Witam serdecznie. Dziś otrzymałem nowy zamek do 140 mój stary został wyłamany gdyż poprzedni właściciel zatrzasnął kluczyki. Kupiłem nowy używany przełożyłem mechanizm wszystko działało aż do czasu gdy jeden z trybików się zaciął. Jest jakieś awaryjne dojście do bagażnika? Gdy zamek się zaciął został zamknięty z pilota słyszałem, że się zaciął pompa chodziła i nagle wywaliło całą centralkę jakby spalił się bezpiecznik albo silniczek. Czy jest jakaś bezpieczna możliwość dmuchnąć w przewód od bagażnika prosiłbym również o cyferkę lub numer który to jest od bagażnika. Dmuchanie ustne nic nie daje. Za mocno się zaciął zamek.
Na poniższym zdjęciu widać plastik w odpowiednim miejscu. Gdy naciska się przycisk w bagażniku plastik wysuwa się wraz z wkładką nad plastikowy pierścień.
NA poniższym zdjęciu jest bodajże w pozycji aktualnie w samochodzie.
Parę razy zadziałała centralka wysunęła się klamka i padło przy zamknięciu aktualnie zamek jest w pozycji zamkniętej wewnątrz mechanizmu bo zewnątrz jest otwarty. Gdy przekręcam kluczyk w wkładce w lewo (odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) i naciskam od siebie w stronę samochodu czuję lekki opór.
2
W140 Zamek Bagażnika (dmuchanie w pompkę nic da)
Rozpoczęty przez Goly_Oi, kwi 21 2016 20:19
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21 kwietnia 2016 - 20:19
#2
Napisano 21 kwietnia 2016 - 20:56
Zastanawiam się czy może nie zacięła się dźwignia od otwierania i jest w pozycji przed metalową wajchą. Pompka padła przy otwieraniu.
NA zdjęciu poniżej widać, że podciśnienie powinno być podane na pałkę która jest połączona z wajchą plastikową po przez kulkę metalową ze sprężynką.
Na zdjęciu poniżej jest prawidłowa formacja wajcha metalowa i plastikowa podkładka.
Gdy naciska się z zewnątrz zamek powinien popchnąć wkładkę zamka wraz z plastikową podkładką w stronę wajchy następnie wajcha otwiera zamek. U mnie jest jakby opór i wchodzi do końca przycisk.
NA zdjęciu poniżej widać, że podciśnienie powinno być podane na pałkę która jest połączona z wajchą plastikową po przez kulkę metalową ze sprężynką.
Na zdjęciu poniżej jest prawidłowa formacja wajcha metalowa i plastikowa podkładka.
Gdy naciska się z zewnątrz zamek powinien popchnąć wkładkę zamka wraz z plastikową podkładką w stronę wajchy następnie wajcha otwiera zamek. U mnie jest jakby opór i wchodzi do końca przycisk.
#3
Napisano 22 kwietnia 2016 - 18:11
Bagażnik otworzony za pomocą pompki do opon i dużego ciśnienia. Wina była w tym, że wygięła się plastikowa pałka jak na zdjęciu numer 2. Plus wypadła nakładka zabezpieczająca mechanizm przed wysunięciem.
#4
Napisano 06 sierpnia 2020 - 17:21
Witam, mam problem z zamkiem , prawdopodobnie zablokował się, akumulator sprawny, dmuchalem w przewody pod kanapa, wysuwa sie tylko rączka na klapie, kluczyk wchodzi ale nie mogę przekręcić jedynie wcisnąć ale nic sie nie dzieje... jak mogę otworzyc bagażnik?
#5
Napisano 12 sierpnia 2020 - 16:32
Pomoże ktoś...? Jak dostać się do bagażnika ?
#6
Napisano 12 sierpnia 2020 - 19:05
Wyciągaj apteczkę, długi klucz z nasadką i odkręcaj zatrzask zamka. Jakoś tak to chyba robiłem sto lat temu.
Przepraszam: jaka rączka się wysuwa w W201???
A tak swoją drogą to masz nauczkę. Ile razy słyszałem "po co dbać o zamki? Przecież mam centralny!" "Po co mi drugi kluczyk? Przecież ten co mam jest sprawny!"
No to teraz kombinuj...
Użytkownik Wlosek dnia 06 sierpnia 2020 - 17:21 napisał
wysuwa sie tylko rączka na klapie
A tak swoją drogą to masz nauczkę. Ile razy słyszałem "po co dbać o zamki? Przecież mam centralny!" "Po co mi drugi kluczyk? Przecież ten co mam jest sprawny!"
No to teraz kombinuj...
Użytkownik Gerri edytował ten post 12 sierpnia 2020 - 19:08
#7
Napisano 13 sierpnia 2020 - 07:50
W temacie jest o w140, a wlascicielem jego jestem od 3 tygodni więc jak mialem dbać? I centralnego nie posiadam.... zamek byl awsze w pozycji otwartej, przyciskalem z kluczykiem w środku i otwierał teraz nie reaguje wciskam i nic się nie dzieje, chce otworzyć bagażnik ale rozwiercenie bębenka nic zapewne nie pomoże.
