Ponadto stwierdzenie, jakoby słaby / niewydolny / jakikolwiek akumulator (no może poza 24V) był powodem uszkodzeń mechanicznych lutów w przekaźniku zasilania - też ma niewiele z rzeczywistością.
3
246 odpowiedzi w tym temacie
#241
Napisano 10 listopada 2017 - 21:45
#242
Napisano 11 listopada 2017 - 08:37
jakub993, są różne auta na forum ,zadbane i takie w gorszym stanie ,a i takie co ktoś kupił i sam nie wie co i kiedy były robione ,Mercedes to wół roboczy ,jak trafisz dobre nie zajechane auto ,to przy pomocy forum dużo można zrobić,oczywiście trzeba mieć trochę pojęcia i narzędzia ,zawsze trzeba brać poprawkę że informacje udzielane przez klawiature ,to nie złoty środek ,nawet zajebi.. mechanik nic nie powie konkretnego jak nie zobaczy auta .
#243
Napisano 15 listopada 2017 - 01:24
Cisnienie nic nie ma wspolnego - tu chodzi o to ze laik naprawde ma problemy z obserwacja i wytłumaczeniem problemu. No nie powiecie mi ze jak kupiliscie auta to nie sprawdzaliscie tego w pierwszych kolejnosciach by wiedziec na czym stoicie....
Aku moze miec znaczenie i to nawet wieksze niz sie wydaje, w nowszych autam " zwarcia " wew. akumulatorów walą błędy na inne sterowniki, najczesciej poduszki, abs i inne pierdy jak np jest słaby. W MB waliło przepieciówki bo te nie dzialaja na zbyt DUZY a mały amper. Odwrotnie niz mogloby sie wydawac, wiec np co ciekawe jak auto stoi chwile i aku slabnie bo odpaleniu, jąkaniu się a za chwile na kablach takie rzeczy sie stana. nie chodzi o to by tlyko powiedziec co wymienic zrobic, ale co jest przyczyna niz powtarzac 10 razy...
Fakt, stwierdzenie ze mechanik nie wiele powie jak auta nie zobaczy to w zasadzie zlote stwierdzenie bo kazde jest inne i tak trzeba do tego podchodzic.. no ale tez i uswiadamiac... moze byc najgorsze, moze byc glupota.
Aku moze miec znaczenie i to nawet wieksze niz sie wydaje, w nowszych autam " zwarcia " wew. akumulatorów walą błędy na inne sterowniki, najczesciej poduszki, abs i inne pierdy jak np jest słaby. W MB waliło przepieciówki bo te nie dzialaja na zbyt DUZY a mały amper. Odwrotnie niz mogloby sie wydawac, wiec np co ciekawe jak auto stoi chwile i aku slabnie bo odpaleniu, jąkaniu się a za chwile na kablach takie rzeczy sie stana. nie chodzi o to by tlyko powiedziec co wymienic zrobic, ale co jest przyczyna niz powtarzac 10 razy...
Fakt, stwierdzenie ze mechanik nie wiele powie jak auta nie zobaczy to w zasadzie zlote stwierdzenie bo kazde jest inne i tak trzeba do tego podchodzic.. no ale tez i uswiadamiac... moze byc najgorsze, moze byc glupota.
#244
Napisano 18 grudnia 2020 - 10:14
Pozwolę sobie odgrzać temat.
Też mam problem z odpalaniem. Domyślam się że to problem z KE.
1. Brak jest podwyższonych obrotów w momencie, gdy silnik jest zimny. Po długim kręceniu rozrusznikiem ma około 500 obrotów. Po rozgrzaniu około grubość wskazówki ponad 1000. Czy za to odpowiada wtryskiwacz rozruchowy?
2. Świeci się lampka ostrzegawcza od ABS. Czy to może mieć coś wspólnego z zasilaniem sinika paliwem?
Też mam problem z odpalaniem. Domyślam się że to problem z KE.
1. Brak jest podwyższonych obrotów w momencie, gdy silnik jest zimny. Po długim kręceniu rozrusznikiem ma około 500 obrotów. Po rozgrzaniu około grubość wskazówki ponad 1000. Czy za to odpowiada wtryskiwacz rozruchowy?
2. Świeci się lampka ostrzegawcza od ABS. Czy to może mieć coś wspólnego z zasilaniem sinika paliwem?
#245
Napisano 18 grudnia 2020 - 10:17
Brak podwyższonych obrotów i świecąca lampka ABS = srebrny przekaźnik za akumulatorem (przelutować lub zmienić na pewny)
Użytkownik Szarik edytował ten post 18 grudnia 2020 - 10:17
#246
Napisano 18 grudnia 2020 - 11:00
Super! Dziękuję za informację. Sprawdzę!
#247
Napisano 23 grudnia 2020 - 13:41
Użytkownik SQ5NAZ dnia 18 grudnia 2020 - 11:00 napisał
Super! Dziękuję za informację. Sprawdzę!
Kolega miał rację. Przepalony był bezpiecznik 10A w srebrnym przekaźniku. Po wymianie bezpiecznika odpalił z niewielkim problemem (słaby akumulator). Po nagrzaniu kolejne uruchomienie bez problemu. Są podwyższone obroty przy uruchamianiu. Nie świeci też już lampka ABS.
Parę złotych na bezpiecznik i problem rozwiązany.
Dziękuję za pomoc!
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|