Wiem, że od regulatora powinien być podłączony wężyk do odmy, niestety u mnie wygląda to tak jak na zdjęciu :sad:
Pytanie:
1. Czy da się naprawić jakoś mocowanie wężyka? Może ten regulator jest rozbieralny?
2. Za co odpowiada ten element (wężyk) i jaki ma wpływ na regulowanie ciśnienia paliwa?
Czy efektem może być nie jednostajne przyśpieszanie/"duszenie się, dławienie silnika" (tak jakby raz ciśnienie paliwa wzrastało, a raz malało)
0
[w201] Regulator ciśnienia paliwa - wężyk do odmy - naprawa
Rozpoczęty przez dj_c-tec, lis 03 2009 11:18
23 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03 listopada 2009 - 11:18
#2
Napisano 03 listopada 2009 - 20:12
Moim zdaniem może.
Podciśnienie w kolektorze dolotowym jest zależne od stopnia otwarcia przepustnicy (czyli niejako tego, ile gazu dajesz). I to właśnie podciśnienie wędruje rurką do regulatora i wpływa na wartość ciśnienia w układzie wtryskowym.
U mnie jak rurkę się wyjmie to silnik zaczyna się dławić, nierówno pracuje na wolnych obrotach i ogólnie nie jest dobrze.
Podciśnienie w kolektorze dolotowym jest zależne od stopnia otwarcia przepustnicy (czyli niejako tego, ile gazu dajesz). I to właśnie podciśnienie wędruje rurką do regulatora i wpływa na wartość ciśnienia w układzie wtryskowym.
U mnie jak rurkę się wyjmie to silnik zaczyna się dławić, nierówno pracuje na wolnych obrotach i ogólnie nie jest dobrze.
#4
Napisano 03 listopada 2009 - 23:30
witam ,a czy ten regulator ciśnienia to zmienia (reguluje ) ciśnienie paliwa na zimnym silniku .
#5
Napisano 04 listopada 2009 - 11:40
Dzięki szymtro,
o to mi chodziło :-)
Jak naprawię to dam znać czy pomogło
o to mi chodziło :-)
Jak naprawię to dam znać czy pomogło
#6
Napisano 04 listopada 2009 - 20:17
Regulator działa zawsze - utrzymuje stałą różnice ciśnienia pomiędzy paliwem a podciśnieniem w kolektorze - inaczej wtryskiwacze pracowały by inaczej i nie dało by się kontrolować wtrysku (nawet ciągłego).
Nie wszystkie systemy wtrysku mają taką funkcję - chyba motronic 3 nie miał.
Nie wszystkie systemy wtrysku mają taką funkcję - chyba motronic 3 nie miał.
#8
Napisano 18 lipca 2012 - 22:46
Uwaga pierwsza (do wcześniejszych wypowiedzi): ten regulator NIE JEST POŁĄCZONY Z KOLEKTOREM DOLOTOWYM! - Tak więc nie ma wpływu na jego działanie podciśnienie zmieniające się przy otwieraniu/zamykaniu przepustnicy.
Masz tysiąc (ponad) postów i nie wiesz co to EPC on-line???
Dla leniwych (lub nieumiejących):
http://www.unitcat.r...963/504/07/075/
Użytkownik melfio1 dnia 18 lipca 2012 - 21:51 napisał
Panowie ma ktoś może nr.części 62 z rysunku kolegi szymtro,
Dla leniwych (lub nieumiejących):
http://www.unitcat.r...963/504/07/075/
#10
Napisano 09 lutego 2019 - 17:10
A jak będzie ta rurka zaslepiona i nie podpieta do reduktora to nic się nie stanie .Można tak jeździć
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [w124] Diagnostyka, naprawa, schematy, instrukcje |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | szafa |
|
||
[W201] Rurka Odmy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | MarcinCIE |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
Przekaźnik pompy paliwa - zamienność |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | neo2k |
|
||
[W124] Naprawa liczników kilimetrów |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ozzy1979 |
|