Skocz do zawartości




- - - - -

[w124/w201] Korozja.



103 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   Biały


  • Postów: 4 966
  • Na forum od: 09 mar 2007
  • Miejscowość: Chełm
  • Mercedes:W124 2.0E >92r - M111
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:Sprinter 515 CDI
  • Trzeci Mercedes:200D...

Napisano 09 września 2011 - 16:54

ja miałem reparaturki nadkoli 4max i byly takie sobie. bardzo słaby kształt.



#42 Offline   bobak40


  • Postów: 565
  • Na forum od: 25 cze 2008
  • Miejscowość: sosnowiec
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W210 E300D

Napisano 10 września 2011 - 07:45

Żaden zamiennik nie dorówna oryginałowi.Oglądając w sklepie nigdy nie będziesz wiedział jak będą pasować.Wszystko dopiero na warsztacie i w rękach kowala.

#43 Offline   TigerTgr


  • Postów: 48
  • Na forum od: 03 lis 2011
  • Miejscowość: Okolice Lublina
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lipca 2013 - 19:36

Witam. Ja mam taki dylemat. Pospawałem podłogę, strzeliło mi 2x przednie mocowania tylnego zawieszenia i mi db kolega pospawał. Powiedział mi że prędzej samochód w pół się złamie niż tamto strzeli. Żeby zrobić go na cacy muszę wsadzić 1400zł. Juz 4 włożyłem i jest doinwestowany. Mam pytanie czy sprawy te mogą długo wytrzymać? I czy zatrzymać go czy sprzedać. Proszę o odpowiedź. :-)

#44 Offline   wojtek81


  • Postów: 5 934
  • Na forum od: 17 wrz 2009
  • Miejscowość: Wielkopolska
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lipca 2013 - 20:43

Jeśli wykonane dobrze, to potrzymają długo.
Pytanie, co z blachą wokół spawów - czy jeszcze jest, czy też już nie...

#45 Offline   maryusz123456


  • Postów: 2 048
  • Na forum od: 26 cze 2011
  • Miejscowość: WWL
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W126 260SE '86
  • Inne auto:W140 S350 - OM603 TURBO

Napisano 04 lipca 2013 - 20:47

95 rok i takie kwiatki ?
jeśli spawy ok to wytrzymają swoje ale w innych miejscach może się szybciej skończyć.

#46 Offline   TigerTgr


  • Postów: 48
  • Na forum od: 03 lis 2011
  • Miejscowość: Okolice Lublina
  • Mercedes:W124 2.5D >93r. - OM605
  • Rocznik:1995
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 04 lipca 2013 - 21:21

Właśnie planuję wjechać na podnośnik i zrobić porządną konserwację podłogi. Od razu przebadam korozję. Tylko jest problem ze świecami. Nie chcą się odkręcić. Obawiam się ściągania głowicy. Może znacie db mechanika z okolic Lublina?

#47 Offline   stachu22


  • Postów: 460
  • Na forum od: 01 kwi 2010
  • Miejscowość: Bytom
  • Mercedes:W124 2.3E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Kangoo 1.5/Vectra C 2.2

Napisano 04 lipca 2013 - 22:32

Ja miałem 3.0 DT z 95 rok. Z zewnątrz super, zero rdzy, jedynie błotnik chwytało a pod spodem ola boga. Był po strzale chyba w prawy przód i źle poskładany to ruda tam się zaczynała a kończyła pod dupą pasażera dziurą wielkości pięści nie wspominając, że po drodze zjadła jedno całe mocowanie dolnego wahacza a drugie w połowie ;D

#48 Offline   n360


  • Postów: 60
  • Na forum od: 20 sty 2012
  • Miejscowość: Dobre Miasto
  • Mercedes:W124 2.5D turbo - OM602
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:E-Klasse
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Inne auto:Mitsubishi Colt 1,6 Glxi

Napisano 08 lipca 2016 - 11:45

Witam wszystkich , na wstępie przeproszę jeśli powielę temat ale myślę że ten jest zupełnie inny

Na wstępie 6 dni temu zakupiłem 2 raz w124 , miałem 200D , Poniżej przedstawię zdjęcia oraz podam vin ponieważ mam zagwozdkę o stan samochodu ,

Vin: WDB1241281B868605 ,

Generalnie po oględzinach zauważyłem że podłużnice są proste i bez ingerencji , jest trochę przyrdzewiały i trochę pogniły , sprawdzaliśmy przyrządem do pomiaru lakieru okazało się że nie ma w nim grama szpachli , lecz niestety są gdzie nie gdzie purchle , chcę drodzy forumowicze o wasze doradztwo , mam zamiar odrestaurować go i nie robię sobie jaj jak już tu widziałem niektóre posty , widziałem z jakiego złoma ludzie stawiali na koła ładne samochody i to mi chodzi , Generalnie Pytanie brzmi czy buda się nadaję

Samochód zakupiłem za 3.200 , turbo słabo działa , ale turbina jest bez luzów , silnik w stanie dobrym , potwierdzone przez mechanika MB

Więc panowie ?

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


Dodam że przy wymianie klocków hamulcowych zauważyłem że już ktoś dospawał elementy tylnego zawieszenia do budy , więc już coś się tam działo , trzeba by było to porządnie poprawić , pomimo to samochód , jedzie hamuje, nie ściąga go w żadne strony , przy 100km/h można spokojnie puścić kierownicę

Czekam na sugestię i pozdrawiam

#49 Offline   januszek1971


  • Postów: 111
  • Na forum od: 30 lip 2013
  • Miejscowość: Zabrze
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1987
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W124 2.0 D ,1991r. sedan OM601.912

Napisano 08 lipca 2016 - 20:57

Na drugim zdjęciu widzę że masz do wymiany napinacz oraz pasek ,w sprawie rudej nie wypowiem się .

#50 Offline   StempeL


  • Postów: 237
  • Na forum od: 19 sty 2014
  • Miejscowość: Biała Podlaska
  • Mercedes:W124 2.5D <93r. - OM602
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 08 lipca 2016 - 21:16

Chyba nie ma sensu. Pol samochodu do przespawania. Co do ingerencji z tylu to jak sie domyslam przednie mocowania wozka - standard.








Podobne tematy Zwiń