Jeszcze nie, mam dwie propozycje, jedna bardzo profesjonalna za czym idzie cena bardzo wysoka droga dobra ceno ale nie wiadomy efekt końcowy. Bo tak naprawdę nikt nie przerabiał 124 coupe w sposób „mało inwazyjny” czyli minimum cięcia jakiejkolwiek tapicerki. Więc jeśli masz jakąś propozycji bardzo chętnie nawiążę rozmowę na ten temat.
1
Nagłosnienie 124 Coupe
Rozpoczęty przez borys124, lis 28 2012 23:38
23 odpowiedzi w tym temacie
#11
Napisano 30 grudnia 2012 - 14:51
#12
Napisano 30 grudnia 2012 - 18:11
Skoro nikt tego delikatnie nie robił to znaczy że trzeba iść na otro lub wcale.
Znam osobę która robiła coupe ale to była kompleksowa robota więc i koszty spore,
Znam osobę która robiła coupe ale to była kompleksowa robota więc i koszty spore,
#13
Napisano 30 grudnia 2012 - 18:59
Czy sedan/coupe/kombi sytuacja wygląda tak samo pod względem umiejscowienia głośników. W coupe większy problem z wygluszeniem większy ciężar i szybciej opadają na zawiasach. W kombi mniejszy problem z przebiciem się basen do kabiny
#14
Napisano 30 grudnia 2012 - 19:52
Czy te 3-4kg sprawią że drzwi opadną?
Czy kombi nie jest jedną dużą kabiną?
Czy kombi nie jest jedną dużą kabiną?
#15
Napisano 30 grudnia 2012 - 21:30
To są podchwytliwe pytania ?
Zrobiłem dwie (nie licząc mojego) kompletne zabudowy CA W124 . Jeden na dekarce drugi na dynamacie. Dekarka zmieniła właściciela około 1 roku po skończeniu zabudowy i przed sprzedażą regulowałem drzwi bo już tak łatwo się nie zamykały. Auto z matami dwukrotnie wracało do mnie na wymianę klocków na lepsze i przy tych okazjach poprawiałem domykanie. U siebie użyłem innych materiałów , ale szczerze przyznam że też już ze dwa razy poprawiałem he nawet podginałem drzwi do góry. Czy opadły ze starości , czy od ciężaru ,wypadku strona kierowcy w moim aucie nie miała ,więc na logikę coś je ciągnie do ziemi.
Kombi jest dużą kabiną , ale nie jest sztuką wsadzić głośnik 30cm w skrzynce zajmującej połowę przestrzeni bagażowej i twierdzić że ma się zaj...ty sprzęt grający.
Z drugiej strony w systemie stereo sub też powinien być umieszczony przed słuchającym. Był moment że chciałem w swoim kombi charatać podłogę pod pedałami i nogami pasażera i wsadzać tam intertechniki .
Dla mnie liczy się zestaw który zapewnia miłe wrażenia i przy tym pozwala jeszcze użytkować samochód w normalny sposób. Dlatego nie buduję/budowałem systemów do turniejów i extremalnych doznań tylko budżetowe systemy. Nie jestem asem przestworzy w tej dziedzinie ,ale staram się robić testy na własnej skórze i tak czerpać wiedzę. Czytanie zostawiam na wolne chwile żeby czasami poprawić sobie humor.
Zrobiłem dwie (nie licząc mojego) kompletne zabudowy CA W124 . Jeden na dekarce drugi na dynamacie. Dekarka zmieniła właściciela około 1 roku po skończeniu zabudowy i przed sprzedażą regulowałem drzwi bo już tak łatwo się nie zamykały. Auto z matami dwukrotnie wracało do mnie na wymianę klocków na lepsze i przy tych okazjach poprawiałem domykanie. U siebie użyłem innych materiałów , ale szczerze przyznam że też już ze dwa razy poprawiałem he nawet podginałem drzwi do góry. Czy opadły ze starości , czy od ciężaru ,wypadku strona kierowcy w moim aucie nie miała ,więc na logikę coś je ciągnie do ziemi.
Kombi jest dużą kabiną , ale nie jest sztuką wsadzić głośnik 30cm w skrzynce zajmującej połowę przestrzeni bagażowej i twierdzić że ma się zaj...ty sprzęt grający.
Z drugiej strony w systemie stereo sub też powinien być umieszczony przed słuchającym. Był moment że chciałem w swoim kombi charatać podłogę pod pedałami i nogami pasażera i wsadzać tam intertechniki .
Dla mnie liczy się zestaw który zapewnia miłe wrażenia i przy tym pozwala jeszcze użytkować samochód w normalny sposób. Dlatego nie buduję/budowałem systemów do turniejów i extremalnych doznań tylko budżetowe systemy. Nie jestem asem przestworzy w tej dziedzinie ,ale staram się robić testy na własnej skórze i tak czerpać wiedzę. Czytanie zostawiam na wolne chwile żeby czasami poprawić sobie humor.
#16
Napisano 30 grudnia 2012 - 21:46
Użytkownik dan124 dnia 30 grudnia 2012 - 18:11 napisał
Skoro nikt tego delikatnie nie robił to znaczy że trzeba iść na otro lub wcale.
Znam osobę która robiła coupe ale to była kompleksowa robota więc i koszty spore,
Znam osobę która robiła coupe ale to była kompleksowa robota więc i koszty spore,
spore koszty to pojęcie względne, może jakieś szczegóły?
#17
Napisano 30 grudnia 2012 - 21:54
A ileś tej dekarki tam nalepił, że drzwi opadły?
A żeby skleić subwoofer z przodem wcale nie trzeba go z przodu montować.
A żeby skleić subwoofer z przodem wcale nie trzeba go z przodu montować.
#18
Napisano 30 grudnia 2012 - 22:08
Sprawdź sam.
To świetnie. Jutro go tam wsadze
To świetnie. Jutro go tam wsadze
Użytkownik pawel14b3 edytował ten post 30 grudnia 2012 - 22:14
#19
Napisano 30 grudnia 2012 - 22:38
w0jta5 dokładnie.
Jeżeli ktoś chce może zobaczyć tą robotę już wklejam
http://www.naturalsound.pl/?m=201110
Jeżeli ktoś chce może zobaczyć tą robotę już wklejam
http://www.naturalsound.pl/?m=201110
#20
Napisano 30 grudnia 2012 - 23:47
I liga. Same komponenty to koszt lekko cztery zera. Jedno pytanie czy "system chłodzenia" zdaje egzamin ?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] czyszczenie ALDY |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kuwi |
|
|
|
[w201/w124] Olej do silnika benzynowego - jaki? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | kataklysm |
|
||
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
Podpięty [W/S124] 4-MATIC - wszystko o tym modelu |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Gość__ |
|
||
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|