Niestety mam ten sam problem co Wy. Sam nie czuje sie na siłach zeby podjąć sie wymiany tej wiązki kabel po kablu, a ceny w ASO przerażają :!: . w związku z tym mam pytanie czy ktoś zna jakiegoś dobrego elektryka z dolnego śląska który zreanimowałby moją fure :?: .z góry dzięki
0
73 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 13 lutego 2010 - 20:08
#22 Gość__
Napisano 15 lutego 2010 - 13:38
Ja znalazłem elektromechanika z wrocławia (maślice), ogólnie trudno było znaleźć, bo mało który chciał się tego podjąć w ogóle - sic! Ale za niewielkie pieniądze mam już wymienione wszystkie kable i fura śmiga elegancko
Nr do niego 514904849
Nr do niego 514904849
#23
Napisano 15 lutego 2010 - 20:52
Jak ktoś chce same wtyczyki to mam namiary na goscia, tzn jest cala wiazka, ale kable juz pekaja. Jeśłi kogos to interesuje to dawać na PW. Mi powiedzial 200 zł za tą wiązkę...
#24
Napisano 25 marca 2010 - 21:56
Wczoraj reanimowalem moja wiazke bo jak ja zaczolem pruc to dziwilem jak to auto moglo jezdzic i czemu sie jeszcze nie spalilo....??????
Tylko tak przed wymiana byl taki problem auto na N trzymalo 2 tys obrotow albo gaslo na D szarpalo jak nie zgaslo i stalem.Falowanie obrotow zalwanie itp,,,,
Po wymianie odpalilem auto jak bylo zimne nie chcialo trzymac obrotow(chyba krokowy;/) rozgrzalo sie i trzyma obroty tyle ze znow niecale 2 tysiace z tym ze na D mozna sobie spokojnie stac tyle ze auto ma 1000 obrotow...choc tez zgasnie jak cos mu sie nie spodoba:(
Moze ktos podrzuci jakis pomysl i pokieruje mnie.....
autko kupilem juz z takim defektem i chcialbym je zrobic zeby sobie polatac.
Ewentualnie moze napisac nowy temat co mam robic???Jestem zdesperowany:P!!!!
Tylko tak przed wymiana byl taki problem auto na N trzymalo 2 tys obrotow albo gaslo na D szarpalo jak nie zgaslo i stalem.Falowanie obrotow zalwanie itp,,,,
Po wymianie odpalilem auto jak bylo zimne nie chcialo trzymac obrotow(chyba krokowy;/) rozgrzalo sie i trzyma obroty tyle ze znow niecale 2 tysiace z tym ze na D mozna sobie spokojnie stac tyle ze auto ma 1000 obrotow...choc tez zgasnie jak cos mu sie nie spodoba:(
Moze ktos podrzuci jakis pomysl i pokieruje mnie.....
autko kupilem juz z takim defektem i chcialbym je zrobic zeby sobie polatac.
Ewentualnie moze napisac nowy temat co mam robic???Jestem zdesperowany:P!!!!
#25
Napisano 25 marca 2010 - 22:37
Rudi, diagnostyka komputerowa
#26
Napisano 25 marca 2010 - 22:48
Mam nadzieje,ze sie z nim uda polaczyc patrzac na byla wiazke od silnika ladne glupoty by pokazal komp....zobacze jeszcze na spokojnie pozostale wiazki moze cos jeszcze znajde jak nie to komp pewnie prawde mi powie:P
Dzieki
Dzieki
#28
Napisano 05 maja 2010 - 12:41
Wygląda na wtyczkę od czujnika położenia wału/wałka - u mnie nierozbieralne więc przy wymianie całej wiązki rozcinałem je a później zalewałem masą plastyczną... (takie same są od cewek, ale tamte można otworzyć)
U mnie po wymianie całej wiązki nadal załapuje kod błyskowy nr 40 !! W mojej skąpej liście kodów akurat tego nr 40 nie ma :-| Co może on oznaczać??? Pomocy!
U mnie po wymianie całej wiązki nadal załapuje kod błyskowy nr 40 !! W mojej skąpej liście kodów akurat tego nr 40 nie ma :-| Co może on oznaczać??? Pomocy!
#29
Napisano 08 maja 2010 - 00:25
Awaria!!!!
auto po wymianie wiazki odpala ale nie dziala na wszystkich garach, oboroty strasznie faluja, strzela z tlumika i bardzo czuc bene.
1.Pytanie czy szukac przyczyny przy wtryskach czy przy cewce skoro bezyne czyc to chyba podaja ja wtryski?
2.Czy moze byc obajwem tego pomylka przy wtyczkach wtryskow? moze pomylka przy wtyczkach cewek?
3.Jezeli przekladal bym wyczki przy wtryskach, chodz tylko 2 nie jestem pewien czy ich nie pomylilem to czy nie uszkodzi to czegos? Czy taka operacja jest dozwolona?
4.Ggdzie ewentulanie szukac problemu?
auto po wymianie wiazki odpala ale nie dziala na wszystkich garach, oboroty strasznie faluja, strzela z tlumika i bardzo czuc bene.
1.Pytanie czy szukac przyczyny przy wtryskach czy przy cewce skoro bezyne czyc to chyba podaja ja wtryski?
2.Czy moze byc obajwem tego pomylka przy wtyczkach wtryskow? moze pomylka przy wtyczkach cewek?
3.Jezeli przekladal bym wyczki przy wtryskach, chodz tylko 2 nie jestem pewien czy ich nie pomylilem to czy nie uszkodzi to czegos? Czy taka operacja jest dozwolona?
4.Ggdzie ewentulanie szukac problemu?
#30
Napisano 27 maja 2010 - 13:54
Witam mam ten sam problem przymoim 320E,nadodatek nie mam piatego biegu,ktory wlaczany jest prawdopodobnie elektrycznie,elektryk walczy juz troche i boje sie co z tego bedzie,czy jeszcze posmigam sobiemoim
Podobne tematy
Temat | Forum | Autor | Podsumowanie | Ostatni post | |
---|---|---|---|---|---|
[W124]M104 turbo |
Modyfikacje,Tuning | BenzLove |
|
||
[w124] Schemat sterownika silnika m103 2.6 oraz m104 3.0 24v |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Salwi |
|
|
|
SL R129 2.8 M104 Komputer ECU |
Mercedes SL, SLK | Kebsik |
|
||
Cykanie/stukanie - M104 3.2 |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | szymon00 |
|
||
W201 swap z 1.8 na m104 asr i tempomat problem z obrotami max |
Mechanika, Technika, Elektryka, Serwis i Diagnostyka... | Zeejay83 |
|