witam wszystkich ma mproblem z modulem bosch 0125455332 w moim mercedesie 2.0 E z 1993r mianowicie padly tranzystory potrzebuje kupic jakies zamienniki te tranzystory maja cztery wyjscia ewentualnie modul uszkodzony badz sprawny jesli ktos wie cos na ten temat z gory dziekuje i pozdrawiam piotr455@poczta.fm
0
[w201/w124] Problem z modulem mercedes bosch 0125455332
Rozpoczęty przez piotr455, cze 24 2009 19:00
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 24 czerwca 2009 - 19:00
#2
Napisano 24 czerwca 2009 - 19:26
Jakie masz objawy?
I tak po numerze modułu to chyba masz silnik o symbolu M111, a nie M102. Z którego miesiąca jest Twoje auto? Jaką moc ma silnik?
I tak po numerze modułu to chyba masz silnik o symbolu M111, a nie M102. Z którego miesiąca jest Twoje auto? Jaką moc ma silnik?
#3
Napisano 24 czerwca 2009 - 20:21
Jaki symbol mają te tranzystory?
#4
Napisano 24 czerwca 2009 - 22:12
objawy brak iskry na 1 i 4 cylindrze to napewno modul jest juz rozkrecony i dwa tranzystory sa uszkodzone niestety nie ma na nich oznaczenia maja cztery wyjscia i tu jest problem
#5
Napisano 24 czerwca 2009 - 23:17
http://www.w202.pl/v...opic.php?t=9796 - tutaj na forum W202 (gdzie te sterowniki były bardzo popularne) rozbierali te moduły i wskazali na konkretny zamiennik tranzystora. Nie wiem ile w tym prawdy.
Usterka faktycznie typowa dla tych modułów (brak iskry). Przed włożeniem innego modułu sprawdź instalację elektryczną do cewek (czy izolacja się nie kruszy?) i same cewki. Na brytyjskich forach parę osób się żaliło, że uszkodzone cewki lub zwarcia przewodów psuły im nowy sterownik silnika.
Moduły używane sprawne są niestety drogie. O cenie nowego nie wspominam ani słowe Osobiście próbowałbym, podobnie jak Ty, spróbować zrobić to samemu, bo naprawa za tego co wiem też kosztuje koło 500-800zł. A tutaj powinien to być koszt tranzystorów. Jeśli Ci się uda to koniecznie podziel się wiedzą co i jak
EDIT:
I jeszcze warto zerknąć tu: http://www.elektroda...opic709567.html
Oraz tu: http://www.elektroda...opic143750.html
Usterka faktycznie typowa dla tych modułów (brak iskry). Przed włożeniem innego modułu sprawdź instalację elektryczną do cewek (czy izolacja się nie kruszy?) i same cewki. Na brytyjskich forach parę osób się żaliło, że uszkodzone cewki lub zwarcia przewodów psuły im nowy sterownik silnika.
Moduły używane sprawne są niestety drogie. O cenie nowego nie wspominam ani słowe Osobiście próbowałbym, podobnie jak Ty, spróbować zrobić to samemu, bo naprawa za tego co wiem też kosztuje koło 500-800zł. A tutaj powinien to być koszt tranzystorów. Jeśli Ci się uda to koniecznie podziel się wiedzą co i jak
EDIT:
I jeszcze warto zerknąć tu: http://www.elektroda...opic709567.html
Oraz tu: http://www.elektroda...opic143750.html
#6
Napisano 25 czerwca 2009 - 17:40
Dzieki bardzo czytalem te fora faktycznie sa zamienniki tylko ze te tranzystory z siemensa maja trzy wyjscia u mnie niestety cztery i nie wiadomo jak je wlutowac slyszalem jeszcze ,ze mozna zamienic modul boscha na siemensa ale tez nie mam pojecia o jakich numerach i w dalszym ciagu problem :sad: pozdrawiam
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
WIS Mercedes |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kristoff |
|
||
Podpięty [w201/w124] Mercedes-Benz Service Library Index |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Przełożenie Dyfra Mercedes w190 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Bocian84 |
|
||
Dokładanie termometru Mercedes 124 kostka kwadratowa |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Matibenz124 |
|