3
[W201] Krzysiek127 2.0E 1991 r.
Rozpoczęty przez Krzysiek127, lis 14 2016 13:31
68 odpowiedzi w tym temacie
#41
Napisano 09 marca 2017 - 06:52
Czytam te Twoje przygody z K-jetem i mam coraz więcej obaw o swojego...
Tym bardziej kibicuję
Tym bardziej kibicuję
#42
Napisano 09 marca 2017 - 09:39
Użytkownik Sawyer dnia 09 marca 2017 - 03:15 napisał
Nagraj no jak to auto się zachowuje przy odpaleniu. Na zimno, z widokiem na zegary.
Jak przekręcisz zapłon na "zapalone kontrolki" to nastawnik obrotów tyka? Lewe powietrze nie dostaje się? Przekaźniki ok, sterownik ok? Wtryskiwacze przetestowane? Kopuła z palcem ok?
Jak przekręcisz zapłon na "zapalone kontrolki" to nastawnik obrotów tyka? Lewe powietrze nie dostaje się? Przekaźniki ok, sterownik ok? Wtryskiwacze przetestowane? Kopuła z palcem ok?
W porządku, jutro rano nagram i w robocie wrzuce na YT.
Tak, słychać cyknięcie po skończonym teście. Lewe powietrze wyeliminowane zdrową puchą filtra (ex lpg). Kopułke z palcem zmieniałem. Auto odpala zawsze od pierwszego obojętnie czy cieple czy zimne.
Wojtas sugerował sprawdzenie wskazań potencjometra, może podejme się tego w sobote. Do wtryskiwaczy sie chyba nie tkne, brak mi wiedzy.
Użytkownik FabianLDZ dnia 09 marca 2017 - 06:52 napisał
Czytam te Twoje przygody z K-jetem i mam coraz więcej obaw o swojego...
Widze że jesteś z Łodzi, jak chcesz możesz do mnie podjechać w sobote, obadamy.
Mam drugie kable WN, kopułke i palec, można podmienić na próbe.
Użytkownik Krzysiek127 edytował ten post 09 marca 2017 - 10:07
#43
Napisano 09 marca 2017 - 17:22
Wtryskiwacze to pikuś. 30 minut z dwoma kluczami. Sprawdź koniecznie potek.
#44
Napisano 09 marca 2017 - 18:51
Sprawdzenie potka bardzo ważne, zajęło mi 2 minuty Wtryskiwacze mi laikowi zajęły 15 minut wiec Tobie na pewno nie dłużej
#45
Napisano 10 marca 2017 - 08:58
Okej, film z dzisiejszego odpalania. Udało się uchwycić codzienne przedstawienie, odpał - wejscie na obroty, zdławienie, zgaśniecie, drugi odpał, wejscie na obroty, zdławienie, wyratowanie się.
Nie dodawałem gazu aż do momentu ruszenia. Tak zachowuje się mój silnik: https://www.youtube....eature=youtu.be
Prosze też o wskazówki jak podejść do wtryskiwaczy, spróbuje.
Nie dodawałem gazu aż do momentu ruszenia. Tak zachowuje się mój silnik: https://www.youtube....eature=youtu.be
Prosze też o wskazówki jak podejść do wtryskiwaczy, spróbuje.
#46
Napisano 10 marca 2017 - 09:03
To nie wtryskiwacze. W tym silniku może ich "nie być", a bieg jałowy będzie utrzymywany równo. Tutaj wygląda to jak lewe powietrze. Układ odmy i powietrza dodatkowego do przeglądu i całość KE do regulacji.
Właśnie doczytałem, że odma nowa. OK. Teraz pomiary i regulacja KE.
Właśnie doczytałem, że odma nowa. OK. Teraz pomiary i regulacja KE.
#47
Napisano 10 marca 2017 - 09:23
Jak dla mnie to elektronika płata Ci figla i obstawiałbym właśnie na potek - lekko wytarty i fałszuje. Efekt jak na załączonym filmie
Musisz sprawdzić, nie ma innej rady.
Musisz sprawdzić, nie ma innej rady.
#48
Napisano 10 marca 2017 - 13:29
#49
Napisano 10 marca 2017 - 15:57
Najlepiej nagraj filmik jak one pylą
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124] PolnaMysz 3.0D 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | PolnaMysz |
|
||
[S124] baleronwkombi 2.0E 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | baleronwkombi |
|
|
|
[W124] Vontage 2.0 1991 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | Vontage |
|
||
(W124) 300e 1991 BRAK KLAKSONU. Gdzie przekaźnik? |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Krawol |
|
||
[W124]MarcinDB 220E 1993 |
Prezentacje - Galeria Mercedesów użytkowników forum | MarcinDB |
|