Witam,
Jako, że dyfer 3.46 w moim 200D rocznik 89 hałasuje troszkę i cieknie z uszczelnienia wałka atakującego. Chciałbym go sobie rozmontować na czynniki pierwsze ewentualnie wymienić co trzeba. Poszukuję informacji jak prawidłowo napiąć łożyska wałka atakującego (kupię nowe i nową tulejkę) chodzi i o procedurę. Jaki moment dokręcania nakrętki albo raczej jakie należy finalnie uzyskać opory toczenia wałka. Jeśli ktoś z Was ma instrukcję WIS do montażu dyfra i może się podzielić byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
Monter
0
[w124] Jak poprawnie zmontować wałek atakujący dyfra ?
Rozpoczęty przez koder77, paź 04 2020 20:11
Brak odpowiedzi do tego tematu
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przełożenie Dyfra Mercedes w190 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bocian84 |
|
||
[w208] Uszczelnienie dyfra |
Mercedes C, E i CLK | tomekb |
|
||
Przeniesienie sygnału ABS z dyfra do skrzyni - szukanie sygnału |
Modyfikacje,Tuning | Robeem |
|
||
[W201] Mercedes na benzynie nie zmienia biegów poprawnie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kolbi |
|
||
[W124] Czy gdzieś jest doszyty kawałek materiału do załatania dziury? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | masap |
|