Skocz do zawartości




- - - - -

[w124] Kontrolka nie zapiętych pasów co chwilę mruga...


41 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   EssiRS


  • Postów: 5 564
  • Na forum od: 07 sty 2007
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 5.0E - M119
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:cabrio
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:SL500
  • Inne auto:Mercedes V12 Biturbo

Napisano 25 lipca 2007 - 22:44

markusso77, mam jedna na zapas. Chcesz to podepniesz i sprawdzisz



#12 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 lipca 2007 - 23:09

EssiRS, spróbuję narazie poprawić "luty" na płytce. Jak nic się po tym nie zmieni to bardzo chętnie :grin: skorzystam. W razie czego odezwę się "pw"

#13 Offline   ksenio


  • Postów: 2 761
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Szczecin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:VW GOLF IV Variant 1.9 TDI

Napisano 26 lipca 2007 - 09:02

Mozna tez TAKIE CUÅš zmajstrowac jakby kogos te migajace pasy nerwowaly :drive:

#14 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 sierpnia 2007 - 18:29

Lampka już sprawna - zwlekałem dość długo ale miarka się przebrała i pewnego dnia wieczorem zdjąłem lampkę, rozebrałem (ciężka sprawa bo dziwnie są rozmieszczone zapinki/zatrzaski i trzeba uważać z ich odpinaniem bo można łatwo coś połamać ;) ) i poprawiłem wszystkie "luty". Okazało się że jeden z oporników nie był w ogóle przylutowany tylko był pokryty cyną. Lampka już działa i poraz kolejny przekonałem się że :pop: to fajny samochód! W plastikowozie lampka byłaby cała do wymiany, a w ;) lutownica w rękę i działa :?:

#15 Offline   akim 42


  • Postów: 235
  • Na forum od: 18 sty 2007
  • Miejscowość: Rybnik
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 19 sierpnia 2007 - 18:41

markusso77,

Słyszałem taką opinię , że w MB nie da się rozebrać i naprawić tylko żarówki ;) :?:

#16 Offline   markusso77


  • Postów: 942
  • Na forum od: 06 lip 2007
  • Miejscowość: GRCHW
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 sierpnia 2007 - 23:10

akim 42 napisał:

Słyszałem taką opinię , że w MB nie da się rozebrać i naprawić tylko żarówki

i powoli się do tego zaczynam przekonywać i wcale mi to nie przeszkadza :drive: wręcz przeciwnie bardzo mnie to cieszy :E

Cytat

Mariusz pozdrawia markusso77

wzajemnie pozdrowionka... :mrgreen:

#17 Offline   grzesiek-mr


  • Postów: 973
  • Na forum od: 27 mar 2009
  • Miejscowość: dolny Å›lÄ…sk
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Rover... szosowy

Napisano 21 sierpnia 2009 - 15:10

U mnie po wpięciu się z masą od nowo podłączonych lampek kurtynowych do masy w przełącznikach krańcowych drzwi (które są połączone z lampką sufitową) czasem raz na kilkanaście kilometrów zapali się na chwilę podczas jazdy, pomruga i przestanie. markusso77, napisz co i gdzie polutować? Jak będę miał wyjętą lampkę to muszę ją jeszcze rozebrać? najpierw sprubuję "zrestartować" wtyczkę jak pisał Michał.
PS: od czego jest ten gumowy wąż przy wtyczce od sterowania szyberdachu?

#18 Offline   Devcrk


  • Postów: 580
  • Na forum od: 30 sie 2008
  • Mercedes:W201 2.0D - OM601
  • Rocznik:1983
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 21 sierpnia 2009 - 17:47

grzesiek-mr napisał:

PS: od czego jest ten gumowy wąż przy wtyczce od sterowania szyberdachu?

Doprowadza powietrze do czujnika temperatury wewnÄ™trznej. Czujnik ten jest w "lampce". A do czego to ? ustawiasz sobie na tunelu Å›rodkowym temp. np. 22 C i bÄ™dzie ci takÄ… utrzymywać w Å›rodku. ten gumowy przewód z drugiej strony zakoÅ„czony jest silniczkiem, takÄ… dmuchawÄ…, (znajduje siÄ™ za schowkiem) która zapewnia szybsze reagowanie na zmiany temp· w Å›rodku samochodu.

#19 Offline   grzesiek-mr


  • Postów: 973
  • Na forum od: 27 mar 2009
  • Miejscowość: dolny Å›lÄ…sk
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Rover... szosowy

Napisano 21 sierpnia 2009 - 22:00

wow! jestem pod wrażeniem MB, po raz kolejny (i pewnie nie ostatni), to świetnie uczucie :cool: Dzięki :]

#20 Offline   pgorzala


  • Postów: 309
  • Na forum od: 22 gru 2009
  • Miejscowość: Tuchów
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 grudnia 2010 - 09:52

darul napisał:

Witam. Jeśli pomruga i przestanie to wszystko masz w porządku. Tak ma być. Ta lampka raczej przypomina o zapięciu pasów niż pokazuje "stan zapięcia". Pozdrawiam.

Jeśli się zapala w trakcie jazdy szukałbym przyczyny we włączniku w drzwiach.


JesteÅ› tego pewien?

Bo szczerze to mnie to dziwi. Co prawda u mnie właśnie tak jest, że obojętnie czy masz zapięte pasy czy nie to pomruga i zgaśnie no ale...
To po co są w takim razie te przewody doprowadzone do uchwytu w który się wpina pasy?

Bardzo proszę o odpowiedź.








Podobne tematy Zwiń