#8
Napisano 13 sierpnia 2020 - 08:30
Ani kluczyk nie działa, ani centralny. Ładnie. Czy to auto jest w takim stanie, że go nie trzeba zamykać?
Sprawdz w rozkodowanym VIN-e czy nie ma w tym aucie dodatkowej blokady bagażnika - zdarzała się zwłaszcza w połączeniu z alarmem. Jeżeli jest, to jest prze....ne.
Przewody na pompce są opisane skrotami. Z centralu są żółte. VL, VR, HR, HR to drzwi (skroty są z niemieckiego) bagażnik to chyba HD (HeckDeckel) - już nie pamiętam. Weź pod uwagę, że pompka działa w dwie strony: na ciśnienie i podciśnienie - co w którą stronę też już nie wspomnę. Ciśnienie zrobić łatwo - gorzej z podciśnieniem. Musi być około 500 mbarów.
Sprawdz w rozkodowanym VIN-e czy nie ma w tym aucie dodatkowej blokady bagażnika - zdarzała się zwłaszcza w połączeniu z alarmem. Jeżeli jest, to jest prze....ne.
Przewody na pompce są opisane skrotami. Z centralu są żółte. VL, VR, HR, HR to drzwi (skroty są z niemieckiego) bagażnik to chyba HD (HeckDeckel) - już nie pamiętam. Weź pod uwagę, że pompka działa w dwie strony: na ciśnienie i podciśnienie - co w którą stronę też już nie wspomnę. Ciśnienie zrobić łatwo - gorzej z podciśnieniem. Musi być około 500 mbarów.
#9
Napisano 13 sierpnia 2020 - 10:05
Model 300 SE 2.8
Engine 104944 10 000034
Transmission 717438 06 295410
Order Number 0 2 220 04564
Order Location HANOVER BRANCH
Interior CLOTH BLACK (061A)
Paint 1 BRILLIANT SILVER METALLIC (744U)
Release Date 1993-05-24
Delivery Date 1993-05-25
Approx. Build Date 1993-03
Code Description
061A CLOTH BLACK
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)dyferencjał o ograniczonym poślizgu (ASD)
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION -likwidacja oznaczeń na tylnej klapie
261 TYPE DESIGNATION ON FENDER / SIDEWARD DELETION
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE -elektryczny szyberdach odsuwany i odchylany
590 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (LAMINATED GLASS) -wszystkie szyby atermiczne, laminowane, tylna ogrzewana
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS -alufelgi 8-ramienne
744U BRILLIANT SILVER METALLIC
751 BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS
861 No code designation available
Z pompką też już próbowałam. Wysuwa raczke z klapy do otwarcia i jest taki charakterystyczny dźwięk otwarcia klapy ale dalej nic. To jest podstawowa wersja ma swoje lata ale jest zadbany.
Engine 104944 10 000034
Transmission 717438 06 295410
Order Number 0 2 220 04564
Order Location HANOVER BRANCH
Interior CLOTH BLACK (061A)
Paint 1 BRILLIANT SILVER METALLIC (744U)
Release Date 1993-05-24
Delivery Date 1993-05-25
Approx. Build Date 1993-03
Code Description
061A CLOTH BLACK
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)dyferencjał o ograniczonym poślizgu (ASD)
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION -likwidacja oznaczeń na tylnej klapie
261 TYPE DESIGNATION ON FENDER / SIDEWARD DELETION
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE -elektryczny szyberdach odsuwany i odchylany
590 HEAT-INSULATING GLASS, ALL-AROUND, HEATED REAR WINDOW PANE (LAMINATED GLASS) -wszystkie szyby atermiczne, laminowane, tylna ogrzewana
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS -alufelgi 8-ramienne
744U BRILLIANT SILVER METALLIC
751 BECKER RADIO GRAND PRIX 2000 VK RDS
861 No code designation available
Z pompką też już próbowałam. Wysuwa raczke z klapy do otwarcia i jest taki charakterystyczny dźwięk otwarcia klapy ale dalej nic. To jest podstawowa wersja ma swoje lata ale jest zadbany.
#10
Napisano 13 sierpnia 2020 - 10:33
Na podcisnienie próbowałeś?
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Katalog części do W124 w wersji papierowej lub elektronicznej (PDF) |
HydePark | deredas |
|
||
[W124] Wspornik drążka kierowniczego |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | zelazoi |
|
|
|
Prowadnice, stelaż, szkielet szyberdachu w124 2.5 TD |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Kasjopeja124 |
|
||
W124 uszczelka nagrzewnicy |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | manfred2 |
|
||
Podpięty Dane techniczne |
FAQ, HOW-TO, Tutorials, Manuals | Charlie9 |
|