Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Jak poprawnie zmontować wałek atakujący dyfra ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Offline   koder77


  • Postów: 2
  • Na forum od: 06 paź 2019
  • Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 października 2020 - 20:11

Witam,

Jako, że dyfer 3.46 w moim 200D rocznik 89 hałasuje troszkę i cieknie z uszczelnienia wałka atakującego. Chciałbym go sobie rozmontować na czynniki pierwsze ewentualnie wymienić co trzeba. Poszukuję informacji jak prawidłowo napiąć łożyska wałka atakującego (kupię nowe i nową tulejkę) chodzi i o procedurę. Jaki moment dokręcania nakrętki albo raczej jakie należy finalnie uzyskać opory toczenia wałka. Jeśli ktoś z Was ma instrukcję WIS do montażu dyfra i może się podzielić byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam

Monter










Podobne tematy Zwiń