Skocz do zawartości




- - - - -

[w201/w124] Modyfikacja silnika 300d - montaż turbiny


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   michal003


  • Postów: 29
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Myślenice

Napisano 19 września 2007 - 19:21

dostałem zlecenie na przeróbke silnika w124 300d na turbodiesla wykonanie poszczególnych elementów nie bedzie stanowiło problemów bardziej zastanawia mnie sprawa smarowania i doboru odpowiedniej turbiny do tego silnika . Najlepiej jak by wypowiedział sie ktoś kto miał z tym doczynienia z góry dzięki pozdrawiam


Poprawiono tytuł



#2 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 19 września 2007 - 22:08

michal003 napisał:

dostałem zlecenie na przeróbke silnika w124 300d na turbodiesla

Jakie są wymagania inwestora względem mocy auta(chodzi o KM i NM?

#3 Offline   Emil200D


  • Postów: 3
  • Na forum od: 26 sie 2007
  • Miejscowość: Waldenburg/schlesien

Napisano 19 września 2007 - 22:55

A w silniku uturbionym kanały wodne w głowicy nie są inne? :shock:

#4 Offline   michal003


  • Postów: 29
  • Na forum od: 12 cze 2007
  • Miejscowość: Myślenice

Napisano 20 września 2007 - 09:10

moc ma być na poziomie 140KM a moment 270 Nm przy 2500 /min czyli osągi muszą sie zbliżyć do seryjnego turbodiesla

#5 Offline   Rob


  • Postów: 5 137
  • Na forum od: 24 sty 2007
  • Miejscowość: Busko Zdrój i okolice
  • Mercedes:W124 2.6E - M103
  • Rocznik:1988
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:E124 300D 24V
  • Trzeci Mercedes:E211 2.7 CDI
  • Inne auto:Partner 1.6 HDI

Napisano 20 września 2007 - 14:50

michal003 napisał:

moc ma być na poziomie 140KM a moment 270 Nm przy 2500 /min czyli osągi muszą sie zbliżyć do seryjnego turbodiesla

Temat uturbiania poruszany był xxx razy. Według mnie szkoda zachodu i koszty duże, a w dodatku silnik musi być w bardzo dobrej kondycji. Moje zdanie - lepiej przeszczepić uturbiony oryginalnie. Poszukaj w Google są firmy które specjalizują się w tego typu przeróbkach, opisują zakres prac i koszty z tym związane. Nie jest to tania zabawa, a przeróbka w domowych warunkach warsztatowych jest ryzykowna...








Podobne tematy Zwiń