Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Jak rozpoznać czy licznik z przebiegiem nie był "


59 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   dudziako


  • Postów: 155
  • Na forum od: 16 mar 2008
  • Miejscowość: Aleksandrów Łódzki

Napisano 17 kwietnia 2009 - 22:18

w TDI vw mojej zony : skubanyy elektroniczny licznik jest do 300 tys - nie ma co wieza w swoje auta zycie TDI gwarantuja do 300 tys kiedy Mitulek :star: sie zaczyna docierac



#32 Offline   mercvagen


  • Postów: 139
  • Na forum od: 20 lis 2007
  • Miejscowość: Konin

Napisano 20 kwietnia 2009 - 08:21

Co to sie ostatnio wyrabia z cofaniem liczników to przechodzi ludzkie pojecie.
Masowo sprowadzają Taxy ze Szwecji. Są to najczęściej dwulatki rożnych marek ale dominują oczywiście Volvo i gwiazdy też się zdarzają . Zakup z kosztami sprowadzenia to zazwyczaj nie przekroczy 10tyś zł, Ci handlarze maja jakieś układy w firmach taxi i ubezpieczeniowych ze Szwecji. Mimo że ładnie sie prezentują to przebiegi te auta maja w granicach 600tyś, cofają liczniki na jakieś 60-80tyś i ewentualnie robią wymianę pierścieni i panewek w tych co to silniki już wyraźnie zdychają. Takie auta szybko sprzedają, oczywiście za bardzo okazyjna cenę, tłumacząc jakoby te auta są odbierane tam przez komorników itp.

#33 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 kwietnia 2009 - 10:37

Mój motorek ma 400.000 i jest to pewny przebieg. Kupiłem go od sąsiada który był moim sąsiadem zanim kupił :) Wiem gdzie dojeżdżał do pracy i średni przebieg roczny wyszedł na dzień dzisiejszy 22.000. Nie będę pisał że silnik jak go kupowałem był suchuteńki i wogule był igiełka bo był cały zasmarkany ropą która ciekła z przelewów i olejem który ciekł z głowicy,pompy vacum i uszczelniaczy wału korbowego. Stopniowo uporałem się ze wszystkimi wyciekami i od wymiany do wymiany nie dolewam nawet grama oleju. Jestem pewien że pewnie nie dam rady zajeździć tego silnika chociaż kto wie bo na dzień dzisiejszy mój/moja :/ ma u mnie dożywocie :)

#34 Offline   dzinks3


  • Postów: 182
  • Na forum od: 26 sty 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 kwietnia 2009 - 18:59

Kiedy ja poszukiwałem swojej :star: to na niemieckich stronach diesle miały po 500tkm albo i 700kkm przebiegu. A u nas, kurna, trudno znaleść po 300tkm. Auto najczęściej ma lekko ponad 200tkm. To taki "bezpieczny" przebieg.

#35 Offline   kampfhundnr1


  • Postów: 104
  • Na forum od: 20 wrz 2008
  • Miejscowość: Międzyrzec Podlaski

Napisano 20 kwietnia 2009 - 19:23

A jak ma 460 tyś km i 20 lat to już Panie oryginał i autentyk! :star:

#36 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 20 kwietnia 2009 - 19:26

Ja kupiłem poniżej 300t z lekka i z zeszycikiem dwóch Polaków. Zapiski co i kiedy przy jakim przebiegu. Niby wszystko się zgadza i wygląda oryginalnie ale....Polak potrafi więc się nie podniecam. Licznik wyglądał na dłubany i było to opisane jako naprawa licznika dziennego. Chyba zgodnie, bo długo nie pochodził i musiałem poprawiać..dwa razy(niedbały robi dwa razy hehe). Okazyjnie nauczyłem się ustawiać prawidłowo wskazówkę prędkościomierza....Ja mam powiedzonko na temat aut w PL "Lata płyną, a przebiegi ciągle te same" ;-) . Z zeszytu dwie ciekawe akcje pamiętam(chyba akurat mr.Prawnik obie pisał):
"Regulacja zaworów" -a są popychacze hydrauliczne i nikt ich nie dotykał.
"Regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu" -a jest korektor oktanowy i...nikt go nie tykał, bo ustawiony był na N czyli na niskie oktany i do tego zapyział nieco. Na S buja lepiej.
Facio bulił jak leci w opcji "odstrzał jeleni" ;-)

#37 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 kwietnia 2009 - 19:31

kloss72 napisał:

Facio bulił jak leci w opcji "odstrzał jeleni"

Hahahahaha ale jaja...Dobre, daj więcej opisów z "zeszycika" :star:

#38 Offline   melfio1


  • Postów: 3 639
  • Na forum od: 02 lis 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Opel Agila

Napisano 20 kwietnia 2009 - 20:35

a ja u siebie zauważyłem ,że tapicerka jest granatowa kratki od nawiewu czarne i inne plastki też czarne a jak się dobrze przyjżałem to licznik jest brązowy chyba niepowinno tak być :jump:

#39 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 kwietnia 2009 - 21:11

melfio1 napisał:

że tapicerka jest granatowa kratki od nawiewu czarne i inne plastki też czarne a jak się dobrze przyjżałem to licznik jest brązowy chyba niepowinno tak być

A ja mam bordową wredną emerycka :) tapicerę i czarne kratki i tak być powinno a licznik może był wymieniany...na lepszy, ładniejszy i z mniejszym przebiegiem... :jump: Ja bym olał bo nikt się nie będzie temu tak przyglądał jak ty...ważne że działa i jest :jump:

#40 Offline   Charlie9


  • Postów: 7 791
  • Na forum od: 15 sty 2007
  • Miejscowość: Kraków
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 20 kwietnia 2009 - 21:12

markusso77 napisał:

Ja bym olał bo nikt się nie będzie temu tak przyglądał jak ty
nikt? :jump:








Podobne tematy Zwiń