Mi rowniez nosi autkiem i mam do wymiany tuleje drążka reakcyjnego dolnego z tyłu. Ogólnie zawiecha do przegladu.
0
[w124] Sprawdzanie poziomu oleju oraz kilka pytań o zawiesze
Rozpoczęty przez Rybaczenkow, kwi 03 2007 17:54
22 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 03 kwietnia 2007 - 20:58
#12
Napisano 03 kwietnia 2007 - 22:24
Borat napisał:
5. na dieslach sie za bardzo nie znam, ale chyba trzeba ustawic zaplon...
Niestety tu zapłonu nie ustawisz jak w benzyniaku. W momencie,gdy tłok osiąga górny martwy punkt, następuje wstrzyknięcie ropy do komory spalania. Wtedy następuje tzw. samozapłon.
#13
Napisano 04 kwietnia 2007 - 01:57
1. Patrz w FAQ
2. Sprawdzilbym sprezyny (czy napewno od tego modelu)
3. koledzy juz sie odniesli
4. Jesli klocek piszczy to znaczy, ze wpada w wibracje. Moze sie konczy, moze tarcza sie wypaczyla (a "bije" kolo przy hamowaniu?)- trzeba zdjac kolo i zobaczyc
5. Nie znam sie na dieselach
2. Sprawdzilbym sprezyny (czy napewno od tego modelu)
3. koledzy juz sie odniesli
4. Jesli klocek piszczy to znaczy, ze wpada w wibracje. Moze sie konczy, moze tarcza sie wypaczyla (a "bije" kolo przy hamowaniu?)- trzeba zdjac kolo i zobaczyc
5. Nie znam sie na dieselach
#14
Napisano 04 kwietnia 2007 - 07:02
jaklub80 napisał:
Niestety tu zapłonu nie ustawisz jak w benzyniaku. W momencie,gdy tłok osiąga górny martwy punkt, następuje wstrzyknięcie ropy do komory spalania. Wtedy następuje tzw. samozapłon.
Kuba, a jak sie ustawia zaplon w benzyniaku bo ja nie wiem?
Ustawienie zaplony rozumiem jako ustawienie punktu wtrysku poprzez regulacje pompa (jej wychylenie). Mozna przyspieszyc zaplon lub opoznic, jezeli jest on zle ustawiony to wlasnie kopci na niebiesko...
#15
Napisano 04 kwietnia 2007 - 08:12
Borat, , może masz i rację. Chyba byłem za bardzo zmęczony, jak to pisałem i nie wszystko do mnie dotarło
#16
Napisano 04 kwietnia 2007 - 08:25
jaklub80, luzik... ja mam jeszcze zaćmienie umysł - pozostało mi po sobocie
#17
Napisano 04 kwietnia 2007 - 10:52
Borat napisał:
Kuba, a jak sie ustawia zaplon w benzyniaku bo ja nie wiem?
Według mojej wiedzy można przeprowadzać kontrolę zapłonu specjalnym przyrządem diagnostycznym i ewentualnie korygować ustawienie rozdzielacza. Dotyczy układu TSZ
#18
Napisano 04 kwietnia 2007 - 10:55
Borat, co tam jeszcze po zlocie zaliczyles
#19
Napisano 04 kwietnia 2007 - 13:07
RobE124, dzieki, dobrze wiedziec. Musze zglebic temat.
MICHAL200, zaliczylem i
MICHAL200, zaliczylem i
#20
Napisano 04 kwietnia 2007 - 14:04
Borat, a wygladasz na takiego niewinnego abstynenta
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W140] Wyciek przy "gruszcze" zawieszenia. |
Mercedes S, CL i SEC | wojciech1 |
|
||
Problem z dobraniem tylnego wahacza (zawieszenie koła) |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Faithfool |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
[W201] Wyciek oleju czy to na pewno uszczelka głowicy? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Malysz86 |
|
|
|
[w201/w124] Dobór sprężyn zawieszenia. |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | polek |
|