Witam wszystkich:)
Jako ze naczytałem sie troche na tym forum na temat uturbiania silnikow mercedesa z wtryskiem mechanicznym i brak przychylnych ku temu poradą, postanowiłem skorzystac z mojego doswiadczenia z tymi silnikami i marka. Plan był by zmontowac turbosprezarke w silniku M104 ale troszke mineło sie z celem wiec przedstawiam wam moj projekt.
Fabryczne 180 km i 255 nm po skaczonej modifikacji na poczatek licze na 250km i 350nm.
Nizej kilka fotek po skoczonym kolektorze. Dalsze prace przedstawie w tym watku
2
W 124 M103 Turbo
Rozpoczęty przez Łukasz0600, cze 09 2012 17:23
134 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09 czerwca 2012 - 17:23
#2
Napisano 09 czerwca 2012 - 17:29
hmmm... ciekawe gdzie upchniesz ten intercooler? no i te miniaturki
#3
Napisano 09 czerwca 2012 - 17:57
Gratuluję podjęcia się tej modyfikacji. Trzymam kciuki za szybki bezproblemowy koniec i efektów lepszych niż wstępnie założyłeś.
#4
Napisano 09 czerwca 2012 - 17:59
A dziekuje kolego za dobre słowo mysle ze zalozenia planowane zobaczymy dopiero jak do kupy sie poskłada
#5
Napisano 09 czerwca 2012 - 18:09
Użytkownik tRawski dnia 09 czerwca 2012 - 17:29 napisał
hmmm... ciekawe gdzie upchniesz ten intercooler? no i te miniaturki
#6
Napisano 09 czerwca 2012 - 18:21
Kolego mocowania sa juz wyciete, zamontowana jest chłodnica od w210 szersza.
intercooler bedzie zamontowany na wysokosci grila wiec jest potrzeba by troche zbednej blachy wyciac obok lamp.
intercooler bedzie zamontowany na wysokosci grila wiec jest potrzeba by troche zbednej blachy wyciac obok lamp.
#7
Napisano 09 czerwca 2012 - 22:12
Czy to będzie na kj-cie latać ? Masz jakiś plan na wystrojenie go ?
#8
Napisano 09 czerwca 2012 - 22:25
Użytkownik Andrzejkudowa dnia 09 czerwca 2012 - 22:12 napisał
Czy to będzie na kj-cie latać ? Masz jakiś plan na wystrojenie go ?
Kolego Andrzej podstawowa sprawa do strojenia tego wszystkiego jest regulowane Cisnienie paliwa to jest podstawa jesli to ogarniesz to z niczym juz nie ma problemow
#9
Napisano 10 czerwca 2012 - 00:56
hm sam jestem ciekawy co z tego bedzie.a skad poprowadziłes smarowanie turbiny??
#10
Napisano 10 czerwca 2012 - 13:40
Użytkownik Msliextreme dnia 10 czerwca 2012 - 00:56 napisał
hm sam jestem ciekawy co z tego bedzie.a skad poprowadziłes smarowanie turbiny??
Na zdjeciach widoczny jest przewod olejowy miedziany ktory poprowadzony jest od czujnika cisnienia oleju w ktory wkrecony jest trojnik:)
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|