Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] wybuch gazu, bum, boom, antybum, przeciwwybuch


55 odpowiedzi w tym temacie

#51 Offline   Booster


  • Postów: 213
  • Na forum od: 13 maj 2009
  • Miejscowość: Zamość
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Skoda Felicia 1.3 Mpi

Napisano 18 września 2010 - 08:38

Trzymam za słowo :ok:



#52 Offline   McRobert_W


  • Postów: 12
  • Na forum od: 24 sie 2010

Napisano 19 września 2010 - 14:08

hahah jak ja to czytam wszystko to mi wlos na glowie staje :zeby: wiem ze mercedes na lpg to tylko silniki z sekwencyjna instalacja gazowa 2,2 ; 2,8 ; oraz 3,2 (220 kucy moje marzenie)...
a moja rada dla kolegi jest taka zeby wywalil gaz z tego merca bo jak sam widzi to mu nie sluzy :ok: niestety
i bylo napisane i powiedziane wszedzie i nie raz ze :hmm: ma mechaniczny wtrysk i gaz sie do tego nie nadaje.. ja mam w corsie 1,4 instalacje za 1800 z jakims komputerkiem moze to ten BLOS nie znam sie i nie mam zadnych problemow.. no ale to opel.. a silniki opla lubia gaz.. a mercedesa NIE. kropka .

#53 Gość__


  • Na forum od: --

Napisano 19 września 2010 - 18:42

McRobert_W napisał:

wiem ze mercedes na lpg to tylko silniki z sekwencyjna instalacja gazowa 2,2 ; 2,8 ; oraz 3,2 (220 kucy moje marzenie)..
No to dużo nie wiesz... :zeby: Wielu Forumowiczów posiada auta z KE-jetronic i LPG jeżdżące bez zastrzeżeń latami. Oczywiście jak są problemy to się szuka pomocy na forum i....Jak zajrzysz do ogólnego działu technicznego i znajdziesz wątek o padniętym, czy ogólnie kłopotliwym dieslu to co? Napiszesz, że Mercedesom ON nie służy? :hmm: Poczytaj, zerknij co jest czym(np. jak wygląda BLOS), a w dziale technicznym postaraj się wypowiadać nieco bardziej konstruktywnie :ok:

#54 Offline   McRobert_W


  • Postów: 12
  • Na forum od: 24 sie 2010

Napisano 19 września 2010 - 19:13

dobra dobra nic nie mowie :) ... ja bym nie kupil takiego silnika do lpg.. diesla mialem i tez nie sluzyl :) 2.0d

#55 Offline   Booster


  • Postów: 213
  • Na forum od: 13 maj 2009
  • Miejscowość: Zamość
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Inne auto:Skoda Felicia 1.3 Mpi

Napisano 19 września 2010 - 19:30

problemy mam bo przewody do D przebicie jest , i kopolka wypalona ... tym abrdziej że blos nie regulowany był jak powinien .... po wymianie i regulacji bedziemy myslec....

#56 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 01 listopada 2010 - 00:55

a ja ci k...a mowilem od razu powymieniaj wszystko od inst. WN to ty wolałeś gwizdki zakładać....

jak cie dorwe to ci gwiazde tył na przód przekręce :drive:








Podobne tematy Zwiń