Skocz do zawartości




- - - - -

Pomoc w stabilizacji obrotów na zimnym oraz zmianie gum stabilizatora


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Babybenz201


  • Postów: 24
  • Na forum od: 14 kwi 2021
  • Miejscowość: Skierniewice
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 maja 2021 - 13:16

Cześć, podpowiecie proszę w dwóch tematach?

1. Łatwiejszy- chce zmienić gumy stabilizatora wewnętrzne i zewnętrzne nie wiem czy zdjąć do tego stabilizator czy te gumy co kupiłem ponacinać i wsunac w miejsce starych i zamknąć obejmą? Kiedyś zmieniałem ale to były już nacięte więc się nie zastanawiałem a teraz mam zewnętrzne meyle nienaciete i wewn febi też nienaciete.

2. Jak odpalam póki jest zimny to chwilę trzyma go na ssaniu i są obroty ciut podwyższone ale zaraz go jakby zrzuca i ma za niskie te obroty telepać zaczyna dusić się lekko muszę go chwilę gazem podtrzymać i dalej jest już wszystko super. Czy trzebaby przyjrzeć się regulacji wtrysków czy może zawór powietrza dodatkowego?



#2 Offline   andrzejrz


  • Postów: 526
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 09 maja 2021 - 14:31

Odpowiem tylko na pierwsze pytanie,bo na benzyniakach się nie znam.Wyjmij stabilizator i załóż bez nacinania.W jednym tak robiłem i okazało się,że stabilizator był wytarty.Napawałem go i jakoś się trzyma bez luzu.

#3 Offline   SuperBuster11


  • Postów: 448
  • Na forum od: 04 mar 2015
  • Miejscowość: Brzeg
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 maja 2021 - 14:52

Wyświetl postUżytkownik Babybenz201 dnia 09 maja 2021 - 13:16 napisał

Cześć, podpowiecie proszę w dwóch tematach?

2. Jak odpalam póki jest zimny to chwilę trzyma go na ssaniu i są obroty ciut podwyższone ale zaraz go jakby zrzuca i ma za niskie te obroty telepać zaczyna dusić się lekko muszę go chwilę gazem podtrzymać i dalej jest już wszystko super. Czy trzebaby przyjrzeć się regulacji wtrysków czy może zawór powietrza dodatkowego?
Na początek posprawdzać szczelność gumowych przewodów doprowadzających powietrze od zaworu powietrza dodatkowego do układu wtryskowego, potem zrobić diagnostykę miernikiem wypełnienia. Jak to zrobić znajdziesz na forum.

Użytkownik SuperBuster11 edytował ten post 09 maja 2021 - 14:53









Podobne tematy Zwiń