A wie ktoś może gdzie to odpowietrzenie się znajduje?
3
246 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 09 sierpnia 2009 - 20:26
#22
Napisano 10 sierpnia 2009 - 07:39
Jedną dziurkę masz pod klapką a wyjście przy wahaczu. Dobrzy by było to przedmuchać, i tak jak pisałem wcześniej spróbuj odpalić z odkręconym korkiem niech auto trochę pochodzi.
#23
Napisano 11 sierpnia 2009 - 15:42
michelangelo napisał:
Jedną dziurkę masz pod klapką a wyjście przy wahaczu. Dobrzy by było to przedmuchać, i tak jak pisałem wcześniej spróbuj odpalić z odkręconym korkiem niech auto trochę pochodzi.
Odpowietrzenie sprawdziłem i jest drożne. Autko próbowałem już kilka razy odpalić z otwartym bakiem ale nic to nie dało. Dalej ciężko zapala. Ktoś coś jeszcze może podpowie gdzie szukać przyczyny? Help.
#24
Napisano 11 sierpnia 2009 - 18:15
A powiedz jeszcze jedno bo piszesz, że wymieniłeś kable, kopułkę, świecę i palec a jakiej firmy te części i jakie świece? Powiedz też czy przed wymianą też tak było?
#25
Napisano 11 sierpnia 2009 - 20:37
Wszystkie części są firmy Beru. Po wymianie ich tak nie było dopiero potem coś sie stało i zaczął tak ciężko palić.
#26
Napisano 11 sierpnia 2009 - 21:03
Może coś z rozrusznikiem? Powiem szczerze, że nie mam pojęcia co dalej...
#27
Napisano 12 sierpnia 2009 - 18:07
michelangelo napisał:
Może coś z rozrusznikiem?
#28
Napisano 15 listopada 2009 - 21:08
Ja z kolei mam następujący problem. MB 190E benzyna 1.8 BEZ GAZU.
Gdy samochód postoi np. 2 dni nie ruszany to odpala mi od strzała od razu bez dodawania gazu. Ale gdy przejadę kawałek np. do szkoły czy na stację nie chce odpalić. Jak nim kręcę to strzela mi w rurę i śmierdzi benzyna. Ale gdy postoi ok. 30 min. znów odpala od strzała bez dodawania gazu. Ale dzieje się tak tylko jak jest wilgotno na dworze bo w pogodne dni pali jak złoto. Dzieje się tak od momentu gdy wymieniłem sondę lambda firmy Magneti Marelli. Proszę o pomoc.
WYMIENIŁEM:
* kopułka i palec (z ASO)
* kable WN firmy hart
* filtr paliwa ( z ASO)
Gdy samochód postoi np. 2 dni nie ruszany to odpala mi od strzała od razu bez dodawania gazu. Ale gdy przejadę kawałek np. do szkoły czy na stację nie chce odpalić. Jak nim kręcę to strzela mi w rurę i śmierdzi benzyna. Ale gdy postoi ok. 30 min. znów odpala od strzała bez dodawania gazu. Ale dzieje się tak tylko jak jest wilgotno na dworze bo w pogodne dni pali jak złoto. Dzieje się tak od momentu gdy wymieniłem sondę lambda firmy Magneti Marelli. Proszę o pomoc.
WYMIENIŁEM:
* kopułka i palec (z ASO)
* kable WN firmy hart
* filtr paliwa ( z ASO)
#29
Napisano 15 listopada 2009 - 21:54
Niutek, zmień jeszcze świece.
#30
Napisano 16 listopada 2009 - 00:52
a kable WN firmy hart to możesz od razu do kosza wyrzucić, kable tylko Beru, rozumiem, że koszta trzeba ponieść ale wtedy masz spokój na lata.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|