Otóż też podejrzewam pompe paliwa, ale kilkukrotne nawet "podpompowywanie" paliwa poprzez przekręcanie stacyjki i wyłączanie zapłonu nie zdaje egzaminu, a myśle, że przez te kilka razy pompa dałaby radę nabić odpowiednie ciśnienie, a potencjometr klapy, ma ktoś numer oryginału tego, albo chociażby z HP ? Auto w sumie od zawsze było delikatnie zamulone, nieważne co bym zrobił. ale nie wierze, że KE rozregulował się od tak z dnia na dzień do tego stopnia, że na ciepłym nie odpala;/ może węże gdzieś pod KE?
3
246 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 12 lipca 2011 - 12:38
#42
Napisano 12 lipca 2011 - 20:50
Na 100% pompa paliwa pada, miałem ostatnio to samo - identyczne objawy link cieply-silnik-gasnie-vt7143.htm, wymień pompę i w drogę
#43
Napisano 14 lipca 2011 - 10:15
Najlepiej jak byś miał jakaś na podmiankę. Pozatym polecam podjechać i sprawdzić jakie ciśnienie wytwarza i będziesz miał jasna sprawę czy to pompka. Przez 3 sekundy gdy słychać pompkę ciśnienie jakie powinna wytworzyć to 5,5-6bar. Jeśli nie pompka kwalifikuje się do wymiany
#44
Napisano 14 lipca 2011 - 16:50
Otóż, wywiało mi zupełnie z głowy, ze znajomy mechanior przestawiał mi zapłon. Na szczęście zaznaczył stare położenie, przestawiłem i autko odpala od strzała czy zimne czy ciepłe. Przeczyściłem też kopułke i palec z nagaru i wszystko działa jak należy
Dzięki za pomoc mimo wszystko!
Dzięki za pomoc mimo wszystko!
#45
Napisano 14 lipca 2011 - 22:01
Pszemek napisał:
Otóż, wywiało mi zupełnie z głowy, ze znajomy mechanior przestawiał mi zapłon. Na szczęście zaznaczył stare położenie, przestawiłem i autko odpala od strzała czy zimne czy ciepłe. Przeczyściłem też kopułke i palec z nagaru i wszystko działa jak należy
Dzięki za pomoc mimo wszystko!
Dzięki za pomoc mimo wszystko!
A ja sie tu produkuje
#46
Napisano 15 sierpnia 2011 - 16:53
Witam. Mam nastepujący problem. Rano gdy jest zimny i włączy mu się ssanie to odpala od kopa ale gdy przejadę kawałek i silnik się rozgrzeje to odpala cięzko jakby na jeden lub dwa tłoki jakby brakowału mu benzyny, gdy dam mu lekko gazu i wejdzie na obroty to pracuje normalnie. I jeszcze jedna sprawa wytwarza mi sie ciśnienie w baku z paliwem jak odkręce korek to aż dmuchnie, dlaczego???
MB W201 2.3E + LPG
MB W201 2.3E + LPG
#47
Napisano 16 sierpnia 2011 - 07:53
kopacz187, wszystkie Twoje problemy były już opisywane na forum.
Poszukaj tematów o podciśnieniu w baku ( syczeniu po otwarciu ), a całą resztę znajdziesz w dziale LPG.
Poszukaj tematów o podciśnieniu w baku ( syczeniu po otwarciu ), a całą resztę znajdziesz w dziale LPG.
#48
Napisano 11 stycznia 2012 - 18:03
Mam problem z odpalaniem i pracą silnika po odpaleniu. Nie jest to notoryczne, np.dzis po postoju 4dniowym. .Aku. kręci ale nie chciał zapalić, trzeba było długo kręcić , w trakcie samochód się "krztusił". Kiedy samochód odpala to się dławi w trakcie dodawania gazu, nierzadko gaśnie. Podczas ponownego odpalania ten sam problem czyli znów nie chce zapalić, a jak zapali to się krztusi..
Samochód chodzi na benzynie tylko i wyłącznie, nie miał i nie będzie miał gazu.
Nie wiem co brać pod uwagę, f.powietrza i świece były wymieniane. Kopułkę ipalec odrzucam bo raczej problem byłby tylko z odpaleniem, a nie dalszą pracą silnika..a może się mylę?
Może coś paliwem, f.paliwa...? Może przewody zapłonowe?
Proszę o pomoc, na czym najbardziej się skupić?
Samochód chodzi na benzynie tylko i wyłącznie, nie miał i nie będzie miał gazu.
Nie wiem co brać pod uwagę, f.powietrza i świece były wymieniane. Kopułkę ipalec odrzucam bo raczej problem byłby tylko z odpaleniem, a nie dalszą pracą silnika..a może się mylę?
Może coś paliwem, f.paliwa...? Może przewody zapłonowe?
Proszę o pomoc, na czym najbardziej się skupić?
#49
Napisano 20 stycznia 2012 - 17:50
witam
mam ten sam problem i też nie mam pomysłu co mu jest nigdzie nie można znaleźć odpowiedzi na ten problem znalazlem film na youtube z tym problemem
czy u Ciebie jest tak samo?
mam ten sam problem i też nie mam pomysłu co mu jest nigdzie nie można znaleźć odpowiedzi na ten problem znalazlem film na youtube z tym problemem
czy u Ciebie jest tak samo?
#50
Napisano 06 października 2012 - 07:49
Czy miedzy bakiem a wtryskiem jest jakis zaworek zwrotny benzyny?
Problem - ciezko odpala po dluzszym postoju (wystarczy 20min). Wydaje mi sie, ze to wina cofajacego sie paliwa.
Problem - ciezko odpala po dluzszym postoju (wystarczy 20min). Wydaje mi sie, ze to wina cofajacego sie paliwa.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Podpięty [W201/W124] M102, M103, problemy z silnikiem- temat zbiorczy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Jakub95 |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
[W124] 2.3 m102 koło dwumasowe |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Szpytma91 |
|
|
|
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|