Przy zastosowaniu stop ke ciśnienie w rozdzielaczu jest takie jak na benzynie, w dolnych komorach tylko jest zwiększone przez eha. Membrana dociska te ceramiczne chyba talerzyki do wlotu do wtryskiwaczy i tym sposobem zamyka dopływ. Przecieki benzyny przy spot ke mogą być spowodowane uszkodzeniem eha, rozregulowanym rozdzielaczem (śrubki pod spodem imo) i lejącymi wtryskiwaczami, nie wiem jak jest ze szczelnością tych talerzyków i wylotów. Poza tym przez uszczelkę tłoczka będzie kapało to kalosza.
Ktoś jeszcze wpadł na pomysł mechanicznego zablokowania ramienia przepływomierza i zaworów przed każdym wtryskiwaczem.
3
Ustawienie potencjometra klapy w KE-Jetronic na LPG
Rozpoczęty przez BOOSTER 190E, paź 06 2011 01:46
61 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 23 grudnia 2013 - 18:24
#22
Napisano 23 grudnia 2013 - 19:09
Wytłumacz mi kolego to jak silnik ma pracować z unieruchomionym ramieniem przepływomierza .?
#23
Napisano 24 grudnia 2013 - 14:47
Na lpg, jakiś mechanizm go wtedy blokuje na dole.
#24
Napisano 24 grudnia 2013 - 16:02
Jak go zablokujesz to niby jak to ma działać? dokładniej wytłumacz . Bo jak dla mnie to klapa musi cały czas pracować , bo sterownik wie za pośrednictwem potencjometru wie ile silnik powietrza zasysa w danej chwili . No chyba że gaz I gen masz no to wtedy może by to jakoś działało.
#25
Napisano 26 grudnia 2013 - 21:50
Panowie jeszcze jedna uwaga.
Klapa przepływomierza nie ma żadnej sprężynki powrotnej - opór stawia ciśnieniem nad głownym trzpieniem rozdzielacza.
Jeżeli pompa jest wyłączona to za chwilę ciśnienie w układzie spada i klapa sama opada na dół - i wtedy nie ma poprawnych wskazań z przepływomierza - jeżeli ktoś wykorzystuje ten sygnał do czegoś.
Napotkałem ten problem gdy próbowałem wykorzystać samą klapę, bez rozdzielacza.
Klapa przepływomierza nie ma żadnej sprężynki powrotnej - opór stawia ciśnieniem nad głownym trzpieniem rozdzielacza.
Jeżeli pompa jest wyłączona to za chwilę ciśnienie w układzie spada i klapa sama opada na dół - i wtedy nie ma poprawnych wskazań z przepływomierza - jeżeli ktoś wykorzystuje ten sygnał do czegoś.
Napotkałem ten problem gdy próbowałem wykorzystać samą klapę, bez rozdzielacza.
#27
Napisano 27 grudnia 2013 - 12:32
Dzisiaj rozebrałem swoją starą całkowicie - nie było żadnych sprężynek.
Silnik miał oznaczenie 102.962 ale nie mam pewności że ktoś kiedyś już nic nie kombinował
Silnik miał oznaczenie 102.962 ale nie mam pewności że ktoś kiedyś już nic nie kombinował
#28
Napisano 11 marca 2014 - 19:22
możecie mi wytłumaczyć gdzie mam podpiąć miernik żeby odczytać jakie mam wartości na gazie i na benzynie? jestem trochę zielony. I jakimi ,,pokrętłami" mam regulować te wartości,
#29
Napisano 11 marca 2014 - 19:56
Chodzi Ci o ustawienie potencjometra ? Jeśli tak to ustawiasz miernik na zakres 0-1V jeden biegun miernika dajesz na środkowy pin potencjometru a drugi biegun dajesz na górny pin. Wtyczki z potencjometra nie zdejmujesz tylko odsuwasz ją na tyle żebyś mógł miernikiem się wpiąć. Reguluje się zmieniając jego położenie śruby ukryte są pod zaślepkami ( fasolki takie). Przy regulacji wykonywać trzeba baaardzo delikatne ruchy , oczywiście wszystko stroisz na benzynie na biegu jałowym około 750-800obr
#30
Napisano 11 marca 2014 - 21:12
Dziekuję bardzo, za precyzyjną odpowiedz
Rozumiem że temperatura silnika musi być opytmalna? (ok 80 stopni) czy nie ma to znaczenia ?
Najpierw ustawiam na benzynie a potem przełączam na LPG?
Rozumiem że temperatura silnika musi być opytmalna? (ok 80 stopni) czy nie ma to znaczenia ?
Najpierw ustawiam na benzynie a potem przełączam na LPG?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Ustawienie pompy po demontażu alternatora 250D |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Lisu |
|
||
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kamilu98 |
|
|
|
[W201] Ustawienie świateł przeciwmgłowych |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | SQ5NAZ |
|
||
[w124] Elektryczny szyberdach - ustawienie |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | ascorp |
|
||
[KE-Jetronic] Potencjometr klapy spiętrzającej - zamiennik |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | 83dawid83 |
|