   carl00s


  • Postów: 2 004
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 kwietnia 2020 - 17:12

Patrząc po swoim doswiadczeniu, to tnąc koszty tam gdzie można, a można i nie słuchaj pierdolenia, że tylko "na oryginałach", to w okolicach 50kpln można już ogarniać kompleksowo. z tym, że w tej kasie trzeba uwzględniać kompromisy. Bezkompromisowe podejście w zasadzie nie przewiduje górnej granicy, wszystko zależy tylko i wyłącznie od fantazji, więc i kwoty są z tego zakresu.

#9 Offline   ERDOL


  • Postów: 50
  • Na forum od: 30 sty 2020
  • Miejscowość: Radom
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:RR Vogue, RR Sport, S90

Napisano 30 kwietnia 2020 - 20:46

Ja za sam dół, czyli nowy zawias, hamulce, przewody, przewody do nivo, świece, kable gumki zapłaciłem 12, do roboty sprzęgło, zaprawki, pranie środka
To są niezłe wydatki

#10 Offline   RaQu


  • Postów: 151
  • Na forum od: 03 cze 2016
  • Miejscowość: Bobowa
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 16 maja 2020 - 12:06

Ja za zawieszanie przód ( tuleje sworznie + drążki kierownicze ) dałem 1k zł, tył koszta wyjdą podobnie. Hamulce przód tył z regeneracją zacisków wymianą węży elastycznych i miedzianych tarcze i klocki coś około 1k zł. Oczywiście to są same części a kupowałem Febi, TRW więc nie takie dziadostwo z najniższej półki. Najwięcej wyjdzie blacharz i lakiernik i jak masz Nivo to pewnie też koszta będą większe.








Podobne tematy Zwiń