Skocz do zawartości




[W201] Krzysiek127 2.0E 1991 r.


68 odpowiedzi w tym temacie

#41 Offline   FabianLDZ


  • Postów: 4
  • Na forum od: 06 mar 2017
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 marca 2017 - 06:52

Czytam te Twoje przygody z K-jetem i mam coraz więcej obaw o swojego...
Tym bardziej kibicuję



#42 Offline   Krzysiek127


  • Postów: 136
  • Na forum od: 27 paź 2016
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W208

Napisano 09 marca 2017 - 09:39

Wyświetl postUżytkownik Sawyer dnia 09 marca 2017 - 03:15 napisał

Nagraj no jak to auto się zachowuje przy odpaleniu. Na zimno, z widokiem na zegary.

Jak przekręcisz zapłon na "zapalone kontrolki" to nastawnik obrotów tyka? Lewe powietrze nie dostaje się? Przekaźniki ok, sterownik ok? Wtryskiwacze przetestowane? Kopuła z palcem ok?

W porządku, jutro rano nagram i w robocie wrzuce na YT.
Tak, słychać cyknięcie po skończonym teście. Lewe powietrze wyeliminowane zdrową puchą filtra (ex lpg). Kopułke z palcem zmieniałem. Auto odpala zawsze od pierwszego obojętnie czy cieple czy zimne.
Wojtas sugerował sprawdzenie wskazań potencjometra, może podejme się tego w sobote. Do wtryskiwaczy sie chyba nie tkne, brak mi wiedzy.

Wyświetl postUżytkownik FabianLDZ dnia 09 marca 2017 - 06:52 napisał

Czytam te Twoje przygody z K-jetem i mam coraz więcej obaw o swojego...

Widze że jesteś z Łodzi, jak chcesz możesz do mnie podjechać w sobote, obadamy.
Mam drugie kable WN, kopułke i palec, można podmienić na próbe.

Użytkownik Krzysiek127 edytował ten post 09 marca 2017 - 10:07


#43 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 09 marca 2017 - 17:22

Wtryskiwacze to pikuś. 30 minut z dwoma kluczami. Sprawdź koniecznie potek.

#44 Offline   anemik96


  • Postów: 216
  • Na forum od: 10 sty 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 09 marca 2017 - 18:51

Sprawdzenie potka bardzo ważne, zajęło mi 2 minuty :piwo: :piwo: Wtryskiwacze mi laikowi zajęły 15 minut wiec Tobie na pewno nie dłużej :)

#45 Offline   Krzysiek127


  • Postów: 136
  • Na forum od: 27 paź 2016
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0D turbo - OM603
  • Rocznik:1993
  • Nadwozie:kombi
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:W208

Napisano 10 marca 2017 - 08:58

Okej, film z dzisiejszego odpalania. Udało się uchwycić codzienne przedstawienie, odpał - wejscie na obroty, zdławienie, zgaśniecie, drugi odpał, wejscie na obroty, zdławienie, wyratowanie się.
Nie dodawałem gazu aż do momentu ruszenia. Tak zachowuje się mój silnik: https://www.youtube....eature=youtu.be

Prosze też o wskazówki jak podejść do wtryskiwaczy, spróbuje.

#46 Offline   carl00s


  • Postów: 2 003
  • Na forum od: 22 lut 2009
  • Miejscowość: Koszalin
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 marca 2017 - 09:03

To nie wtryskiwacze. W tym silniku może ich "nie być", a bieg jałowy będzie utrzymywany równo. Tutaj wygląda to jak lewe powietrze. Układ odmy i powietrza dodatkowego do przeglądu i całość KE do regulacji.

Właśnie doczytałem, że odma nowa. OK. Teraz pomiary i regulacja KE.

#47 Offline   w0jta5


  • Postów: 5 025
  • Na forum od: 14 lis 2008
  • Miejscowość: Karkonosze
  • Mercedes:W201 1.8E - M102
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:automatyczna
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 marca 2017 - 09:23

Jak dla mnie to elektronika płata Ci figla i obstawiałbym właśnie na potek - lekko wytarty i fałszuje. Efekt jak na załączonym filmie ;)

Musisz sprawdzić, nie ma innej rady.

#48 Offline   Sawyer


  • Postów: 2 499
  • Na forum od: 28 sie 2013
  • Miejscowość: Na północy
  • Mercedes:inny / brak
  • Rocznik:brak
  • Nadwozie:brak
  • Skrzynia biegów:brak
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak
  • Drugi Mercedes:CLK W209 320E - M112
  • Inne auto:Citroën Saxo 1.1i - TU1

Napisano 10 marca 2017 - 13:29

http://mb201-124.eu/...ku-ke-jetronic/

Przeczytaj całe, wtryskiwacze punkt B

#49 Offline   anemik96


  • Postów: 216
  • Na forum od: 10 sty 2016
  • Miejscowość: Sosnowiec
  • Mercedes:W201 2.0E - M102
  • Rocznik:1990
  • Nadwozie:sedan
  • Skrzynia biegów:manualna 4
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 marca 2017 - 15:57

Najlepiej nagraj filmik jak one pylą :)

#50 Offline   FabianLDZ


  • Postów: 4
  • Na forum od: 06 mar 2017
  • Miejscowość: Łódź
  • Mercedes:W124 3.0E - M103
  • Rocznik:1991
  • Nadwozie:coupe
  • Skrzynia biegów:manualna 5
  • Opcja:brak
  • Alternatywne paliwo:brak

Napisano 10 marca 2017 - 18:42

Wyświetl postUżytkownik Krzysiek127 dnia 09 marca 2017 - 09:39 napisał


Widze że jesteś z Łodzi, jak chcesz możesz do mnie podjechać w sobote, obadamy.
Mam drugie kable WN, kopułke i palec, można podmienić na próbe.
dzięki za chęć pomocy jednak u mnie ciut większy silnik siedzi ;)








Podobne tematy Zwiń