Zamiennik śruby zamontowany, co ciekawe jestem przekonany, że silnik teraz ciszej chodzi... :roll: dzięki za rady, Rob masz u mnie plusa oprócz tego wrzucę info jak tylko zregeneruję oryginał, może komuś się przyda
2
[w124] Filtr paliwa - jak wymienic?
Rozpoczęty przez superbzorr, cze 30 2008 17:06
74 odpowiedzi w tym temacie
#31
Napisano 11 marca 2010 - 18:37
#32
Napisano 11 marca 2010 - 19:04
przemekp, bo nie wciąga powietrza do ukł. paliwowego
#34
Napisano 11 marca 2010 - 21:16
Rob napisał:
Zobacz TU
Bialy napisał:
nie wciąga powietrza do ukł. paliwowego
#35
Napisano 11 marca 2010 - 21:56
przemekp napisał:
Jeszcze tylko martwią mnie widoczne w przewodzie paliwowym pęcherzyki powietrza, jakiś sposób żeby się ich pozbyć?
Nie da się tak zrobic by idealnie bylo samo paliwko. Zawsze jakis babelek bedzie ;-)
#36
Napisano 12 marca 2010 - 09:53
przemekp napisał:
nie mogę zlokalizować filtra wstępnego pod maską :-|
a nie jest on umieszczony w tym elemencie mocującym filtr paliwa? Pod taką śrubą na lewo (w stronę silnika) od śruby mocującej filtr gówny.
przemekp napisał:
a po demontażu rozebrać go i spróbować zregenerować=uszczelnić na nowo
byłbym wdzięczny, gdybyś mógł zmierzyć wymiary tego o-ringa w środku i podać tutaj na forum.
Michał
#37
Napisano 21 września 2011 - 21:58
Sam się dziś za to zabrałem więc postanowiłem zrobić mały tutorial. Może się przyda kolejnym zmieniającym filtr
Najlepiej zrobić to na kanale ale jak się uprzeć to i na lewarku się da
Interesuje nas prawa tylna część gwiazdy na wysokości tylnej kanapy. Podnosimy do góry i szukamy takiej pokrywy.
Odkręcamy 4 plastykowe śruby. Jeśli się uda to super, jest też szansa że gwint poleci
Po odkręceniu pokrywy mamy pompy i filtr. Na żółto zaznaczone śruby mocujące całość, na czerwono wąż do filtra. Odkręcamy. Jeśli śruby mocujące nie puszczą - rozwiercamy i zakładamy nowe
Druga strona. Na czerwono śruba w trójniku. Wykręcamy. Na żółto zaznaczyłem gumy mocujące, można przy zamontowaniu całości zerknąć czy któraś strona nie zeskoczyła żeby później nie było zdziwienia że coś puka.
Po wymontowaniu, zalewamy nowy filtr paliwa benzyną, nakładamy nowe uszczelki i w odwrotnej kolejności skręcamy.
Powodzenia
Najlepiej zrobić to na kanale ale jak się uprzeć to i na lewarku się da
Interesuje nas prawa tylna część gwiazdy na wysokości tylnej kanapy. Podnosimy do góry i szukamy takiej pokrywy.
Odkręcamy 4 plastykowe śruby. Jeśli się uda to super, jest też szansa że gwint poleci
Po odkręceniu pokrywy mamy pompy i filtr. Na żółto zaznaczone śruby mocujące całość, na czerwono wąż do filtra. Odkręcamy. Jeśli śruby mocujące nie puszczą - rozwiercamy i zakładamy nowe
Druga strona. Na czerwono śruba w trójniku. Wykręcamy. Na żółto zaznaczyłem gumy mocujące, można przy zamontowaniu całości zerknąć czy któraś strona nie zeskoczyła żeby później nie było zdziwienia że coś puka.
Po wymontowaniu, zalewamy nowy filtr paliwa benzyną, nakładamy nowe uszczelki i w odwrotnej kolejności skręcamy.
Powodzenia
#38
Napisano 22 września 2011 - 07:08
Cytat
Po wymontowaniu, zalewamy nowy filtr paliwa benzyną
a po co :?:
powinnieneś to do zamieścić
#39
Napisano 22 września 2011 - 13:17
A ja mam jeszcze pytanie odnośnie wymiany filtra w dieslu. Macie jakiś patent, żeby przy wymianie filtra nie wylało się co najmniej 0,5l ropy na ziemię? Jak odkręcę filtr to nie ma bata, żeby wyjąć go bez przechylania, bo po prostu nie ma miejsca. I kolejny problem to lecące z podstawy filtra paliwo po odkręceniu filtra.
#40
Napisano 22 września 2011 - 16:12
melfio1 napisał:
Cytat
Po wymontowaniu, zalewamy nowy filtr paliwa benzyną
a po co :?:
Dziku napisał:
A ja mam jeszcze pytanie odnośnie wymiany filtra w dieslu. Macie jakiś patent, żeby przy wymianie filtra nie wylało się co najmniej 0,5l ropy na ziemię? Jak odkręcę filtr to nie ma bata, żeby wyjąć go bez przechylania, bo po prostu nie ma miejsca. I kolejny problem to lecące z podstawy filtra paliwo po odkręceniu filtra.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] filtr paliwa siatkowy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
||
[W201]190E M102 2.0 otwór na pokrywie filtra powietrza. Odma? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
|
|
[W201] Wyciek paliwa z pompy wtryskowej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|