Nie neguję chęci naprawy , ale wiem co mówię . Obecnie sam jestem na etapie naprawy swojej . Zakres robót spory , ale mam gdzie , mam czym i tak dalej
Co do maty i żywic nie polecam - dobre na krótko . Ruda spod spodu będzie to podnosić . Należy wyciąć błotnik ,odbudować nadkole i wspawać reperaturkę
Na koniec polakierować i dobrze zakonserwować
2
103 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 26 kwietnia 2009 - 15:37
#22
Napisano 27 kwietnia 2009 - 17:13
Charlie9 napisał:
Ja daje nie wiecej niz rok i zacznie sie "bablowanie"
[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 18:13 ]
zundapp600 napisał:
Co do maty i żywic nie polecam
#23 Gość__
Napisano 27 kwietnia 2009 - 17:22
Charlie9 napisał:
baczymy jak dlugo wytrzyma... Ja daje nie wiecej niz rok i zacznie sie "bablowanie"
Jak pisał Kolega wyżej -też widziałem ciekawe historie po reperaturkach. Uważam, że spoina nie ciągła to wręcz zaproszenie dla korozji...
#24
Napisano 30 lipca 2010 - 10:56
Witam... Ostatnio postanowiłem zająć sie moim progiem w mercedesie a mianowicie przednim otworze na lewarek od strony pasażera. Wiedziałem ze jest tam rdza ale jakoś nie chciało mi sie tego zaczepiać dziś postanowiłem to naprawić i sie zasmuciłęm.... Gdy zacząłem skrobać te rdze śrubokręt wlazł mi w próg rdza przeżarła blache wokół tej dziury na lewarek od strony koła. I teraz moje pytanie co z tym zrobić ja to wszystko dokładnie oczyściłęm i zamalowałem ale wiem że tak nie może byc. Pomóżcie co zrobić z tymi dziurami???
#25
Napisano 30 lipca 2010 - 15:29
A co można zrobić?Masz do wymiany próg zewnętrzny,może by się dało obłatać,ale trzeba by to obejrzeć.Jak się odetnie zewnętrzny to pewnie sie okaże że wewnętrzny też próchno.Sam próg to jakieś 70-80zł plus robota.
#26
Napisano 30 lipca 2010 - 16:01
michancio, popatrz na to --> http://www.w201club.com/forum/index.php ... 19134&st=0 zawsze moze byc gorzej . U nas takie zabawy to juz raczej nieoplacalne, ale u sasiadow ze wschodu i owszem
#27
Napisano 30 lipca 2010 - 17:22
Ogólnie cały próg dalej jest zdrowy az miło ale w tym tylko miejscu odskoczył mi ten baranek i sie zaczęło wtedy... A nie dało by sie wyciąć kawałka tego progu i wspawac? Dużo jest przy tym pracy? OPłaca sie?
Charlie9 mój przay tym to ideał
Charlie9 mój przay tym to ideał
#28
Napisano 31 lipca 2010 - 07:00
Pewnie że się da.Roboty dla blacharza na 3 godziny razem z rozebraniem środka.Mozna dorobić łatę albo kupić próg i wyciąć z niego fragment.
#29
Napisano 31 lipca 2010 - 11:23
Ale to wystarczy wyciąć ten elemeny wokół gdzie jest dziura czy wiekszą czaść progu? Mówie o łataniu...
#30
Napisano 31 lipca 2010 - 16:59
Musisz dobrać się do blach i ocenić ile ruda zjadła. U mnie była podobna sytuacja od strony pasażera, zleciłem robotę blacharzowi. Musiał wstawić dobre 30 cm blachy. W mojej galerii jest kilka fotek jak to wyglądało.
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
Tylna belka-korozja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | mhabm |
|
|
|
[w124] Nadwozie - korozja |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | adam 70 |
|