Rob napisał:
Zgoda, ale przy większej ilości paliwa syf jest bardziej rozcieńczony ;-)
Moim zdaniem rozcieńczony w całym baku jest tak samo, chyba, że zanieczyszczenia są typu drobnych osadów itd, to wtedy opadają na dno zbiornika. Z tym tylko, że jeżeli pompa pompuje z tego samego miejsca zbiornika, to jakie znaczenie ma ilość paliwa znajdująca się chwilowo w baku? ;-)
A czy ta teoria to radosna twórczość własna, czy ktoś "mądry" motoryzacyjnie takie coś sugeruje?
Cytat
Ciekawie by bylo jakby go w PL wprowadzili
Wykręcaliby żarówki sygnalizujące rezerwę w baku
Rob napisał:
choć zwolennicy jazdy do jednej kropelki powiedzą że z pustym bakiem auto mniej pali z powodu mniejszego obciążenia
Nie jestem "zwolennikiem jazdy do jednej kropelki", ale podważyć tego, że mniej obciążony samochód mniej pali się nie da ;-)