Witam Panów.
Sprawa wygląda następująco: po zgaszeniu silnika w krótkim odstępie czasu nie jest możliwe jego odpalenie, np. przy wyskoczeniu do sklepu. Muszę odczekać 5-10 minut i wtedy pali bez problemu i nie ma znaczenie czy silnik jest nagrzany czy też nie. Wydaje mi się, że czasami nie słychać pompy paliwa po przekręceniu kluczyka, choć nie zawsze. Brak innych objawów, silnik 2.3 bez LPG. Od czego zacząć?
0
[W201]Nie odpala po zgaszeniu silnika.
Rozpoczęty przez mastudios, lis 06 2011 17:37
33 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 06 listopada 2011 - 17:37
#2
Napisano 06 listopada 2011 - 20:03
mastudios napisał:
Od czego zacząć?
#3
Napisano 06 listopada 2011 - 20:19
Rozrusznik jest w porządku, kręci jak wariat, tylko sinik nie chce zaskoczyć.
#4 Gość__
Napisano 06 listopada 2011 - 20:36
Osłuchaj, czy jak nie chce zapalić, po włączeniu zapłonu słychać pompę paliwa.
#5
Napisano 06 listopada 2011 - 20:37
Spróbuj dać gaz w podłogę i wtedy odpalić. Tylko trzymaj gaz aż zaskoczy.
#6
Napisano 06 listopada 2011 - 20:39
mastudios napisał:
Od czego zacząć?
#7
Napisano 06 listopada 2011 - 20:51
wojtek81 napisał:
mastudios napisał:
Od czego zacząć?
Popieram takie numery to głównie halotrony robią
#8
Napisano 06 listopada 2011 - 22:03
Dodanie gazu nic nie daje, a co do pompy to wydaje mi się, że czasami jej nie słychać.
#9
Napisano 07 listopada 2011 - 08:59
Po pierwsze: pompa po włączeniu zapłonu powinna się odezwać nawet jak wyrzucisz czujnik wału do kosza. Pierwszy impuls na pompę to zwykła "czasówka" i nie ma powiązania z tym czujnikiem.
Po drugie: to nie jest żaden hallotron, tylko zwykły czujnik indukcyjny (zwojnica z rdzeniem)
Po trzecie: skoro uważasz, że nie słyszysz pompy możesz zacząć od zbocznikowania na krótko na próbę przekaźnika pompy (styki "30" i "87") - pewnie już gdzieś było na forum w tematach o pompie.
Po drugie: to nie jest żaden hallotron, tylko zwykły czujnik indukcyjny (zwojnica z rdzeniem)
Po trzecie: skoro uważasz, że nie słyszysz pompy możesz zacząć od zbocznikowania na krótko na próbę przekaźnika pompy (styki "30" i "87") - pewnie już gdzieś było na forum w tematach o pompie.
#10 Gość__
Napisano 07 listopada 2011 - 19:26
Pompa paliwa to podstawa jak kolega wyżej pisze, po włączeniu zapłonu musi kręcić ok 2 sek , sprawdż jeszcze czy daje iskrę może coś z modułem zapłonu , lub czujnik położenia wału.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
Problemy z odpalaniem w124 300e na zimnym silniku |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | lukasz1986 |
|
||
W201 Problem z odpalaniem na zimnym |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|
||
Mercedes w201 Problem z odpalaniem na zimnym i kontrolką ABS |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gigachadman90 |
|