Skocz do zawartości




- - - - -

[124] Problemy z nowo zakupionym 124 300TD Automat. '91r.



1 odpowiedź w tym temacie

#1 Offline   Seba_1632


  • Postów: 2
  • Na forum od: 03 paź 2012
  • Miejscowość: Częstochowa
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 października 2012 - 12:19

Witam wszystkich.
Jestem tutaj nowy więc proszę nie krytykować mnie na wstępie.
Właśnie zostałem szczęśliwym właścicielem mercedesa 124 300TD w automacie i od razy podkreślę że jest to mój pierwszy :star: i za wiele nie wiem o nich. :(
Mam nadzieję że mi ktoś pewne rzeczy wytłumaczy i pomoże z usterkami, ale do rzeczy:
Po 1.
Jak już wspomniałem jest to automat i pierwsze moje odczucia to że przeciąga przy zmianie biegów i dodatkowo jest szarpnięcie przy zmianie. Jeśli jest jakaś możliwość regulacji to proszę o bardzo łopatologiczne wytłumaczenie co i jak.
Po 2.
Mam problem z dmuchawą.
Jak kupowałem go wszystko działało ale w drodze do domu i po uruchomieniu klimatyzacji wydobywał się dziwny zapach.
Ale już na następny dzień dmuchawa przestała działać.
Po wciśnięciu przycisku dmuchawy na panelu słychać jakieś puknięcie (chyba jakiś przekaźnik który żyje) ale na tym się kończy i nadmuchu nie ma :( .
Po 3.
Na liczniku jest wskaźnik temperatury zewnętrznej i tu też jest problem.
Po włączeniu zapłonu pokazuję temp. -36 C a następnie po uruchomieniu silnika temp. znika.
czy to może mieć związek z dmuchawą i klimą ? :hmm:
Po 4.
Na liczniku cały czas świeci się kontrolka ASD :( .
Po 5.
Stacyjka była uszkodzona (rozklekotana) dodatkowo nie działała wkładka od drzwi kierowcy.
Wymieniłem i stacyjkę i wkładkę ale centralny zamek nie działa.
Jak ręcznie wcisnę przycisk zamykania drzwi o strony pasażera to zamykają się tylne, pasażera, bagażnik w wlew paliwa ale od strony kierowcy nie.
Nadmienię jeszcze że jest pilot od alarmu i centralnego który wcześniej działał a teraz nic na niego nie reaguje.

Bardzo liczę na waszą pomoc i jednocześnie proszę jeśli oczywiście jest to możliwe aby były jakieś instrukcje i fotki ponieważ ja jeszcze nie wiem gdzie się co znajduje.
Dodam jeszcze że w ewentualnych naprawach jestem w stanie zrobić to sam ponieważ mam do tego warunki.

Serdecznie pozdrawiam.



#2 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 03 października 2012 - 12:30

Wyświetl postUżytkownik Seba_1632 dnia 03 października 2012 - 12:19 napisał

Jestem tutaj nowy więc proszę nie krytykować mnie na wstępie.

Krytykować nie będziemy. Proszę jedynie o zapoznanie się z regulaminem forum - jako nowy użytkownik powinieneś przyłożyć do tego szczególną uwagę. Poza tym - na wszystkie z postawionych pytań znajdziesz już odpowiedź na forum.
Mamy tutaj taką zasadę, że po pierwsze w celu uniknięcia bałaganu i ułatwienia odnalezienia rozwiązania problemu w jednym wątku poruszamy tylko jeden temat, po drugie - pytania powielające się, na które obszerne kompedium wiedzy jest już na forum, zostają zamykane z prośbą podpięcia się pod wyżej wymienione.

PS:
Nie wspomnę, że pytania zadałeś nie do końca w tym dziale, w którym powinieneś zadać - oczywiście gdyby odpowiedzi na nie nie było ;)








Podobne tematy Zwiń