Skocz do zawartości




- - - - -

Kąt Wtrysku W124 2.5D


15 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   lukas125p


  • Postów: 65
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Drzewica
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 listopada 2021 - 20:58

Auto jest regularnie jeżdżone? Sprawdź kompresję, prawdopodobnie silnik ma już trochę za sobą i wcześniejszy zapłon powoduje że lepiej pracuje (paliwo ma więcej czasu na samozapłon przy niższym ciśnieniu)



#12 Offline   Wladek90


  • Postów: 8
  • Na forum od: 14 lis 2021
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 listopada 2021 - 22:04

Sorry, rzeczywiście 2.5d były montowane tylko w w124, moje przeoczenie. Zastanawia mnie inna rzecz ustawiłem pompę na blokadach na 15 stopni po OT, a następnie ustawiłem metodą kropelkową kąt wtrysku na 19 stopni przed OT. W tym momencie ustawiając 15 stopni za OT nie mogę wkręcić blokady w pompę wtryskową. Aby weszła blokada muszę ustawić koło na 10 stopniach po OT.Czy to jest normalne?

#13 Offline   Wladek90


  • Postów: 8
  • Na forum od: 14 lis 2021
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 listopada 2021 - 12:59

nikt nic nie wie?

#14 Offline   lukas125p


  • Postów: 65
  • Na forum od: 21 sie 2016
  • Miejscowość: Drzewica
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 listopada 2021 - 14:01

To wszystko zależy... czy poprawnie używa Pan blokady, czy dobrze naciągnięty jest łańcuch w momencie skręcania/montażu, czy ślizgi są w dobrym stanie a najprawdpodobniej wyczuł Pan źle początek tłoczenia pompy.

#15 Offline   OSTRY2500


  • Postów: 814
  • Na forum od: 29 lip 2016
  • Miejscowość: ZAMOSC
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 listopada 2021 - 16:30

Ja na wałek nigdy nie patrzyłem tylko na wale 14stopni za OT i obserwowalem kiedy się pokarze ząbek w pompie tam gdzie się blokadę wkłada i korygowałem pompa w lewo prawo żeby się pokazał ząbek w pompie i już .Jeśli chodzi o znaki na wałku to może być zużytych pare elementów jak kolega pisał wcześniej i będzie się już roznil znak na walku .
O ile mi wiadomo to 124 nigdy nie miał silnika z 123 w dieslu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

#16 Offline   andrzejrz


  • Postów: 526
  • Na forum od: 30 gru 2017
  • Miejscowość: Rzewnie
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:208D kaczka
  • Trzeci Mercedes:W124 2,5d 1986 rok
  • Inne auto:Mercedes 123 2szt i Garbus

Napisano 22 listopada 2021 - 18:20

Wyświetl postUżytkownik OSTRY2500 dnia 22 listopada 2021 - 16:30 napisał

Ja na wałek nigdy nie patrzyłem tylko na wale 14stopni za OT i obserwowalem kiedy się pokarze ząbek w pompie tam gdzie się blokadę wkłada i korygowałem pompa w lewo prawo żeby się pokazał ząbek w pompie i już .Jeśli chodzi o znaki na wałku to może być zużytych pare elementów jak kolega pisał wcześniej i będzie się już roznil znak na walku .
O ile mi wiadomo to 124 nigdy nie miał silnika z 123 w dieslu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Pewnie że w 124 nie było silnika od 123.To są różne silniki.Mam dwa 124 i dwa 123.W 123 trzeba zawory ustawiać,w 124 nie.Piszę o ropniakach,bo o benzynowych mało wiem

Użytkownik andrzejrz edytował ten post 22 listopada 2021 - 18:21









Podobne tematy Zwiń