Skocz do zawartości




- - - - -

Jaki silnik najlepszy W201


68 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 maja 2014 - 17:52

Wyświetl postUżytkownik nicu89 dnia 31 maja 2014 - 08:33 napisał

na LPG mułowaty.
:grinhihi:
LPG ma więcej oktanów od benzyny i zamula :E
Kwestia regulacji drogi panie.



#42 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 31 maja 2014 - 18:04

Cytat

po kilku zabawach doszedłem do 10,5s

Cytat

Fabryka mu dała 12.5s czy 12.9s.

Stary czy do Ciebie naprawde trzeba pisać w każdym topicu po 2-3 razy, żebys cokolwiek zrozumiał? To że masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem, nieznaczy że możesz pisać do mnie w sposób w jaki napisałeś.

Cofnij się może do gimbazy podszkolić podstawy kolego, bo masz zdecydowanie ogromne braki.
Twoje 2.0 pewnie tico robi na światłach ?
To że serwisówka czy na autocentrum napiszą że katalogowo auto ma 13s i ma 80hp i 140 mn wcale nie musi się przekładać na realia, bo jak wyjedziesz autem z salonu na hamownie to Ci całkiem inne cuda wyjdą to po raz.
Po dwa pokazać ci mercedesa który legitymuje się serwisówką 8,2s do 100, a po modach śmiga w 8s do 200 ?
Rozumiesz o co Mi chodzi ? Czy mam Ci za każdym razem pisać wszystko w podpunktach i z uzasadnieniem ?

Gdybym był w PL to bym Ci odrazu nagrał jak meś z rozsypanym ke jetem schodzi poniżej wartości z serwisówki..

Ale spox za kilka tygodni wracam do kraju, to będę pamiętał żeby specjalnie dla Ciebie zrobić pomiar ROZREGULOWANEGO Mercedesa do setki, na liczniku, na gps, na czym tylko zechcesz..


btw. jak Twoje auta na lpg są mułowate z powodzeniem możesz się udać do gaziarza..
Bo widocznie sam nie potrafisz tego ogarnąć.. a potem posty się czyta, że gaz zamula auto i nadaje się tylko do kuchenki..

Użytkownik JuR edytował ten post 31 maja 2014 - 18:09


#43 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 31 maja 2014 - 20:00

Co do gimnazjum to chyba na nim skończyłeś i stanąłeś w rozwoju. Sapiesz nie wiadomo o co. Weź jakies tabletki. Ustawisz zalewanie gazem to będzie miał przyspieszenie ale nie pisz bzdur że spalanie jest normalne. Nikt mi nie wmówi że na mikserze nad przepływką z optymalną mieszanką LPG auto na gazie jest szybsze niż na Pb z optymalną mieszanką na benzynie i to jeszcze w KE. Sama klapa ile utrudnia przepływ gazu do silnika.

#44 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 31 maja 2014 - 20:09

Klapa się swobodnie porusza w gardzieli i zasysa powietrze, bądź powietrze z LPG w zależności od podciśnienia w dolocie/zapotrzebowania silnika na powietrze. Więc o żadnym utrudnianiu nie powinno być mowy.

#45 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 31 maja 2014 - 23:21

Nie uważasz że gdyby nie było klapy to auto szybciej by reagowało na wciśnięcie gazu co się przekłada na lepszego kopa? Kiedyś zrobie test, mam uszkodzony przepływomierz, zamontuje go bez klapy i odepne potencjometr i pojeżdże na gazie. Wydaje mi się że auto będzie zrywniejsze. Wg mnie klapa to jest jakiś opór dla dostania się mieszanki do silnika. Nieduży ale zawsze jest.

#46 Offline   Lord Zekanda


  • Postów: 2 423
  • Na forum od: 22 lut 2011
  • Miejscowość: wieś której nazwa nic wam nie powie
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 01 czerwca 2014 - 01:55

Mam obecnie założony kolektor od KE do gaźnikowego silnika 102924...
zamiast obudowy od KE przejście ulepione z dwóch kolan sedesowych 75mm i zaślepki 1110mm
Dołączona grafika
na to założony mikser, odma prosto do puszki filtra, króciec ZPD całkowicie zaślepiony, wolne obroty
ustawione na przepustnicy, nie skonfrontuję tego z klapą przepływomierza bo nie wydam 150pln na kalosz
ale w porównaniu do gaźnika różnica jest kosmiczna w dynamice a spalnie 10 litrów LPG
nigdy przez 5 lat na gaźniku takiego spalania nie osiągnąłem a jeśli na gaźniku można było mówić o przyspieszeniu
to tu jedynym słusznym określeniem było by przyp....lenie-taka to różnica.

