Skocz do zawartości




- - - - -

W124 Coupe swap na m119


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Offline   Kebsik


  • Postów: 6
  • Na forum od: 31 maj 2021
  • Miejscowość: Marki
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 13 marca 2023 - 10:13

Witam

Posiadam W124 coupe, od zawsze po mojej głowie chodzi pomysł wrzucenia tam silnika V8, bardzo mi go tam brakuje, jak już miałbym to robić to wybór padł na m119 5.0 bądź 4.2, pytanie jest czy ktoś ma coś takiego już za sobą, jakie jeszcze części trzeba by było wymienić, ile by wszystko mogło kosztować. Domyślam się że nie jestem jedyną osobą która chce tak zrobić, takich wątków jest pewnie dosyć dużo, a osób które takie plany zrealizowały zapewne garstka. Chciałbym żeby ktoś kto siedzi w tym temacie pomógł mi trochę to rozjaśnić.



#2 Offline   m104


  • Postów: 4 488
  • Na forum od: 24 kwi 2012
  • Miejscowość: /dev/null/
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 19 marca 2023 - 17:43

Nie jesteś pierwszy, było już mnóstwo zawodników i większość poległo. Poszukaj postów użytkownika Bydle i innych w dziale "modyfikacje". Poza względami technicznymi zwracam Ci uwagę, że będziesz ingerował w ścianę grodziową, gdzie nabity jest numer nadwozia, co od razu będzie ultymatywnym problemem przy pierwszym badaniu technicznym.

Jeśli bardzo chcesz v8, to sprzedaj CE i kup sedana. Prostsza droga i w zamian ta prostotę zabiegu jakoś przebolejesz tą dodatkową parę drzwi.

#3 Offline   Kebsik


  • Postów: 6
  • Na forum od: 31 maj 2021
  • Miejscowość: Marki
  • Mercedes:W124 2.8E - M104
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 22 marca 2023 - 12:26

Wyświetl postUżytkownik m104 dnia 19 marca 2023 - 17:43 napisał

Nie jesteś pierwszy, było już mnóstwo zawodników i większość poległo. Poszukaj postów użytkownika Bydle i innych w dziale "modyfikacje". Poza względami technicznymi zwracam Ci uwagę, że będziesz ingerował w ścianę grodziową, gdzie nabity jest numer nadwozia, co od razu będzie ultymatywnym problemem przy pierwszym badaniu technicznym.

Jeśli bardzo chcesz v8, to sprzedaj CE i kup sedana. Prostsza droga i w zamian ta prostotę zabiegu jakoś przebolejesz tą dodatkową parę drzwi.

Wiem, że dużo osób próbowało już i poległo. Zastanawiam się dlaczego np do 190 wsadzają ludzie v8 dosyć często mimo że to mniejszy samochód. zmieniać na sedana napewno nie będę bo moje coupe jest moim oczkiem w głowie, zbyt dużo już nim zrobiłem np pełny pakiet amg, i nie chciałbym go na pewno zmieniać na sedana. Postaram się poszukać tych postów o których wspominasz








Podobne tematy Zwiń