Skocz do zawartości




[w201] bartLBN 2.0E Sportline `91


166 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 25 maja 2012 - 21:31

Więc na pewno coś koło 60-65.

Na foto dobrze się prezentuje - przód i tył porównywalnie w nadkolach siedzi.



#22 Offline   bartLBN


  • Postów: 154
  • Na forum od: 04 mar 2010
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 26 maja 2012 - 08:12

Z tyłu to palca nie można wsadzić pomiędzy nadkole, a felgę i właśnie z tyłu koła się złożyły bo wcześniej przed obniżeniem to w lusterku widziałem goły rant felgi wystający poza obrys auta. Z przodu po ułożeniu się sprężyn nadkole jest równe z oponą więc spokojnie mogę jeszcze obniżyć tak co najmniej 2 cm żeby jeszcze dawało się skręcić. Jak to zrobię wkleję foto :zeby:

#23 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 26 maja 2012 - 10:04

no, za dwa lata jak skończą obwodnicę to nawet będziesz miał gdzie jezdzic :P

#24 Offline   bartLBN


  • Postów: 154
  • Na forum od: 04 mar 2010
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 27 maja 2012 - 22:28

Heh, żeby jeszcze było pod maską lepiej ;P

#25 Offline   Magson


  • Postów: 666
  • Na forum od: 17 cze 2008
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 maja 2012 - 21:09

Felga i gleba ++++++++ :)

Wrzuć zdjęcie od boku auta, chce zobaczyć glebe hehe ;) (o takie zdjęcie mi chodzi ;P https://lh6.googleus...40/DSC_0107.JPG)

#26 Offline   bartLBN


  • Postów: 154
  • Na forum od: 04 mar 2010
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 czerwca 2012 - 12:33

Porobię porobię jak tylko chwilka będzie ;P A u Ciebie na jakich felech stoi? 16-tkach?

#27 Offline   Magson


  • Postów: 666
  • Na forum od: 17 cze 2008
  • Miejscowość: Wrocław
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 czerwca 2012 - 16:54

16 - 195/45/16, planuje na następny sezon trochę niższa oponę - ale to już nie jazda, iskry wszędzie ;)

#28 Offline   bobecek


  • Postów: 60
  • Na forum od: 21 mar 2011
  • Miejscowość: Karpiówka\Kraśnik
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 04 czerwca 2012 - 19:48

bartLBN, gratuluję i zazdroszczę zapału i kosekwencji w pracach nad autem! Mam takie pytanie: jak osiągnołeś taki efekt połysku lakieru? Sam posiadam sportline w tym kolorze (199) od ponad roku i nie mogę się uporać z tym że auto sie nie błyszczy kolor nie jest głęboki i byle kurz na nim osiada

#29 Offline   bartLBN


  • Postów: 154
  • Na forum od: 04 mar 2010
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 czerwca 2012 - 23:24

Magson, są iskry - jest zabawa :E Jesteś z Wroca to jeszcze drogi masz jako takie a ja z zimnego wschodu muszę uważać na studzienki i inne niespodzianki :D
bobecek, co do lakieru to może miałem go w troszkę lepszej formie, nie mam pojęcia. Te foty(ostatnie) były robione na szybko zaraz po myjce więc i tak szału nie ma, a teraz pociągnąłem go na próbę tanim woskiem z marketu i jest jeszcze lepiej. Kurz i tak będzie osiadał bo to nic dziwnego, a co do samego lakieru jedyne rozwiązanie to woskowanie i porządne umycie gąbką. Może uda mi się odłożyć trochę kasy na wosk Swissvax-a to dopiero będzie efekt. Ogólnie sam nadal nie jestem zadowolony z kondycji lakieru bo ma sporo wad, ale i tak w zimie idzie auto do rozbiórki i odświeżenia lakieru.

#30 Offline   bobecek


  • Postów: 60
  • Na forum od: 21 mar 2011
  • Miejscowość: Karpiówka\Kraśnik
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1985
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 07 czerwca 2012 - 11:33

ja używam auta na codzień, w zimie również a najgorsze jest to że stoi pod chmurką. Podczas zimowych driftów trochę go poobijałem i zniszczyłem maskę ala SEC:( ale myślę że do wiosny doprowadzę auto do stanu takiego że nie wstyd będzie zrobic kilka ładnych fotek i założyć temat:) pozdro








Podobne tematy Zwiń