#47 Offline   szymtro


  • Postów: 530
  • Na forum od: 07 cze 2008
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1986
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG
  • Trzeci Mercedes:ex, trafił na strażacką
  • Inne auto:WB63128, Baby Blos, EFI

Napisano 01 czerwca 2014 - 03:45

Lordzie - i popieram i tak trzymać.
Robić, sprawdzać, modzić ale w realu a nie w postach.
Klapa zabiera sporo z dynamiki - najlepiej się to sprawdza jadąc na dwójce z 1500rpm i nagle wciskając gaz - to auto ma od razu zerwać przyczepność i zacząć stawać bokiem na normaln ym asfalcie z normalnymi oponami.
UWAGA - nie gwarantuje że po tej operacji nie wysypią się wam oba amortyzatory na wale.

#48 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 czerwca 2014 - 06:47

Mikser nad samym przepustnikiem to co innego, nie ma co porównywać do KE. Mierzyłeś Lordzie osiągi?

Użytkownik nicu89 edytował ten post 01 czerwca 2014 - 06:51


#49 Offline   JuR


  • Postów: 896
  • Na forum od: 01 lis 2012
  • Miejscowość: uk
  • Mercedes:W124 2.0D - OM601
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Rzeźbie COUPE :D
  • Trzeci Mercedes:Je*ać VIN :D
  • Inne auto:Najwolniejsze qp w kraju :D

Napisano 01 czerwca 2014 - 08:25

Nie sapie o bóg wie co, tylko o twój durny komentarz. Zalewanie lpg czy pb nie przekłada się na przyśpieszenie.
Jak samo określenie mówi - zalewasz silnik.

Silnik ma 109 hp na wtrysku benzyny poprzez ke jetronic i pewnie hamowane było na paliwie 8x oktanów -chociaż tego nie jestem w 100% pewien, ale teraz lpg nie idzie przez wtryski ke jeta i lpg powinno wykraczać ponad 1xx oktanów, co jest ogromną różnicą.
To że silnik na pb miał ileś tam koni, nie znaczy że na lpg nie będzie ich więcej lub mniej.
Więc charakterystyka silnika się zmienia wraz ze sposobem podawania mu paliwa i jego kaloryczności.
Tak jak byś zmienił ke jeta na elektroniczny wtrysk czy na gaźnik to nie spodziewaj się jego legitymacji 109 konnej na pb (mówiąc o 1.8).
Jak nie umiesz czegoś zrobić, to nie mów że się nie da. Zamulaj silniki gazem i ciesz się z pozornie "oszczędnej" jazdy.

Może powiedz ile twoje 2.0 kręci do 100 ? i na pb i na lpg .. wykręć jakieś testy, chociaż licznikowe..

#50 Offline   nicu89


  • Postów: 773
  • Na forum od: 08 wrz 2013
  • Miejscowość: Olsztyn
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:LPG

Napisano 01 czerwca 2014 - 18:40

Niczym mnie nie oświeciłeś. Wcześniej nic nie napisałeś konkretnego że zrobiłeś jakieś mody, tylko bawiłeś się LPG. Wynika na to że normalny KE z wszystkimi gratami na gazie miał lepszego buta niż na Pb. To co Lord zrobił to mogło by się równać z osiągami na Pb. Dobrze dobrany mikser, regulacja i można coś osiągnąć. Miałem zużyty na max reduktor i dosłownie zalewało silnik gazem, jedyne co mogłem zrobić to registrem skręcić mu przepływ. Na jałowych strasznie kulał. Odkręciłem register prawie na full to kopyto miał tak dobre niemal jak na Pb ale 20L gazu to ciągnął w dynamicznej normalnej miejskiej jeździe ale jak cisnąłem go po trasie to spalanie nie było wcale mniejsze. Kwestia jest też taka co znaczy dla jednego ma kopyto a dla drugiego co znaczy zamula. Dla mnie 1.8 na serii dynamiczne nie jest. Tak jak pisałeś wyżej dynamiczne auto to takie które setkę robi w 10s i niżej i też tak uważam. Powyżej 12s to normalnie mułowate auta.








Podobne tematy Zwiń