Skocz do zawartości




- - - - -

[C124] Coupe - obniżenie zawieszenia



22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Offline   krzysio5213


  • Postów: 5
  • Na forum od: 21 lis 2016
  • Miejscowość: Lublin
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 11 grudnia 2016 - 16:56

Wyświetl postUżytkownik Tomek928 dnia 30 października 2016 - 23:19 napisał

Zawsze można kupić amory MTS-Śmietnik i uciąć sprężyny zwój lub dwa
Brawa dla wszystkich którzy tną sprężyny.... :sciana:



#22 Offline   lukaszstas


  • Postów: 2 039
  • Na forum od: 01 sie 2008
  • Miejscowość: Łódź/Wieluń
  • Mercedes:W124 3.0E-24V - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Volvo S80

Napisano 26 czerwca 2017 - 19:18

Czy ktoś obniżał w124 z silnikiem 300-24V?
Z tego co się zacząłęm orientować, to jest to ciężki temat i żadne eibachy nie będą działać poprawnie z tym silnikiem?
Zastanawiam się jeszcze nad takim zestawem:
http://allegro.pl/za...6854080583.html
Ktoś to u siebie przerabiał i może podzielić się doświadczeniem?

#23 Offline   Duke


  • Postów: 122
  • Na forum od: 26 lip 2015
  • Miejscowość: Warszawa
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1989
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 03 września 2017 - 15:03

Muszę ogarnąć zawieszenie, aby przygotować auto do geometrii. Auto ma założone monoblocki 17" i opony 215/45/17. Auto stoi wysoko, zdecydowanie wyżej niż seria, pojazd terenowy do zadań specjalnych, ma to swoje plusy, ale wygląda słabo. Chciałbym uzyskać wysokość minimalnie niższą niż w serii tak aby koło ładniej wypełniało nadkole i odrobinę mniej przechyłów w zakrętach. Autem jeżdżę dużo i czasem w dalsze podróże, dlatego nie chodzi o zglebienie ani o wstawienie mega sztywnych sprężyn aby nie dało się jeździć. Mam auto sportowe o sztywnym zawieszeniu, jestem do niego przyzwyczajony, nawet je preferuję, ale jednak cel posiadania Mercedesa jest inny. Chciałbym po prostu poprawić jego prezencję i prowadzenie.

Auto to dokładnie: 300CE 1989.

Czy mógłbym otrzymać linki, które amortyzatory i sprężyny powinienem kupić na przód i na tył by uzyskać pożądany efekt?

Użytkownik Duke edytował ten post 03 września 2017 - 15:05









Podobne tematy Zwiń