Te elementy miałem pod ręką
A jak bym miał pręt gladziutki i ciezarek z dobrym chwytem to może bym zrobił lepiej od oryginału.
Spełniło swoją rolę, młotek został zarobiony a pręt z gwintem jeszcze do czegoś się przyda.
A zasadniczo chyba każdy zna jak to działa
Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka
1
OM601 Robię klucz do wyrywania komory spalania - potrzebne dane gwintu wtryskiwacza
Rozpoczęty przez masap, mar 26 2021 03:12
10 odpowiedzi w tym temacie
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w201/w124] Wybór felg i opon - wszystkie potrzebne wymiary |
Modyfikacje,Tuning | EssiRS |
|
||
[R129] Dorabianie klucza |
Mercedes SL, SLK | Uhlenhaut |
|
||
Wyciągnięcie Silnika OM601 2.0 Diesel |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lownois |
|
||
Podpięty Dane techniczne |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | Charlie9 |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
|