Skocz do zawartości




Zabezpieczenie antykorozyjne w Mercedes


27 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   kuboxxx


  • Postów: 660
  • Na forum od: 14 mar 2008
  • Miejscowość: Gdańsk
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S210 420 TE 1996

Napisano 30 września 2009 - 16:42

mandaryn86 napisał:

124 ma specjalne zabezpieczenie antykorozyjne
od razu pod rdzą się ukrywa :( :)



#12 Offline   Majo


  • Postów: 438
  • Na forum od: 09 lip 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S210 220CDI 99r
  • Trzeci Mercedes:W211 200CDI 02r
  • Inne auto:VW T4 Multivan

Napisano 30 września 2009 - 16:45

Rozdłubałem ostatnio swojego 124 i zauważyłem, że są wszędzie pod progami, pod nadkolami zacieki od żółtego płynu, co mi się chyba zdaje być czymś antykorozyjnym. A blacha ma na sobie także jakieś żółte zabezpieczenie, bo po zdarzu orginalnego lakieru ukazuje się szary podkład, a pod podkładem owe żołte zabezpieczenie.

#13 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 września 2009 - 17:37

No to im troszke nie wyszło to zabezpieczenie :)

#14 Offline   Majo


  • Postów: 438
  • Na forum od: 09 lip 2009
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:S210 220CDI 99r
  • Trzeci Mercedes:W211 200CDI 02r
  • Inne auto:VW T4 Multivan

Napisano 30 września 2009 - 20:10

Dlaczego.. ? Mój nie jest tak strasznie nadgryziony zębem czasu.. :poklon: Rdza pojawiła się tylko w okolicach gdzie wkłada się lewarek i pod uszczęlką drzwi ( u spodu )

#15 Offline   davmix


  • Postów: 2 456
  • Na forum od: 24 cze 2008
  • Miejscowość: Kalisz
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E320 CDI

Napisano 30 września 2009 - 20:13

To nie wiem co wy panowie macie za auta, moje chyba jest wyjątkiem bo nie gnije jakoś, a zaraz będzie pełnoletnie...

P.S. Popatrzcie sobie na w202 czy w210.

#16 Offline   FilipW


  • Postów: 1 372
  • Na forum od: 30 lip 2007
  • Miejscowość: świętokrzyskie
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Drugi Mercedes:w201 2.0D 1988r
  • Inne auto:Audi 100 c4 2.8

Napisano 30 września 2009 - 20:55

davmix napisał:

To nie wiem co wy panowie macie za auta

To nie o to chodzi. Moja zielona :mrgreen: bedzie miala zaraz 22 lata i tez strasznie zgnita nie jest. Ale mimo wszystko pojawiajace sie tu i tam "kwiatki" wnerwiaja. Ja jestem widocznie zbyt duzym esteta ale mnie po prostu irytuje chocby najmniejsze ognisko rudego :poklon: A robienie tego jest czasem trudne i nieoplacalne - kupno np nowego blotnika jest bez sensu bo sa slabej jakosci a trafic dobra uzywke bez szpachli bardzo trudno. Pomijam elementy "niewymienialne". Stad pytanie na temat najmniej podatnych na korozje samochodow.

Ponadto inaczej wyglada sytuacja u ludzi, ktorzy jezdza mniej a inaczej u tych, ktorzy gnaja sporo km rocznie. Wplyw ma tez to gdzie parkujesz. A ja niestety caly rok parkuje pod chmurka - przynajmniej jeden samochod i robie dosc spore przeloty :D I pomimo tego, ze moje CE nie ma rdzy w tym momencie to serce mnie boli jak pomysle co bedzie po jednej zimie pelnej sniegu i soli :poklon:

#17 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 30 września 2009 - 21:00

poza tym to że nie widać wcale nie znaczy, że auto nie jest zardzewiałe. Weźmy pod uwagę to, że elementy na które patrzymy wysychają najszybciej, a prawdziwa rdza kryje się tam, gdzie woda trzyma się dłużej, przez co sieje gorsze zniszczenia...

#18 Offline   neonlight


  • Postów: 369
  • Na forum od: 07 sty 2009
  • Miejscowość: Kozienice

Napisano 01 października 2009 - 09:45

noooo.ja myslałem ze mam blachy ok ale jak zobaczylem co sie dzieje po jedna z listew :shock: :shock: :shock: :) no tylko nie mam czasu sie tym zajac ostatnio

#19 Offline   miqolaj


  • Postów: 654
  • Na forum od: 09 sie 2008
  • Miejscowość: Białystok
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 października 2009 - 12:18

czytalem kiedys ze mercedes stosowal w niektorych modelach np 126 w topowych wersjach elektrochemiczne zabezpieczenia autykorozyjne, ponoc na podluznichach montowali miedziane elektrody. cos jak ESA

#20 Offline   mandaryn86


  • Postów: 2 672
  • Na forum od: 10 lip 2008
  • Miejscowość: Piotrków Trybunalski
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 października 2009 - 13:14

jakby ocynkowanie bylo takie skomplikowane.... :)








Podobne tematy Zwiń