Skocz do zawartości




- - - - -

3.0 24v 220KM problem z odpalaniem, nierówna praca


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   GERAS601


  • Postów: 34
  • Na forum od: 19 cze 2019
  • Miejscowość: Toruń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Trabant 601

Napisano 17 maja 2022 - 05:33

3.0 24v 220KM. Mam problem z odpalaniem silnika . Długo kręci . Jak się rozgrzeje jest jeszcze gorzej . Czasami trzeba kręcić z 3 /4 sek zanim zapali i kuleje wtedy na obrotach. Jestem jeszcze zielony . Od czego zacząć ? Po kolei co sprawdzać i gdzie w których miejscach są te podzespoły. Dziękuję za pomoc



#2 Offline   Kamil124


  • Postów: 33
  • Na forum od: 21 wrz 2021
  • Miejscowość: Biała Rawska
  • Mercedes:W124 3.0D <93r. - OM603
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 18 maja 2022 - 07:10

Ja bym zaczął od sprawdzenia świec i przewodów zapłonowych, miałem bardzo podobny przypadek w swoim aucie i po wymianie świec i przewodów auto wróciło do życia. Z doświadczenia mogę podpowiedzieć żeby nie kupować najtańszych zamienników bo czasem są gorszej jakości niż te co mamy stare na aucie.

#3 Offline   Szarik


  • Postów: 1 163
  • Na forum od: 29 lis 2013
  • Miejscowość: Młoszowa
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 250D '92r.

Napisano 18 maja 2022 - 08:20

Kopułka, osłona przeciwpyłowa, palec, kable, świece. To najczęściej pada. Jeśli nie to, to będzie trzeba grzebać przy potencjometrze klapy spiętrzającej, wtrysku rozruchowym, ZPD i innych elementach układu paliwowego.








Podobne tematy Zwiń