Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] Wolne obroty - gasnie na zimnym silniku


17 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 22 lipca 2007 - 21:49

Cytat

stycznik biegu jalowego ... jak sprawdzic czy to dziala
Stycznik działa na zasadzie 0 - 1. Czyli załącza bądź rozłącza układ regulacji obrotów biegu jałowego. Jak sprawdzić? Jak każdy włącznik. Przykładasz końcówki omomierza do przyłączy stycznika i "klikasz". Załączony: opór wynosi zero, rozłączony: nieskończoność.
A z tym zaworem, hmm... Borat ma sporo racji. Jeśli "ładnie cyka" a spryskałeś go WD40 może cykać przestać ;-) . Pasowałoby go wyjąć i "wykąpać".



#12 Offline   adam


  • Postów: 24
  • Na forum od: 01 lip 2007
  • Miejscowość: Lubasz

Napisano 04 sierpnia 2007 - 15:59

Witam autko zrobione koszt 550zl pali super trzyma obroty 750 na biegu okolicy 550 natomiast na gazie dzieja sie cuda jak jest zimny to ma 900 jak cieply 1300 i czasami gasnie.Jak wyreguluje obroty na zimnym silniku to na cieplym sa za wysokie i odwrotnie.Mam stabilizator obrotow minimum czy to musi byc bo mialem w poprzednim takze gaz i automat ale bez stabilizatora i bylo ok.pozdrawiam

#13 Offline   pawel63


  • Postów: 721
  • Na forum od: 04 sty 2007
  • Miejscowość: Ostrowiec Św
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 05 sierpnia 2007 - 08:41

Cytat

autko zrobione koszt 550zl
Możesz przybliżyć co w tych :shock: pieniądzach zostało zrobione? Tym bardziej, że w pierwszym poście narzekałeś na pracę silnika na benzynie. Teraz sytuacja jest odwrotna. Za 550 pln auto chodzi pięknie na benzynie, kuleje natomiast na Lpg :jump: .

A stabilizator? Może być ale nie musi. Moim zdaniem w poprawnie założonej i zestrojonej instalacji jest on zbędny. Stabilizator to taka droga na skróty, posiłkowanie się "gadżetami".

#14 Offline   BART


  • Postów: 173
  • Na forum od: 22 sie 2007
  • Miejscowość: Nowy Sącz

Napisano 22 sierpnia 2007 - 11:31

:sad: :sad: U mnie sprawa wyglada tak kupilem 230 ce , mial troche zawyzone obroty , pojechalem do mechanika zeby obnizyc , nie dalo sie .Rozebral wtrysk i okazalo sie ze (byl wybuch gazu)skrzywione jest ramie ,ktore podtrzymuje plytke i sama plytka . :?
zaczelismy szukac tych elementow do wymiany a tymczasem wyslal mnie do elektronika ., ktory zalozyl mi regulator elektroniczny , ktory po 2 dniach zaczał szwankowac i nie regulowal obrotow i rozlaczal sie , na skutek czego silnik gasl. po tygodniu kupilem czesci wtrysku, i mechanicznie jest ok . ale dalej szwankuje zalozony elektroniczny regulator :sad: co robic . nie ufam tym mechanikom bo grzebia tylko w silniku kase biora a jak nie ma wolnych obrotow tak nie ma , i teraz nie pali bez pedalu gazu wcisnietego.
Pomóżcie . jak to wyregulowac. ???? moze odepne ten regulator i na samym wtrysku wyreguluje tylko jak. A moze jeszcze cos trzeba zrobic??? :mrgreen:

#15 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 22 sierpnia 2007 - 14:15

BART, moja wiedza na temat LPG jest dosc ograniczona natomiast jest zasada zeby odpalac i gasic samochod na benzynie. Wiem ze dosc czesto u ludzi ktorzy tego nie robia wystepuje problem z odpalaniem, chociaz nie wiem czy to w tym przypadku pomoze.

Jezeli chodzi o plytke od elektryka to skoro szwankuje i jest dolozona (czyt. zbedna) to bym sie jej poprostu pozbyl.

#16 Offline   BART


  • Postów: 173
  • Na forum od: 22 sie 2007
  • Miejscowość: Nowy Sącz

Napisano 22 sierpnia 2007 - 14:40

Tak racja. gaz jest zalozony dopiero 3 mce.
Czy wiesz moze kolego jak go mechanicznie wyrergulowac(obroty)
no i czemu nie odpala bez gazu wcisnietego.problem jest na bezynie lpg na razie nie wlaczam.

#17 Offline   ogllala


  • Postów: 210
  • Na forum od: 11 wrz 2007
  • Miejscowość: Polaniec
  • Mercedes:W201 2.5-16V - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W 201 2.0 LPG
  • Inne auto:BMW E 34, e46

Napisano 24 października 2007 - 19:44

jezeli jest problem z automatycznym ssaniem to jak to go rozwiazac poniewaz moj mercedes 190 20 l rowniez gasinie tylko na bezynie i tylko wtedy jak jest zimny ale w mojm przypadku sytuacja jest troche inna odpala bez problemu dopioero przy probie zminy biegu i 1 na 2 traci obroty i gasinie gdy zlapie temperature wszystko jest ok
http://mb201-124.eu/...tyle_emoticons/default/hmm.gif
Szanowny Kolego, stosując znaki interpunkcyjne, w znacznym stopniu ułatwiasz czytanie swoich postów.

#18 Offline   kuna997


  • Postów: 16
  • Na forum od: 20 sty 2008
  • Miejscowość: Kielce

Napisano 21 lutego 2008 - 19:28

witam jeżeli gasnie przy wciśnięciu pedału hamulca to może byc wina membramy wspomaganie (serwo) ale na benzynie przy wciśnięciu hamulca również będzie zmieniał obroty no i hamulec będzie mniej efektywny








Podobne tematy Zwiń