Użytkownik Kamilu98 edytował ten post 25 marca 2022 - 04:46
M111 2.2 +LPG zgasł podczas jazdy i nie odpala
#1
Napisano 25 marca 2022 - 04:34
#2
Napisano 25 marca 2022 - 19:35
#3
Napisano 28 marca 2022 - 07:29
Użytkownik Kamilu98 dnia 25 marca 2022 - 19:35 napisał
Jaki przekaźnik wstawiłeś? ja dałem truckteca, ale mam wrażenie że chodzi gorzej jak na starym. faluje obrotami i podczas jazdy ze stała prędkością potrafi poszarpać delikatnie.
#4
Napisano 28 czerwca 2022 - 12:20
Użytkownik bobano edytował ten post 28 czerwca 2022 - 12:25
#5
Napisano 06 lipca 2022 - 14:23
U mnie było podobnie odpalał jak chciał bez znaczenia zimny/ciepły w końcu na amen nie chciał odpalić. Pomogła wymiana świec. Pali na sama myśl, że ma odpalić (nawet nie na dotyk ). Przymierzam się jeszcze do kabli WN, ale na razie inne rzeczy mi wyskoczyły.
A tez przerabiałam podmianę komputera, sondy lambda, srebrnego przekaźnika, cuda na kiju i wszystko jak krew w piach.
Użytkownik Czarownica edytował ten post 06 lipca 2022 - 14:25
#6
Napisano 18 kwietnia 2023 - 12:07
Poczyściłem wszystkie styki we wszystkich przekaźnikach na koniec jako wisienkę na torcie srebrny przekaźnik na nowy od Meyle.
Po drodze znalazłem, że w kostce od przekaźnika lut na tym najcieńszym pinie, do którego idą dwa kable odlutował się - zadowolony - poprawiłem, polutowałem - zdarzyłem wykonać mała celebracje i opróżnić pod te konto butelkę piwa, bo chodził z 15 minut. Zgasł i wszystko wróciło do normy tj. - po przekręceniu kluczyka chodzi 2 sekundy i gaśnie - ale jak kolega złapał za linkę gazu i trzymał go na jakiś 2000/2500 rpm nim zdarzył zgasnąć to pracował i mógłby tak cały dzień.
Lut poprawiałem dwukrotnie. Powoli brakuje mi pomysłów, ostatni jaki mam ro rozebranie tej kostki i sprawdzenie lutów na niej, tzn na pozostałych pinach.
#7
Napisano 18 kwietnia 2023 - 20:15
Użytkownik Mikes dnia 18 kwietnia 2023 - 12:07 napisał
Poczyściłem wszystkie styki we wszystkich przekaźnikach na koniec jako wisienkę na torcie srebrny przekaźnik na nowy od Meyle.
Po drodze znalazłem, że w kostce od przekaźnika lut na tym najcieńszym pinie, do którego idą dwa kable odlutował się - zadowolony - poprawiłem, polutowałem - zdarzyłem wykonać mała celebracje i opróżnić pod te konto butelkę piwa, bo chodził z 15 minut. Zgasł i wszystko wróciło do normy tj. - po przekręceniu kluczyka chodzi 2 sekundy i gaśnie - ale jak kolega złapał za linkę gazu i trzymał go na jakiś 2000/2500 rpm nim zdarzył zgasnąć to pracował i mógłby tak cały dzień.
Lut poprawiałem dwukrotnie. Powoli brakuje mi pomysłów, ostatni jaki mam ro rozebranie tej kostki i sprawdzenie lutów na niej, tzn na pozostałych pinach.
No dobra, dziś się zagiąłem na to auto. Stwierdziłem, że nie będzie mi tu stawiać warunków, czy będzie jeździć czy nie. Poparzyłem na te wszystkie przekaźniki i ich kostki - wszystko na miejscu i.... bęc - no tak - przecież w zasadzie to to przerabiałem zaglądam pod drzwi pasażera za kierowcą - pompa mokra... Dziękuje, dobranoc
#8
Napisano 20 kwietnia 2023 - 14:57
#9
Napisano 20 kwietnia 2023 - 17:01
#10
Napisano 21 kwietnia 2023 - 09:06
Użytkownik Marcin78Lubuskie dnia 20 kwietnia 2023 - 14:57 napisał
Pompka centralnego - z tego co mi wiadomo, ale może się mylę - jest pod kanapą, natomiast zaraz za drzwiami pasażera po lewej stronie przed kołem - pompa paliwa
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
W124 M111 problem z podciśnieniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | pawelza |
|
||
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
(w201) m102.980 2.3 --> m111.983 2.3 kompressor |
Modyfikacje,Tuning | Maku |
|
||
[w124] e220, m111.960. problem z odpaleniem |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | hadrianus |
|