Skocz do zawartości




* * * * * 2 głosy

[w201/w124] M102 - problemy z odpalaniem



246 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   Pszemek


  • Postów: 114
  • Na forum od: 20 lip 2008
  • Miejscowość: Reda
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 lipca 2011 - 12:38

Otóż też podejrzewam pompe paliwa, ale kilkukrotne nawet "podpompowywanie" paliwa poprzez przekręcanie stacyjki i wyłączanie zapłonu nie zdaje egzaminu, a myśle, że przez te kilka razy pompa dałaby radę nabić odpowiednie ciśnienie, a potencjometr klapy, ma ktoś numer oryginału tego, albo chociażby z HP ? Auto w sumie od zawsze było delikatnie zamulone, nieważne co bym zrobił. ale nie wierze, że KE rozregulował się od tak z dnia na dzień do tego stopnia, że na ciepłym nie odpala;/ może węże gdzieś pod KE?



#42 Offline   Smok


  • Postów: 83
  • Na forum od: 13 wrz 2008
  • Miejscowość: Polska
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1994
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 12 lipca 2011 - 20:50

Na 100% pompa paliwa pada, miałem ostatnio to samo - identyczne objawy link cieply-silnik-gasnie-vt7143.htm, wymień pompę i w drogę :D

#43 Offline   fr4n


  • Postów: 220
  • Na forum od: 26 paź 2009
  • Miejscowość: Lidzbark
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 lipca 2011 - 10:15

Najlepiej jak byś miał jakaś na podmiankę. Pozatym polecam podjechać i sprawdzić jakie ciśnienie wytwarza i będziesz miał jasna sprawę czy to pompka. Przez 3 sekundy gdy słychać pompkę ciśnienie jakie powinna wytworzyć to 5,5-6bar. Jeśli nie pompka kwalifikuje się do wymiany

#44 Offline   Pszemek


  • Postów: 114
  • Na forum od: 20 lip 2008
  • Miejscowość: Reda
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 14 lipca 2011 - 16:50

Otóż, wywiało mi zupełnie z głowy, ze znajomy mechanior przestawiał mi zapłon. Na szczęście zaznaczył stare położenie, przestawiłem i autko odpala od strzała czy zimne czy ciepłe. Przeczyściłem też kopułke i palec z nagaru i wszystko działa jak należy ;)

Dzięki za pomoc mimo wszystko!

#45 Offline   fr4n


  • Postów: 220
  • Na forum od: 26 paź 2009
  • Miejscowość: Lidzbark
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1992
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 14 lipca 2011 - 22:01

Pszemek napisał:

Otóż, wywiało mi zupełnie z głowy, ze znajomy mechanior przestawiał mi zapłon. Na szczęście zaznaczył stare położenie, przestawiłem i autko odpala od strzała czy zimne czy ciepłe. Przeczyściłem też kopułke i palec z nagaru i wszystko działa jak należy ;)

Dzięki za pomoc mimo wszystko!

;) A ja sie tu produkuje :D

#46 Offline   kopacz187


  • Postów: 2
  • Na forum od: 25 cze 2011
  • Miejscowość: Rypin

Napisano 15 sierpnia 2011 - 16:53

Witam. Mam nastepujący problem. Rano gdy jest zimny i włączy mu się ssanie to odpala od kopa ale gdy przejadę kawałek i silnik się rozgrzeje to odpala cięzko jakby na jeden lub dwa tłoki jakby brakowału mu benzyny, gdy dam mu lekko gazu i wejdzie na obroty to pracuje normalnie. I jeszcze jedna sprawa wytwarza mi sie ciśnienie w baku z paliwem jak odkręce korek to aż dmuchnie, dlaczego???
MB W201 2.3E + LPG

#47 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 16 sierpnia 2011 - 07:53

kopacz187, wszystkie Twoje problemy były już opisywane na forum.
Poszukaj tematów o podciśnieniu w baku ( syczeniu po otwarciu ), a całą resztę znajdziesz w dziale LPG.

#48 Offline   Jul


  • Postów: 52
  • Na forum od: 27 paź 2011
  • Miejscowość: Białystok/Warszawa
  • Mercedes:W124 2.0E <92r - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 stycznia 2012 - 18:03

Mam problem z odpalaniem i pracą silnika po odpaleniu. Nie jest to notoryczne, np.dzis po postoju 4dniowym. .Aku. kręci ale nie chciał zapalić, trzeba było długo kręcić , w trakcie samochód się "krztusił". Kiedy samochód odpala to się dławi w trakcie dodawania gazu, nierzadko gaśnie. Podczas ponownego odpalania ten sam problem czyli znów nie chce zapalić, a jak zapali to się krztusi..
Samochód chodzi na benzynie tylko i wyłącznie, nie miał i nie będzie miał gazu.
Nie wiem co brać pod uwagę, f.powietrza i świece były wymieniane. Kopułkę ipalec odrzucam bo raczej problem byłby tylko z odpaleniem, a nie dalszą pracą silnika..a może się mylę?
Może coś paliwem, f.paliwa...? Może przewody zapłonowe?
Proszę o pomoc, na czym najbardziej się skupić?

#49 Offline   palkerlewy


  • Postów: 8
  • Na forum od: 04 mar 2011
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 20 stycznia 2012 - 17:50

witam
mam ten sam problem i też nie mam pomysłu co mu jest nigdzie nie można znaleźć odpowiedzi na ten problem znalazlem film na youtube z tym problemem
czy u Ciebie jest tak samo?

#50 Offline   dylson


  • Postów: 12
  • Na forum od: 08 wrz 2012
  • Mercedes:W201 2.6 - M103
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Nissan Maxima

Napisano 06 października 2012 - 07:49

Czy miedzy bakiem a wtryskiem jest jakis zaworek zwrotny benzyny?
Problem - ciezko odpala po dluzszym postoju (wystarczy 20min). Wydaje mi sie, ze to wina cofajacego sie paliwa.








Podobne tematy Zwiń