Skocz do zawartości




- - - - -

[W124] 220E (M111) ASB. Wolny start


17 odpowiedzi w tym temacie

#11 Offline   LeszeKao


  • Postów: 68
  • Na forum od: 03 lut 2015
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:300E 4M '91

Napisano 05 września 2015 - 17:55

Czyli wychodzi na to, że wszystko jest ok tylko nie redukuje z 2 na 1 przy prędkościach około 30 km/h.



#12 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 września 2015 - 18:02

Co do tego brzęczenia - najpierw zdjąłbym wieko lewarka (jest na zatrzaski) i zobaczył czy wewnątrz nie ma żadnych niepożądanych luźnych elementów. Dalej, pod samochód i do sprawdzenia stan tulejki wybieraka - przy lewarku i przy skrzyni. Tulejka ma numer A1159920310, do kupienia w ASO za parę złotych. Czasami zdarza się tak, że od uszkodzonych poduszek zespołu napędowego te tulejki wybijają się od wibracji. Tylko w przypadku wybitych tych tulejek czuć lekki luz na lewarku. Ale sprawdź to - może to właściwy trop.

[edit]

Tu masz prawie ten sam problem wraz z poradnikiem, jak wymienić:

http://www.benzworld...ifter-area.html

Te tulejki wymienia się po zdemontowaniu lewarka i cięgła przy skrzyni. Ich wymiana "na samochodzie" jest strasznie męcząca.

#13 Offline   LeszeKao


  • Postów: 68
  • Na forum od: 03 lut 2015
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:300E 4M '91

Napisano 05 września 2015 - 18:10

Gitara, dzięki serdeczne.
Na fimie słychać dźwięk o podobnym charakterze więc to najprawdopodobniej ta sama usterka.
Jak uporam się z problemem dam znać co to było.

#14 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 września 2015 - 18:45

Skrzynia pracuje poprawnie.
Jeśli brakuje Ci mocy.... no cóż.
2.0 :)

#15 Offline   LeszeKao


  • Postów: 68
  • Na forum od: 03 lut 2015
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:300E 4M '91

Napisano 05 września 2015 - 18:47

:) Spodziewałem się tego.
Dzięki za odpowiedź!

#16 Offline   LeszeKao


  • Postów: 68
  • Na forum od: 03 lut 2015
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:300E 4M '91

Napisano 05 września 2015 - 18:49

m104, Jeszcze tylko zapytam, ta tulejka jest jedna czy jest ich więcej? Uda mi się ją ocenić przed rozebraniem wybieraka, czy mieć je już kupione, żeby sobie oszczędzić składania i rozkładania, po to aby po nie pojechać.

#17 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 05 września 2015 - 18:54

Są dwie takie same. Pod samochód, złapać ręką wodzik (drut) i zobaczyć, czy nie jest luźny.

#18 Offline   LeszeKao


  • Postów: 68
  • Na forum od: 03 lut 2015
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:300E 4M '91

Napisano 05 września 2015 - 18:55

Ok, tak zrobię.








Podobne tematy Zwiń