Skocz do zawartości




[W124] 220E '92r by elspasoo


31 odpowiedzi w tym temacie

#31 Offline   elspasoo


  • Postów: 211
  • Na forum od: 20 lip 2017
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS 55 AMG

Napisano 04 sierpnia 2020 - 14:38

Moduł jest pod kierownicą, jakiś czas temu rozbierałem tamtą część dechy i jakoś tak miałem wrażenie ,że się patrzy. Nabieram motywacji.



#32 Offline   elspasoo


  • Postów: 211
  • Na forum od: 20 lip 2017
  • Miejscowość: Lubuskie
  • Mercedes:W124 2.2E - M111
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLS 55 AMG

Napisano 12 października 2020 - 12:44

Trochę pojeździłem, co miało usiąść, usiadło. Zmieniłem podkładki na najniższe 8mm , sprężyny -35 Eibach, amortyzatory Sachs według specyfikacji fabrycznej sportline oraz niższe odboje. Felgi 17/7,5" Et35 , na to opony 215/45/17 (nic się nie dzieje nawet przy załadowanym aucie) i całość prezentuje się jak poniżej.
Zawieszenie ma teraz zupełnie inną specyfikę, zamiast leniwego tapczanu jest co prawda twardszy (bez dramatu) ,ale dość poręczny połykacz zakrętów, co bardzo mi odpowiada. Kompletnie nie pasuje to do nieprecyzyjnego układu kierowniczego i leniwego automatu. Zawsze lubiłem w swoich MB właśnie automaty, w tym konkretnych pierwszy raz chętnie zmienił bym na manual.


Dołączona grafika

Użytkownik elspasoo edytował ten post 12 października 2020 - 12:46









Podobne tematy Zwiń