#1
Napisano 21 maja 2009 - 06:39
Panowie wiem, że na temat grzanych foteli było już kilka tematów, znalazłem nawet na forum schemat: http://img136.imageshack.us/img136/6408 ... 051ta0.gif
Problem polega na tym, że nie bardzo wiem gdzie zlokalizować w aucie miejsca podłączenia kabli a nie chciałbym za dużo (niepotrzebnie) rozbierać. Mam instalację z dwoma przekaźnikami, wiem,że mają być przykręcane gdzieś pod nogami. Wiązka ma trzy kable zakończone oczkami. Może mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć gdzie który ma być podpięty i co trzeba po kolei rozebrać?
#2
Napisano 21 maja 2009 - 08:00
#3
Napisano 21 maja 2009 - 10:16
#4
Napisano 21 maja 2009 - 10:18
#5
Napisano 21 maja 2009 - 10:28
Przekaźniki możesz przyczepić pod fotelami do stelaży (tak jest we W124). A do rozłożenia instalacji poprostu ściągasz przednią wykładzinę i tunel pod dżwignią biegów otwierasz. Do włożenia mat w fotele ściągasz poszycie.
Może to coś pomoże...
#6
Napisano 21 maja 2009 - 10:50
jackie01 napisał:
Wiem, że jest. Chodzi o to gdzie w samochodzie są miejsca do których podpina się określone kable. One są w oryginalnej wiązce. Jeżeli ktoś ma taką instalację u siebie to chyba nie problem powiedzieć np. brązowy (masa)podepnij "tu", czarno-czerwony "tu" itp. To są tylko trzy kable, ale jak się nie umie czytać schematów i nie zna dobrze budowy auta (ciągle się powoli uczę) to pojawiają się po drodze problemy.
Czaro napisał:
Maty już sobie wciągnąłem w fotele, przekaźniki podobno mają być gdzieś pod nogami umocowywane, przyciski od sterowania to wiadomo gdzie.
#7
Napisano 20 sierpnia 2013 - 19:49
zakupiłem skórzane fotele z podgrzewaniem i problem polega na tym że nie wiem gdzie je podpiąć mam MB w 201 disla z1988r i nie wiem czy on jest dostosowany do tych foteli, w instalacji mam brązowy ,niebieski,czerwony kabel i tam taki krótszy wystaje żółto-czarny
#8
Napisano 20 sierpnia 2013 - 21:42
Każde auto będzie dostosowane pod warunkiem że masz wszystkie elementy (przełączniki, wiązka..)
Użytkownik stachu22 edytował ten post 20 sierpnia 2013 - 21:43
#9
Napisano 20 sierpnia 2013 - 21:53
Użytkownik stachu22 dnia 20 sierpnia 2013 - 21:42 napisał
Użytkownik stachu22 dnia 20 sierpnia 2013 - 21:42 napisał
Chyba ze coś było kombinowane
#10
Napisano 21 sierpnia 2013 - 06:32
Jest tam punk masowy, stałe 12V, 12V ACC i wszystko, czego potrzeba.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Demontaż gumowej listwy tylnej szyby w124 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
[w124] Demontaż listw dachowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | endrjus |
|
||
124 Odbłyśniki montaż |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | xanar |
|
||
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
[w124] Syczenie wtrysków - demontaż komory wstępnej |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | woju24 |
|
|