Witam
Z góry przepraszam jeżeli post jest zły jak by co usunę ....
Chciałem dowiedzieć się ile mniej więcej kosztuje remont generalny auta od silnika po lakier i zawieszenie tak jak temacie ( w124 2,3 kombi ) jaki jest mnie więcej koszt takiej zabawy i kogo polecacie w Trójmieście i okolicach
Z góry dziękuję i pozdrawiam
0
Mercedes w124 2,3 89r
Rozpoczęty przez Maciekkk, kwi 24 2020 09:32
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 kwietnia 2020 - 09:32
#2
Napisano 24 kwietnia 2020 - 14:41
Za cenę kapitalnego remontu kupisz egzemlarz który bardzo dobrze wygląda i równie dobrze jezdzi.Tych aut jest na rynku jeszcze wiele,więc jest z czego wybrać.Koszt renowacji przewyższy zakup fajnego egzemplarza.Zależy czy robisz silnik i resztę na oryginałach czy zamiennikach.Lakiernik lakiernikowi tez nie równy cenowo i jakościowo wykonanej pracy.Cena takiego projektu najbiedniej od 30 tyś wzwyż.Co Cię skłania do tak niecodziennego przedsięwzięcia? Jednym.logicznym wytłumaczeniem byłoby to ze samochód od nowości w rodzinie,kupuony przez tatę czy dziadka w salonie,duża wartość sentymentalna i pełna historia.Bo jeśli to jakiś kapeć z ogłoszenia to niesamowicie zły krok.Za podstawową blacharkę i lakier lakiernik kasuje od 12.000 wzwyż.
Użytkownik Kristoff edytował ten post 24 kwietnia 2020 - 14:43
#3
Napisano 24 kwietnia 2020 - 17:08
Właśnie chodzi o to że auto ma dla mnie wartość sentymentalną a po drugie jest na żółtych tablicach
#4
Napisano 24 kwietnia 2020 - 17:59
Jeśli jest na żółtych tablicach to oszczędnośći i zamienników nie stosujesz.Tylko porządna i uczciwa praca.
#5
Napisano 24 kwietnia 2020 - 20:18
Zgadzam się w 100 % tylko weź i znajdź tutaj warsztat który zrobi to tak jak powino być zrobione bo zazwyczaj wygląda to to że albo czegoś nie wymienia albo wstawia jakiś szajs i do tego rozwalą milion innych rzeczy
#6
Napisano 24 kwietnia 2020 - 21:14
Też zgadzam się z Tobą w 100%
Niemniej jedno jest pewne - gdy potrafisz wiele zrobić przy samochodzie czyli blacharkę, mechanikę, lakier to sam siebie nie oszukasz i zrobisz jak należy bo robisz dla siebie.Jest znany warsztat Stajnia 124 tyle że pod Warszawą i oni robią bardzo solidnie i uczciwie tyle że terminy długie a koszta wysokie.Jest kilka wątków o nich tu na forum.
m.facebook.com/stajniaw124/
https://www.google.c...d=1587759601386
Niemniej jedno jest pewne - gdy potrafisz wiele zrobić przy samochodzie czyli blacharkę, mechanikę, lakier to sam siebie nie oszukasz i zrobisz jak należy bo robisz dla siebie.Jest znany warsztat Stajnia 124 tyle że pod Warszawą i oni robią bardzo solidnie i uczciwie tyle że terminy długie a koszta wysokie.Jest kilka wątków o nich tu na forum.
m.facebook.com/stajniaw124/
https://www.google.c...d=1587759601386
Użytkownik Kristoff edytował ten post 24 kwietnia 2020 - 21:21
#7
Napisano 25 kwietnia 2020 - 19:06
No ale co Ty tam masz do zrobienia? Pospawać próg, zmatowić i malować czy szlifować budę, spawać konstrukcję od podłogi po dach i wstawiać ćwiary?
Silnik do uszczelnienia i wymiany świec, czy tłoki out, korba out, głowica out i wtrysk do przebudowy?
Lakiernik jest w Pasłęku, gość od silnika w Sierakowicach, wtryski ja ogarniam, skrzynie w Gdyni. Koszt to będzie pewnie cena niezłego W212.
Silnik do uszczelnienia i wymiany świec, czy tłoki out, korba out, głowica out i wtrysk do przebudowy?
Lakiernik jest w Pasłęku, gość od silnika w Sierakowicach, wtryski ja ogarniam, skrzynie w Gdyni. Koszt to będzie pewnie cena niezłego W212.
#8
Napisano 30 kwietnia 2020 - 17:12
Patrząc po swoim doswiadczeniu, to tnąc koszty tam gdzie można, a można i nie słuchaj pierdolenia, że tylko "na oryginałach", to w okolicach 50kpln można już ogarniać kompleksowo. z tym, że w tej kasie trzeba uwzględniać kompromisy. Bezkompromisowe podejście w zasadzie nie przewiduje górnej granicy, wszystko zależy tylko i wyłącznie od fantazji, więc i kwoty są z tego zakresu.
#9
Napisano 30 kwietnia 2020 - 20:46
Ja za sam dół, czyli nowy zawias, hamulce, przewody, przewody do nivo, świece, kable gumki zapłaciłem 12, do roboty sprzęgło, zaprawki, pranie środka
To są niezłe wydatki
To są niezłe wydatki
#10
Napisano 16 maja 2020 - 12:06
Ja za zawieszanie przód ( tuleje sworznie + drążki kierownicze ) dałem 1k zł, tył koszta wyjdą podobnie. Hamulce przód tył z regeneracją zacisków wymianą węży elastycznych i miedzianych tarcze i klocki coś około 1k zł. Oczywiście to są same części a kupowałem Febi, TRW więc nie takie dziadostwo z najniższej półki. Najwięcej wyjdzie blacharz i lakiernik i jak masz Nivo to pewnie też koszta będą większe.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ogólnopolski Zlot Mercedes-Benz w Toruniu 2024 (19 maja) |
Zloty i spoty innych for i klubów | Tomq |
|
|
|
WIS Mercedes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
Podpięty [w201/w124] Mercedes-Benz Service Library Index |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Przełożenie Dyfra Mercedes w190 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bocian84 |
|