Auto jest regularnie jeżdżone? Sprawdź kompresję, prawdopodobnie silnik ma już trochę za sobą i wcześniejszy zapłon powoduje że lepiej pracuje (paliwo ma więcej czasu na samozapłon przy niższym ciśnieniu)
1
Kąt Wtrysku W124 2.5D
Rozpoczęty przez Wladek90, lis 14 2021 19:02
15 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 20 listopada 2021 - 20:58
#12
Napisano 20 listopada 2021 - 22:04
Sorry, rzeczywiście 2.5d były montowane tylko w w124, moje przeoczenie. Zastanawia mnie inna rzecz ustawiłem pompę na blokadach na 15 stopni po OT, a następnie ustawiłem metodą kropelkową kąt wtrysku na 19 stopni przed OT. W tym momencie ustawiając 15 stopni za OT nie mogę wkręcić blokady w pompę wtryskową. Aby weszła blokada muszę ustawić koło na 10 stopniach po OT.Czy to jest normalne?
#13
Napisano 22 listopada 2021 - 12:59
nikt nic nie wie?
#14
Napisano 22 listopada 2021 - 14:01
To wszystko zależy... czy poprawnie używa Pan blokady, czy dobrze naciągnięty jest łańcuch w momencie skręcania/montażu, czy ślizgi są w dobrym stanie a najprawdpodobniej wyczuł Pan źle początek tłoczenia pompy.
#15
Napisano 22 listopada 2021 - 16:30
Ja na wałek nigdy nie patrzyłem tylko na wale 14stopni za OT i obserwowalem kiedy się pokarze ząbek w pompie tam gdzie się blokadę wkłada i korygowałem pompa w lewo prawo żeby się pokazał ząbek w pompie i już .Jeśli chodzi o znaki na wałku to może być zużytych pare elementów jak kolega pisał wcześniej i będzie się już roznil znak na walku .
O ile mi wiadomo to 124 nigdy nie miał silnika z 123 w dieslu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
O ile mi wiadomo to 124 nigdy nie miał silnika z 123 w dieslu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#16
Napisano 22 listopada 2021 - 18:20
Użytkownik OSTRY2500 dnia 22 listopada 2021 - 16:30 napisał
Ja na wałek nigdy nie patrzyłem tylko na wale 14stopni za OT i obserwowalem kiedy się pokarze ząbek w pompie tam gdzie się blokadę wkłada i korygowałem pompa w lewo prawo żeby się pokazał ząbek w pompie i już .Jeśli chodzi o znaki na wałku to może być zużytych pare elementów jak kolega pisał wcześniej i będzie się już roznil znak na walku .
O ile mi wiadomo to 124 nigdy nie miał silnika z 123 w dieslu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
O ile mi wiadomo to 124 nigdy nie miał silnika z 123 w dieslu
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Użytkownik andrzejrz edytował ten post 22 listopada 2021 - 18:21
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] zmiana mechanicznego wtrysku na elektroniczny |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Balrog666 |
|
|
|
Kąt wtrysku - wątpliwości z pomiarem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | przemekm |
|
||
[m104] Diagnostyka wtrysku HFM |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Devcrk |
|
|
|
W124 om602 2.5d z ARA regulacja dawki wtrysku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | bosspepsi |
|
||
[W124] trójkąt boczka drzwi problem z montażem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jul |
|